Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Robocraft
Kolejna gera, tym razem ze znanym i lubianym modelem mikropłatności, o której dowiedziałem się z innego forum:
http://robocraftgame.com/
Gra w fazie grywalnej alfy, przez co mało znana, dlatego zdecydowałem się o niej wspomnieć, rozgrywka jak w opisie strony:
Build - zbuduj sobie pojazd metodą znaną z Minecrafta, lub bardzo starych sandboxów, typu Lego Creator.
Drive - naucz się nim jeździć, ergo obracać najgrubszym fragmentem w stronę wroga.
Fight - Na zasadach WoT-a
Gra wysoce uzależniająca, sprawdzałem na sobie
http://robocraftgame.com/
Gra w fazie grywalnej alfy, przez co mało znana, dlatego zdecydowałem się o niej wspomnieć, rozgrywka jak w opisie strony:
Build - zbuduj sobie pojazd metodą znaną z Minecrafta, lub bardzo starych sandboxów, typu Lego Creator.
Drive - naucz się nim jeździć, ergo obracać najgrubszym fragmentem w stronę wroga.
Fight - Na zasadach WoT-a
Gra wysoce uzależniająca, sprawdzałem na sobie
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
- Medals: 1
- Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
- Medals: 1
- Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Heh, coś wymyślę ^^blackcenturionPL napisał(a):
(...)
NO I CO ŻEŚ UCZYNIŁ?! - "We had a surprise HUGE influx of new users due to some viral mentions mainly in Poland." To wszystko przez Sentinelsów! Odpokutuj, LTKL!
A tak w ogóle rozwala mnie ten dylemat, gdy po słabej bitwie zastanawia się człowiek, czy była to wina złego projektu, czy też przewagi przeciwnika Szczególnie, gdy dobija się do granicy wyższego tieru i decydującym czynnikiem staje się projekt właśnie.
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Niesyto, jak ci klocki poodpadają na których masz działa to nic nie zrobisz. Według mnie trzeba wymaxować przedni pancerz a działka w miarę z tyłu ustawiać. Co do stabilności bardzo opłacalne jest walnięcie kół w 4 rzędy: dwa wewnętrzne (w czołgu) i dwa zewnętrze (poza czołgiem) wtedy na pewno w żadnym leju nie utkniemy.
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Myślę, że doskonale o tym wiedzą, to w końcu wersja alfa. Grą zajmuje się koło 5 osób, a w ciągu tygodnia ilość graczy wzrosła z dziesiątek osób do kilku tysięcy.
Miejcie serce i dajcie im zająć się tym co teraz najważniejsze czyli grywalnością, mechaniką i silnikiem gry. Niech chociaż będzie jedno miejsce w internecie gdzie Polacy będą trzymać poziom
Miejcie serce i dajcie im zająć się tym co teraz najważniejsze czyli grywalnością, mechaniką i silnikiem gry. Niech chociaż będzie jedno miejsce w internecie gdzie Polacy będą trzymać poziom
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
tu by chyba trze założyć nowy temat odnośnie robocrafta xD
http://robocraft.com.pl/co-w-przyszlosc ... ualizacji/
Ta gra naprawdę się rozwija! I to jak!
Dodadzą wreszcie plutony! (oczywiście troszkę poczekamy ;p)
http://robocraft.com.pl/co-w-przyszlosc ... ualizacji/
Ta gra naprawdę się rozwija! I to jak!
Dodadzą wreszcie plutony! (oczywiście troszkę poczekamy ;p)
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
- Medals: 1
- Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
ViruzKreigor
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 mar 2013, 19:56
- Medals: 1
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Może to taki fejk, wrogowie chętnie walą w szyby a tymczasem kierowca siedzi gdzie indziej
Raz z ciekawości zbudowałem coś a la czołg z resztek pozostałych po budowie głównego pojazdu, na samym tyle siedział pilot, 20 kostek dalej zaczynał się przód pojazdu. Mimo, że nie zainwestowałem ani jednej opancerzonej kostki, wózek wytrzymywał okrutne lanie a umieszczone z tyłu działka wyrabiały mi wynik lepszy, niż w głównym pojeździe oO
Który nawiasem mówiąc rozmontowałem i przełożyłem armor do pełzacza, chwilowo mam dość pojazdów latających
Raz z ciekawości zbudowałem coś a la czołg z resztek pozostałych po budowie głównego pojazdu, na samym tyle siedział pilot, 20 kostek dalej zaczynał się przód pojazdu. Mimo, że nie zainwestowałem ani jednej opancerzonej kostki, wózek wytrzymywał okrutne lanie a umieszczone z tyłu działka wyrabiały mi wynik lepszy, niż w głównym pojeździe oO
Który nawiasem mówiąc rozmontowałem i przełożyłem armor do pełzacza, chwilowo mam dość pojazdów latających
-
ViruzKreigor
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 mar 2013, 19:56
- Medals: 1
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Ja się bawiłem i zakupiłem 3 działo L5 S-type i musiałem przebudować. Wyszło coś takiego
https://imageshack.com/i/1ntc06p
https://imageshack.com/i/1ntc06p
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
ViruzKreigor
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 mar 2013, 19:56
- Medals: 1
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
ViruzKreigor
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 mar 2013, 19:56
- Medals: 1
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Odkop, bo odkop, ale gra kto w to jeszcze, poza mną ?
W samej grze sporo się pozmieniało:
- Nowe mapy; planeta lodowa, oraz wariacje jej i wcześniejszych
- Ogarnięcie średnio udanego trypu gry Goliaci kontra Dawidzi a.k.a "rzeź niewiniątek", balans dział plazmowych, wywalenie nienapędzanych kółek (pa pa rakietowe gokarty)
- Revamp zwykłych laserów: koniec z mega sztucznym ograniczeniem zasięgu, broń pełni funkcję działka szybkostrzelnego, celnego przy krótkich seriach i niszczycielskiego przy auto- fire.
- Nowa broń: rail gun, odpowiednik snajperki zdolny przebić kilka klocków. Absolutny brak celności w ruchu, dość długi czas stabilizacji i przeładowania, przez co wymaga innego stylu gry i ciężko zrobić pojazd latający weń wyposażony (platforma lądująca do strzału, albo helowy sterowiec)
- Nowy system unlocków: zamiast starych Tech Pointów są Tech Tokeny, podzielone, podobnie jak pojazdy na 10 poziomów. Grając wozem na lvl 5, zarabiasz tokeny lvl 5, pozwalające ci odblokować sprzęt lvl 6, lub 5 nie pamiętam już. Tech Pointy nadal są, jako mikropłatność pozwalająca odblokowywać sprzęt na każdym poziomie. Ukłon w stronę starszych graczy: dawne Tech Pointy zostały zamienione na nowe, innymi słowy jeżeli ktoś nafarmił ich z 1000 to teraz może od razu odblokować większość klocków
- Nowe gadżety: radar jammer, skraca czas bycia wykrytym, radar reciever pozwala widzieć spoty sojuszniczych radarów a tzw. "flipper" pozwala postawić pojazd na koła po niespodziewanej przewrotce.
- Zwiększenie udźwigu hover blade'ów, poduszkowce są powszechne z racji możliwości montażu broni nad i pod pojazdem.
- Dodane SKRZYDŁA a w związku z tym aktywny lot na dużej wysokości: w każdej bitwie powyżej 5 poziomu znajdzie się przynajmniej jeden "plasma bomber". Na szczęście często wystarczy nie dać się zaskoczyć i mieć na pokładzie broń inną niż działa plazmowe, by się z nimi uporać.
- "Elektropanele", czyli segmenty pancerza energetycznego. W porównaniu do zwykłych kostek regenerują się, gdy damy im chwilę, do tego ładnie łykają cały splash dział plazmowych.
Jak widać tytuł się rozwija i co ciekawe, jako jeden z krajów w których rozpoczął się boom na tą grę, Polska może liczyć na pewne względy twórców. Znalazłem polskie community, mające oficjalny support Freejam
http://forum.robocraft.com.pl/
W samej grze sporo się pozmieniało:
- Nowe mapy; planeta lodowa, oraz wariacje jej i wcześniejszych
- Ogarnięcie średnio udanego trypu gry Goliaci kontra Dawidzi a.k.a "rzeź niewiniątek", balans dział plazmowych, wywalenie nienapędzanych kółek (pa pa rakietowe gokarty)
- Revamp zwykłych laserów: koniec z mega sztucznym ograniczeniem zasięgu, broń pełni funkcję działka szybkostrzelnego, celnego przy krótkich seriach i niszczycielskiego przy auto- fire.
- Nowa broń: rail gun, odpowiednik snajperki zdolny przebić kilka klocków. Absolutny brak celności w ruchu, dość długi czas stabilizacji i przeładowania, przez co wymaga innego stylu gry i ciężko zrobić pojazd latający weń wyposażony (platforma lądująca do strzału, albo helowy sterowiec)
- Nowy system unlocków: zamiast starych Tech Pointów są Tech Tokeny, podzielone, podobnie jak pojazdy na 10 poziomów. Grając wozem na lvl 5, zarabiasz tokeny lvl 5, pozwalające ci odblokować sprzęt lvl 6, lub 5 nie pamiętam już. Tech Pointy nadal są, jako mikropłatność pozwalająca odblokowywać sprzęt na każdym poziomie. Ukłon w stronę starszych graczy: dawne Tech Pointy zostały zamienione na nowe, innymi słowy jeżeli ktoś nafarmił ich z 1000 to teraz może od razu odblokować większość klocków
- Nowe gadżety: radar jammer, skraca czas bycia wykrytym, radar reciever pozwala widzieć spoty sojuszniczych radarów a tzw. "flipper" pozwala postawić pojazd na koła po niespodziewanej przewrotce.
- Zwiększenie udźwigu hover blade'ów, poduszkowce są powszechne z racji możliwości montażu broni nad i pod pojazdem.
- Dodane SKRZYDŁA a w związku z tym aktywny lot na dużej wysokości: w każdej bitwie powyżej 5 poziomu znajdzie się przynajmniej jeden "plasma bomber". Na szczęście często wystarczy nie dać się zaskoczyć i mieć na pokładzie broń inną niż działa plazmowe, by się z nimi uporać.
- "Elektropanele", czyli segmenty pancerza energetycznego. W porównaniu do zwykłych kostek regenerują się, gdy damy im chwilę, do tego ładnie łykają cały splash dział plazmowych.
Jak widać tytuł się rozwija i co ciekawe, jako jeden z krajów w których rozpoczął się boom na tą grę, Polska może liczyć na pewne względy twórców. Znalazłem polskie community, mające oficjalny support Freejam
http://forum.robocraft.com.pl/
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
no to zbióreczka dzisiaj o 21 na tsie zależy ilu nas będzie, postaramy się tierami dobrać :p
kod na święta:
HAPPY-2015
daje 3 dni premi. Uwaga! trzeba go wpisac z CAPS LOCKIEM. po wcisnieciu escape w grze pokazuje nam sie tabelka i tam jest cos pokroju ,,enter bonus code''
kod na święta:
HAPPY-2015
daje 3 dni premi. Uwaga! trzeba go wpisac z CAPS LOCKIEM. po wcisnieciu escape w grze pokazuje nam sie tabelka i tam jest cos pokroju ,,enter bonus code''
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Jesteś w błędzie. Gra polega na zbudowaniu dobrego pojazdu z tarcz które trzeba z głową montować. A to wcale nie jest proste. Gdyby nie poradniki na yt... (wiem, lamersko to brzmi) to nigdy bym nie zbudował w miarę dobrego czołgu.
Zresztą nikt Ci elektroplejtów montować nie karze
Zresztą nikt Ci elektroplejtów montować nie karze
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!