Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)

Najbliższe wydarzenia:


Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a




NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00




Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00




Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00


Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP

Regulamin forum

Co KAŻDY powinien wiedzieć. Daty i szczegóły eventów, informacje organizacyjne, aktualne ogłoszenia parafialne, wiedźmińskie zlecenia na ubicie bazyliszka.
Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Regulamin forum

Post autor: Vorthax » 25 maja 2016, 0:45

I. Ogólne
  1. Na forum nie obowiązują zasady ogólnie pojętej demokracji.
  2. Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale jej brak uniemożliwia aktywne uczestniczenie w dyskusjach.
  3. Rejestrując się akceptujesz niniejszy regulamin.
  4. Podawanie danych osobowych jest dobrowolne
  5. Użytkownikowi przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych poprzez przesłanie stosownego wniosku na adres e-mail wskazany przez administratorów.
  6. Na forum nie umieszczamy komentarzy, linków etc. które:
    • mogą stanowić naruszenie prawa autorskiego,
    • zawierają wulgaryzmy, treści pornograficzne lub obrażają inne osoby,
    • są reklamami lub/i spamem,
    • zawierają odnośniki do stron łamiących prawo,
    • w jakikolwiek sposób naruszają obowiązujące prawo
    • nie mają nic wspólnego z tematem wątku
  7. Wszelkie problemy prywatne rozwiązujemy przy użyciu PW (Prywatna Wiadomość) lub e-mail .
  8. Interpretowanie regulaminu pozostawia się administratorom i moderatorom.
  9. Skargi na prace moderatorów prosimy kierować do administratorów forum. Decyzje są nieodwołalne.
  10. Problemy techniczne oraz propozycje i sugestie związane z funkcjonowaniem Forum zgłaszamy do administratora lub moderatorów na PW (Prywatna wiadomość), e-mail lub temat założony w odpowiednim dziale.
  11. Zabronione jest podszywanie się pod administrację forum.
II. Posty
  1. Każdy członek forum ma prawo do zamieszczania postów, tworzenia tematów, ich modyfikowania oraz żądania ich usunięcia.
  2. Zawsze wypowiadaj się na temat.
  3. Wypowiedzi umieszczaj w odpowiednim dziale Forum.
  4. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jasno określać jego treść.
  5. Zanim stworzysz kolejny temat, upewnij się, czy nie był już poruszany na forum. Podobne tematy mogą zostać doklejone do istniejących.
  6. Starajcie się pisać poprawnie po polsku z zachowaniem kultury języka.
  7. Starajcie się używać poprawnych tagów BBcode, szczególnie w przypadku linków, obrazów i filmów.
  8. Chcąc zareklamować stronę, produkt lub też zbierać informacje od użytkowników, należy otrzymać zgodę Administratora. W przeciwnym wypadku takie działania skutkowały będą usunięciem postów oraz zablokowaniem użytkownika
  9. Cytując w poście tekst prasowy należy zamieszczać źródło z jakiego tekst pochodzi (link). Teksty obcojęzyczne powinny być zamieszczone wraz z tłumaczeniem całości lub obszernym skrótem w języku polskim. Cytowany tekst musi zostać opatrzony własnym komentarzem (nie dotyczy Moderatorów).
  10. Tematy nieaktualne mogą zostanać w części lub w całości przeniesione do archiwum i zamknięte. O przywrócenie danego tematu prosimy o zwrócenie się do moderatorów forum.
  11. Cytujemy tylko fragmenty innej wypowiedzi, bez powielania jej całości jeżeli jest ona długa.
  12. Nie cytujemy wypowiedzi znajdującej się bezpośrednio przed naszą wypowiedzią.
  13. BBcode "wiadomość moderatora" (mod=), jest zastrzeżony dla Administratorów i Moderatorów.
  14. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do wykorzystywania wypowiedzi członków forum na innych stronach internetowych.
  15. Usuwanie lub zmienianie dopisków dokonanych w poście użytkownika przez moderatorów skutkować będzie restrykcjami.

III. Loginy, emblematy i sygnatury
  1. Login powinien odzwierciedlać nazwę postaci w grze PlanetSide 2.
  2. Maksymalny rozmiar emblematu to 100x100px, 30kB.
  3. W podpisie można zamieszczać obrazki o maksymalnych wymiarach 550x100px, 150kB.
  4. Zabronione jest używanie obrazów mogących przeszkadzać innym użytkownikom.
  5. Podpis winien wynosić maksymalnie trzy linijki tekstu (średniej wielkości).
  6. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zmiany lub usunięcia loginów, emblematów i sygnatur, jeśli są one sprzeczne z regulaminem forum lub obowiązującymi przepisami prawa.
IV. Konsekwencje
  1. Regulamin obowiązuje każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez:
    1. upomnienie,
    2. ostrzeżenie (2 ostrzeżenia będą podstawą do czasowego zablokowania konta na 7 dni, kolejne będą skutkowały zablokowaniem konta na 30 dni),
    3. w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum (tzw. "ban").
  2. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do:
    1. kasowania,
    2. przesuwania,
    3. edycji,
    4. blokowania postów i tematów, które naruszają regulamin. Nie są przy tym zobowiązani do uzasadniania własnych działań.
    5. jeśli Twój temat zostanie zablokowany/usunięty bądź otrzymasz ostrzeżenie, albo post ulegnie edycji/usunięciu sprawę wyjaśnij z daną osobą drogą PW (opcja wiadomości prywatnych) lub e-mail, w szczególnych przypadkach możesz zgłosić się do Administratora forum.
  3. Użytkownik łamiący Regulamin powinien liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia bądź zablokowaniem dostępu do forum.
  4. Administratorom według własnego uznania przysługuje prawo do usuwania Użytkowników lub blokowania adresów IP, nazw Użytkowników albo adresów e-mail w przypadku naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
V. Inne
  1. Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła oraz wysyłania notyfikacji (w zależności od ustawień w profilu użytkownika).
  2. Administratorzy i Moderatorzy NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI za opinie wyrażane przez użytkowników, a także za zamieszczanie przez użytkowników treści, w których są dane osobowe innych użytkowników lub osób.
  3. Użytkownik oświadcza, iż przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność prawną w związku z korzystaniem z forum. W przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich Użytkownik zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do niezwłocznego wyjaśnienia zasadności roszczeń osób trzecich oraz do zaspokojenia wszelkich uzasadnionych roszczeń osób trzecich.
  4. Za wszelkie zapisy i materiały zamieszczane w forum wyłączną odpowiedzialność ponosi Użytkownik. Forum nie ponosi odpowiedzialności za zapisy i materiały zamieszczane przez Użytkowników jak również za następstwa ich zamieszczenia.
  5. Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się ze zmianami Regulaminu bez konieczności powiadamiania przez Administrację. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie Regulaminu.
Polityka Prywatności

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookies i strona Google Analitics

Forum wykorzystuje dla celów statystycznych aplikację Google Analitics. W ramach tego mechanizmu przekazywane są informacje takie jak Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki z której korzystasz.
Jeśli nie chcesz aby twoja aktywność była rejesterowana, możesz na przykład użyć dodatku blokującego ten mechanizm https://tools.google.com/dlpage/gaoptout, lub zmieniając ustawienia akceptowania plików cookie przez twoją przeglądarkę lub firewall.

Do czego używamy plików cookies.
1. Mechanizm działania forum phpBB
2. Statystyczna analiza ruchu za pomocą Google Analytics

Usuwanie i wyłączanie plików cookies
Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu internetowego. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies”. Ustawienia przeglądarki mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” lub informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Więcej informacji o wyłączeniu automatycznego zapisu plików „cookies” można odnaleźć w ustawieniach przeglądarki (oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych).

Czym są pliki cookies.
"HTTP Cookie (tłumaczone czasem jako plik cookie, w skrócie cookie, również ciasteczko) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną."
Więcej informacji: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Awatar użytkownika
Czak Noriz

Diamentowy Karabin Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 528
Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
Medals: 3
Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
Postać PlanetSide 2: CzakNoriz

Re: Regulamin forum

Post autor: Czak Noriz » 25 maja 2016, 18:36

Zamieścisz to w ogłoszeniach? W sumie sprawa fundamentalna jakby nie było.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Re: Regulamin forum

Post autor: Vorthax » 25 maja 2016, 20:32

Przeniosłem w całości.

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Re: Regulamin forum

Post autor: Vorthax » 18 maja 2018, 22:08

Regulamin zaktualizowany w związku z RODO:
- polityka prywatności
- do czego używamy cookies
- czym są cookies

ODPOWIEDZ