Skoro mamy typowo transportowe samoloty, bombowce i uniwersalne ESF'y, czemu by nie dodać typowo przeciwpowietrznego?
#C&CTakBardzo
#PieprzyćBalansGry
WINCYJ SAMOLOTUFFF!!!!
Btw. kwestia samolotów była całkiem fajnie rozwiązana w pierwszej planecie.
Każda frakcja miała dostęp do:
- 3 maszyn typu myśliwiec: zwiadowczy Mosquito z maskowaniem i radarem, Wasp, robiący za lock-on party z lepszym dopalaczem i cegłowaty, szturmowy Reaver z lolpodami i silniejszymi działkami.
- 2 maszyn typu bombowiec: Liberator oraz Vulture, jego odchudzona wersja. Przy czym były to prawdziwe bombowce, z bombami zrzucanymi przez bombardiera, nie kanonierki jak w PS2.
- 3 maszyn typu transportowiec powietrzny: lekki, mało pojemny, Phantasm z kamuflażem optycznym, średni Galaxy, mogący brać lekkie pojazdy i ciężki Lodestar, robiący za latającego Sundka i mogący brać dowolne pojazdy.
- 1 maszyna typu kanonierka: Galaxy Gunship.
Chciałbym uświadczyć tych maszyn w drugiej planecie A przynajmniej części.
Każda frakcja miała dostęp do:
- 3 maszyn typu myśliwiec: zwiadowczy Mosquito z maskowaniem i radarem, Wasp, robiący za lock-on party z lepszym dopalaczem i cegłowaty, szturmowy Reaver z lolpodami i silniejszymi działkami.
- 2 maszyn typu bombowiec: Liberator oraz Vulture, jego odchudzona wersja. Przy czym były to prawdziwe bombowce, z bombami zrzucanymi przez bombardiera, nie kanonierki jak w PS2.
- 3 maszyn typu transportowiec powietrzny: lekki, mało pojemny, Phantasm z kamuflażem optycznym, średni Galaxy, mogący brać lekkie pojazdy i ciężki Lodestar, robiący za latającego Sundka i mogący brać dowolne pojazdy.
- 1 maszyna typu kanonierka: Galaxy Gunship.
Chciałbym uświadczyć tych maszyn w drugiej planecie A przynajmniej części.