Strona 2 z 3

Re: No Man's Sky

: 26 lip 2016, 19:24
autor: LTKLpl
Wersja .ogg tego anielskiego śpiewu wylądowała na dysku :D Wszędzie tego szukałem.

Re: No Man's Sky

: 27 lip 2016, 7:57
autor: Zgredu
LTKLpl pisze:
Wersja .ogg tego anielskiego śpiewu wylądowała na dysku :D Wszędzie tego szukałem.
Teraz będę się zastanawiał, do czego chcesz tego użyć :P

Re: No Man's Sky

: 27 lip 2016, 10:16
autor: DreDpl
Z tym przesunięciem premiery na PC to nawet dobry pomysł bo przynajmniej zobaczą czy serwery wytrzymają premierę na konsoli.

Re: No Man's Sky

: 27 lip 2016, 18:11
autor: DreDpl
Czwarta część trailerów No Man's Sky - Survive:

https://www.youtube.com/watch?v=ksbAV_dBw9w

Re: No Man's Sky

: 28 lip 2016, 13:09
autor: Vorthax
Czyli eksploracja pod wodą też nas czeka, cool.

Serwery nie powinny być problemem (o ile poprawnie zaprojektowali architekturę). Dużo jednoosobowych instancji powinno się łatwo skalować - kasa na dodatkowe wirtualki i naprzód.

Re: No Man's Sky

: 29 lip 2016, 0:38
autor: Czak Noriz
Qrde. Obawiam się, że przez ta grę rozpadną się sentinelsi. Przeciez tu można zwiedzać na pelen etat do emerytury i tak wszystkiego nie zobaczysz. Ciekawi mnie jakie fajne bugi czekają na odkrycie.

Re: No Man's Sky

: 29 lip 2016, 9:46
autor: Zgredu
E tam, co najwyżej zrobię takie ABTF polskie, jak wszyscy polecą eksplorować kosmosy.

Reaver4Ever

Re: No Man's Sky

: 29 lip 2016, 9:54
autor: DreDpl
Nie martwił bym się rozpadem ... przetrwaliśmy do tej pory - nadal będziemy się trzymać na powierzchni. W wakacje i tak aktywność spada, więc nie będzie to nic nowego. Poza tym ekspedycję w poszukiwaniu innych planet trzeba wysłać, ponieważ walka na Auraxis się nigdy nie skończy. ;)

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 9:21
autor: Zgredu
Ta gra nie będzie zależna od steam'a, tak?

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 10:24
autor: Vorthax
Nie, np jest na GOG.

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 11:33
autor: DreDpl
Widzieliście już może te 26 min rozgrywki? W każdym razie początek jest taki jak zakładałem - lądujemy awaryjnie na losowo wybranej planecie, mamy uszkodzony ekwipunek i trzeba zebrać resource'y żeby naprawić podzespoły. Używanie większości ekwipunku również zużywa minerały. Mechanika gry wygląda na bardzo ciekawą, dźwięki są świetne wraz z muzyczka w tle.

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 19:20
autor: Zgredu
No to jednak po Sentinelsach xD

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 20:21
autor: Vorthax
Eee tam. Losowość, grind, brak fizyki, pop-in, po 100 planecie zobaczysz już wszystko , nuuudy... ;)

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 21:15
autor: DreDpl
Niech już będzie ta premiera!! ;) :D

Re: No Man's Sky

: 30 lip 2016, 21:22
autor: Say
Podrzuć, Dredziu, link do tych 26 minut :D

Re: No Man's Sky

: 31 lip 2016, 1:09
autor: DreDpl
Niestety ale wszystkie które do tej pory działały już tego nie robią. Poblokowali. Póki co natknąłem się na inny 10-min :

Ten filmik już też usunęli.


Ale jednak znalazłem:


https://casualconversation.net/nmsleak/gameplay.mp4

Re: No Man's Sky

: 01 sie 2016, 9:48
autor: Vorthax

Re: No Man's Sky

: 01 sie 2016, 10:03
autor: Vorthax
Heh, już cfaniak doleciał do centrum galaktyki...

Re: No Man's Sky

: 01 sie 2016, 10:46
autor: DreDpl
No doleciał, bo gnał tam żeby być jak najszybciej. Do tego podobno znajdował darmowe paliwo do warpowania i jakieś rzadkie kamienie (Atlas) z których miał sporo kredytów. Coś mi się wydaje że te kupione wcześniej wersje NMS to były jakieś uproszczone, przygotowane na pokaz możliwości (do prezentacji/recenzji).

Do tego pojawił się nowy wyciek:


https://www.youtube.com/watch?v=Z534a6h2U1I&feature=youtu.beStay

Re: No Man's Sky

: 04 sie 2016, 16:50
autor: Vorthax
Na yt jest już cały soundtrack.

Re: No Man's Sky

: 04 sie 2016, 16:52
autor: DreDpl

Re: No Man's Sky

: 07 sie 2016, 22:47
autor: DreDpl
Wychodzi na to że kopie które udało się co niektórym zakupić robią za Beta testy :D
Patch który pojawi się w dniu premiery będzie ważył jakieś 800 mb i poprawi sporo aspektów. Tutaj konkrety:

http://www.gamerevolution.com/manifesto ... -far-37317

Re: No Man's Sky

: 08 sie 2016, 9:36
autor: Vorthax
Albo planowali to wcześniej, albo w trybie awaryjnym wypuszczają to co planowali na pierwsze rozszerzenie.

Re: No Man's Sky

: 08 sie 2016, 21:11
autor: DreDpl
Ok niektórzy z Nas zaczynają eksplorację w piątek/sobotę ... niektórzy nieco później. W każdym razie pomyślałem że moglibyśmy w tym temacie zamieszczać główne informacje odnośnie systemów i planet na które w nich trafiliśmy. Może to nieco zwiększyć szanse że kiedyś trafimy na swojej drodze na jeden z takich "okruszków" dzięki czemu będziemy mogli się zlokalizować. Co o tym sądzicie?

To tak: jako że pierwsza planeta będzie w pewien sposób wyjątkowa proponuję żeby dołączyć screena z pierwszych scen otoczenia, żeby zobaczyć kto ma najwięcej szczęścia i wyląduje w tropikach :D

Opis systemu jak i planet wyglądał by w ten sposób:

Nazwa systemu: ...
Planeta: ... ( zamieszczamy krótki opis - zimna/gorąca/toksyczna itp. )
jej ewentualny księżyc ... (tu również krótki opis)
Dodatkowe info ... ( dopisujemy wedle uznania, jeżeli coś ciekawe zaobserwowaliśmy )

Jeżeli w danym systemie jest więcej planet to wpisujemy po kolei wg wzoru podanego wyżej.

Starajmy się jednak nie zamieszczać informacji które w pewien sposób mogły by zaspoilerować jakieś odkrycie ważnego elementu gry.

To jak zaczynamy tę zabawę w prowadzenie dziennika kapitana ;)

Re: No Man's Sky

: 09 sie 2016, 8:10
autor: Zgredu
Założę się o jedno squad leaderowanie, że trafisz na toksyczną albo na najwięcej wrogo nastawionych zwierzątek z nas wszystkich ^^

Re: No Man's Sky

: 09 sie 2016, 10:00
autor: Vorthax
Jesli można zmienić nazwę planety po eksploracji, to możnaby ustalić jakąś konwencję oznaczania - artefakt, rzadkie pierwiastki, atrakcje turystyczne. Jakiś 3-4 literowy tag.

Obrazek

Re: No Man's Sky

: 09 sie 2016, 11:42
autor: DreDpl
Zgredu pisze:Założę się o jedno squad leaderowanie, że trafisz na toksyczną albo na najwięcej wrogo nastawionych zwierzątek z nas wszystkich ^^
Nie kracz!! Bo sam zaczynam w to wierzyć że tak właśnie będzie :D Jeszcze się okaże że będę musiał spieprzać stamtąd w takim tempie że nic nie zdążę nazwać ;)

Co do nazewnictwa Vorthax to może jakiś model wg. którego byśmy nazywali?? 3 - 4 najważniejsze aspekty, każda z przyporządkowaną pierwszą dużą literą danego aspektu?? Tylko wtedy trzeba tak dobrać żeby się nie powtarzały. Masz pomysł jak taki model miałby wyglądać?? To dawaj go tu.

Re: No Man's Sky

: 09 sie 2016, 12:23
autor: Vorthax
Wydaje mi się że informacje do przekazania są takie:
- artefakty, portale etc
- atrakcyjność turystyczna, zwierzęta, cywilizacje
- atrakcyjność finansowa
- rzadkie pierwiastki - tutaj potrzebna jest lista najpierw

pierwszy znak, znaczenie, coś w stylu:
0-9 - planeta o znaczeniu turystycznym, w skali 10 punktowej
a-j - planeta o znaczeniu finansowym
A-J - planeta z portalem
pozostałe znaki do wykorzystania jak będziemy wiedzieć więcej o grze (np. obca cywilizacja)

drugi znak, utrudnienia:
H/C - temperatura...
P - trucizna,
R - radioaktywność
mała litera = umiarkowany, duża = ekstremalnie

trzeci i czwarty znak:
symbole 2 ważnych/rzadkich pierwiastków o ile są - trzeba zrobić tabelę konwersji z symboli na jeden znak

Przykłady:
Snieżka [0C] - nudna planeta o ekstremalnie niskiej temperaturze, brak rzadkich pierwiastków
Portal [JrA] - ciekawa, bogata planeta z portalem, umiarkowanie radioaktywna, rzadki pierwiastek Amelinium ;)

Re: No Man's Sky

: 12 sie 2016, 12:49
autor: DreDpl
Premiera dziś, a na tweet'cie wyczytałem że wersja PC waży nawet mniej niż wersja konsolowa bo zaledwie 2,5 GB ... dziwne. Myślę że wieczorkiem już zacznę eksplorację - jak coś szukać mnie na TS'ie.

Re: No Man's Sky

: 12 sie 2016, 14:03
autor: Vorthax
Większość plików gry to modele, tekstury etc - NMS sporo przetwarza albo generuje proceduralnie. Też planuję być wieczorem.
Obrazek

Re: No Man's Sky

: 12 sie 2016, 15:36
autor: Vorthax
Druga wersja:

Lądować czy nie:
x - ostrzeżenie, nie ląduj - niepotrzebne problemy

0 - nie ląduj, nuda
1 - nie ląduj, materiał na screenshota ale nic więcej
2 - ląduj, ciekawa, materiał na serię screenów
3 - ląduj, ciekawa, materiał na reddita
4 - ląduj, unikat turystyczny

a - łatwo dostępne podstawowe minerały
b - bogate złoża
c - da się farmić
d - wydajna farma

duża litera: ciekawa turystycznie + informacja o ekonomii

Zagrożenie:

b - brak
x - extreme hazard planet
t - toxic
r - radiation
c - cold
h - hot

p - problemy z lądowaniem / przemieszczaniem się / mapą
w - wkurzająca

duża litera - agresywne sentinele

1 - brak sentineli, brak zagrożenia
2 - brak sentineli, umiarkowane zagrożenie
3 - brak sentineli, extreme hazard planet

Resouces/towary/ciekawostki:


oznaczenie wszystkich rare i lepszych (uncommon i lepszych?)

Kod: Zaznacz cały

(z wiki, raczej niepełna lista)
Carbon (C)           Isotope 	Common
Copper (Cu)          Neutral 	Common
Iron (Fe)               Oxide 	Common
Sulfur (S) 	           Oxide 	Common
Heridium (Hr) 	    Silicate 	Common
Plutonium (Pu) 	    Isotope 	Rare
Aluminium (Al) 	    Neutral 	Rare
Emeril (Em) 	    Neutral 	Rare
Gold (Au) 	            Neutral 	Rare
Aronium (Ar) 	    Oxide 	Rare
Titanium (Ti)        Oxide 	Rare
Chrysonite (Ch) 	    Silicate 	Rare
Silicon (Si) 	    Silicate 	Rare
Thamium9 (Th) 	    Isotope 	Uncommon
Iridium (Ir) 	    Neutral 	Uncommon
Nickel (Ni) 	    Neutral 	Uncommon
Zinc (Zn) 	            Oxide    Uncommon
Platinum (Pt) 	    Silicate  Uncommon
Crolium alloy (Cr)  Oxide 	Very Rare
Lemmium (Le) 	   Oxide 	Very Rare
Calium (Ca) 	   Precious Very Rare
Murrine (Mu) 	   Precious Very Rare
Omegon (Om) 	  Precious 	Very Rare
Radnox (Ra)        Precious 	Very Rare 
drogie towary:

Kod: Zaznacz cały

Korvax Convergence Cube – 27,500
Korvax Casing - 27,500
Gravitino Ball – 27,000 (est)
Albumen Pearl – 27,500
Vy'keen Dagger - 20,625
Dimensional Matrix - 15,125
Grahgrah – 13,750
Neutrino Module – 13,500 (est)
Fascination Bead – 12,375
Gek Charm – 11,000
Vortex Cube -
nie wiem czy oznaczać

do ustalenia:
portale
czarne dziury
specjalne stacje kosmiczne (atlas interface, the atlas, alien anomaly...)

Re: No Man's Sky

: 13 sie 2016, 14:03
autor: Bastekpol
No man's sky

Cześć. W większości za namową DreDpl ;) napaliłem się na gierkę. W sumie od dłuższego czasu szukałem jakiegoś tytułu, który zmuszał by gracza do walki o przetrwanie bez konieczności utłuczenia innego grającego w chwili jego zauważenia. Ktoś powie że takich tytułów gier jest trochę ale ja ich nie znam. We wszystko co grałem wcześniej czy później kończyło się polowaniami na innych graczy ze szczególnym upodobaniem świerzaków ledwo pokazujących się w grze.
No dobra No man's sky daje szansę na spełnienie moich oczekiwań z kilku powodów. Świat jest tak ogromny że znalezienie kogoś graniczy z cudem, oczywiście mówimy o przypadkowych spotkaniach. Po kilku dniach tygodnia grania samemu myślę że będziemy łaknęli spotkania z kimś i nie koniecznie aby go zabić (choć świrów na ziemi nie brakuje co dopiero w UNIVERSUM ;) ) No cóż mam taką nadzieję ale pożyjemy zobaczymy.

Moja przygoda zaczęła się od radiacyjnej planety gdzie musiałem często wracać do statku aby mnie nie przepaliło na wylot. Po naprawie skanera w końcu nie musiałem szukać zasobów na ślepo. Efekt dyszenia w hełmie skafandra jest super z zwłaszcza jak w jaskini gdzie dodatkowo słyszysz swoje kroki i chmarę małych zjebanych krabojeżów które gonią cię bo niechcący rozwaliłeś im jakieś coś :). I kiedy w pierwszej chwili podchodzi do ciebie małe stworzonko myślisz sobie no dobra co mi zrobi, to po chwili zwiewasz bo jest ich kilkanaście i do tego mocno gryzą. No to biegniesz przez jaskinie słyszysz kroki odbijające się o ściany jaskini przyśpieszony oddech. I tak mniej więcej spędziłem trzy pierwsze godziny w grze. Ponad to w grze mamy strażników ja spotkałem na razie małe latające nocniki z okiem, ku mojemu zdziwieniu po wydobyciu złota z wielkiej skały którą trzeba zrównać z ziemią pojawił się jeden, oświetlił miejsce po skale jakimś niebieskim światełkiem potem poświecił mi w oczy i sruuuuu zaczął nawalankę. No co strażnik nie strażnik spróbowałem mu oddać to się tylko bardziej wkórwił zaczął gwizdać i przyleciały jeszcze dwa. Uciekłem mocno poobijany. Niestety na początku nie dysponujemy żadną bronią prócz promienia wydobywczego który może latające nocniki tylko bardziej rozdrażnić. Strażnicy (SENTINELS) podobnie jak w GTA mają swoje poziomy rozłoszczenia widać to na ikonkach w górnym lewym rogu ekranu. U mnie migały dwa. Na razie nie będę sprawdzał co dalej ponieważ po śmierci tracisz wszystko co masz przy sobie. A jak zniszczą ci stateczek to dostaniesz po odrodzeniu jakiś tam złomek i od nowa Polska Ludowa :).

W grę grałem dopiero 9h i odwiedziłem trzy planety, obok siebie. Czas przelotu z jednej na drugą to ok. 5h. Na szczęście są dopalacze i czas skraca się do kilku, kilkunastu minut. Efekt wchodzenia w atmosferę jest fajny. Nie znalazłem tylko możliwości rozglądania się co utrudnia lądowanie. Samo sterowanie statkiem jest w sumie proste ale takie hmmmm mało intuicyjne. Należy pamiętać aby mieć przy sobie niektóre surowce ponieważ, WSZYSTKIE!!!!! urządzenia, silniki i skafander potrzebują ładowania na szczęście w większości pierwiastkami które są ogólnie dostępne. Wiec trzeba pamiętać żeby mieć zapas bo jak skończą się wam w trakcie przelotu z jednej planety na drugą to cóż dupa blada.
Po niemiłym początku na planecie na której się rozbiłem postanowiłem odlecieć w pizdu od tego radiacyjnego miejsca ale podczas przelotu znalazłem kilka znaków zapytania. Dwa z nich okazały się punktami handlowymi z obcymi z którymi nie dogadałem się ALE opyliłem złoto platynę jakieś atefakty obcych i miałem 90tyś mamony. Zadowolony że zostałem bogaczem i że nie na próżno ryłem w ziemi postanowiłem lecieć dalej. Ale planeta dalej odkrywała nowe ciekawostki w jednym ze sklepów udało mi się kupić nowy karabinek urządzenie wydobywcze za jedyne 59tyś. Przez pierwsze 9 godzin, naprawiłem statek zdobyłem w sumie ok 300tyś, nowy karabin wydobywczy, zwiedziłem tak na 10% trzy planety, nauczyłem się 4 słów w obcym języku, i wkórwiłem strażników no i oczywiście nazwałem odkryty prze ze mnie Układ Słoneczny jak i każdą z trzech planet (jest tam i księżyc ale na niego jeszcze nie dotarłem) A i za odkrycie i nazwanie planet i miejsc na nich po wysłaniu informacji do głównej bazy danych dostaje się kasę nie dużo ale grosz do grosza i będzie kokosza ;).

No cóż gra No Man's Sky nie jest grą dla ludzi którzy lubią wartką szybką akcję. Tu trzeba poświęcić kilkanaście godzin na jedną planetę. Przygotować się na niewiadome które czeka za każdą skałą w każdej jaskini. Planety które odwiedziłem były w sumie podobne ale znajdowały się w tym samym układzie może inne planety okażą się całkowicie inne.

Co mnie denerwowało, no cóż po 9 godzinach gry ta zaczęła zwalniać nie klatkować czy skakać ale poprostu zwalniać jak by procesor i karta były zbyt mocno obciążone obliczeniami matematycznymi moja karta graficzna chyba wysiadała. Co prawda gram na lapku o konfiguracji i7-3630QM, GF670MX 3GB GDDR5, 8GB RAM. Co powinno wystarczyć.
Dziwny sposób zapisywania gry na razie nie ogarniam. Wydawało mi sie że po wyjściu ze statku gra sama zapisuje ale chyba nie koniecznie. Sterowanie statkiem dziwne, dziwne no i cena gry naprawdę jest KOSMICZNA 260 złociszy to kupa kasy, a poza tym nic więcej (narazie).
Będę grał mam nadzieję że jeszcze coś napiszę.

Re: No Man's Sky

: 13 sie 2016, 16:41
autor: LTKLpl
Jeden z moich znajomych na Steamie, tak stary, że już nawet nim nie gadam dał grze negatywną recenzję po przegraniu 0.1 godzin bo coś mu nie działało. Ktoś trafił na podobne problemy? A jak dla mnie pułap 200+ zeta jest nie do przebicia, poczekam aż stanieje XD

Re: No Man's Sky

: 13 sie 2016, 16:45
autor: DreDpl
LTKLpl pisze:Jeden z moich znajomych na Steamie, tak stary, że już nawet nim nie gadam dał grze negatywną recenzję po przegraniu 0.1 godzin bo coś mu nie działało. Ktoś trafił na podobne problemy? A jak dla mnie pułap 200+ zeta jest nie do przebicia, poczekam aż stanieje XD

Tak. Mi również crashuje tuż po starcie. Fix jest obecnie testowany i mam nadzieję że jeszcze dzisiaj wyjdzie. Grę można kupić nawet o połowę taniej (jak? - pytać na TS'ie).

Re: No Man's Sky

: 13 sie 2016, 20:15
autor: Vorthax
U mnie NMS działa bez problemów, musiałem tylko zmienić ustawienia grafiki (ustawiony limit 30fps, totalnie bez sensu).

Pierwszy widok: zielona, słoneczna łąka, drzewa, w oddali wzgórza. 22 stopnie, zero radiacji, zero toksyn w powietrzu. Stado roślinożernych jaszczurów pasie się w oddali, ptaki nad głową. Sentinele reagują tylko jeśli się o to mocno postaram.
Na razie nie widzę powodu do odlotu z planety - jeszcze mam co rozwijać na podstawie dostępnych minerałów (ale to się zmieni).

Jedyna większa zagwostka jak dotąd, to nie wiedziałem dość długo jak zdobyć "carite sheet" do naprawy statku - szukałem blueprintów, biegałem od bazy do bazy, zastanawiałem się czy nie kupić od obcych. Okazało się że jest różnica między craftowaniem ulepszeń (LMB) i przedmiotów (E). Zdążyłem nauczyć się 100 słów Vy'keenów i osiągnąć wysoki poziom relacji zanim się zorientowałem :)

Re: No Man's Sky

: 13 sie 2016, 23:08
autor: Zgredu
Repetitive...
"This game is technically poor at everything it tries to do"
Boring...
"don't buy this terrible, disgusting thing"
Repetitive...
"I've played a lot of world building/survival games in the past and this is by far one of the worst I've yet encountered"
Boring...
Poorly optimized...
"Must say I'm amazed at this.... it actually runs worse than Arkham Knight"
Garbage...
"Wtf hello games"
Overhyped...
"Repetitive, boring and over-hyped trash."
"Everything in this game is of poor quality"
"A $60 shiny rock that awes you with its shiny and beautiful cut but then you realize only a few hours later that there's nothing fun you can do with the rock at all"
"You do the same thing OVER AND OVER AGAIN"

User score:
2.9
Based on 498 Ratings

Ojć. Chyba Seanowi poszło coś nie tak...



Cóż...
Chyba sobie trochę...
Poczekam.

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 7:56
autor: Zgredu
To jest jeszcze lepsze:

Obrazek

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 11:06
autor: DreDpl
Ok NMS działa ale musiałem pokombinować żeby tak było.
Rozbiłem się na planecie na której w dzień jest - 65 stopni, a w nocy do - 90. Tuż obok statku zaczął kręcić się wielgachny byk (5 m wysokości). W pierwszym momencie pomyślałem: "Zgredu wykrakałeś!!"
Ale, ale ... rozpocząłem odkrywanie i okazało się że pełno tu materiałów potrzebnych do przeżycia.

Odkrywanie planety rozpoczęło się. W dzień było znośnie, ale nocą co jakiś czas trzeba było się wgryzać w skały z minerałami i robić jamy żeby przeczekać drastyczne obniżenie temperatury. W każdym razie odkryłem 100 % i jestem gotowy odkryć kolejne w tym systemie. Aczkolwiek chciałbym znaleźć jakiś rozbity statek na początkowej planecie i go przejąć.
Nauka języka obcych sporo pomaga w komunikacji i rozwiązywaniu zagadek logicznych.

Ogólnie gra ciekawa, ale prawdziwy potencjał przed nią - kiedy devsi dorzucą więcej contentu. Fun z eksploracji jest oraz relaks o ile nie jest to planeta z ciężkimi warunkami albo stadem drapieżników chcących zjeść postać gracza. :D

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 11:59
autor: Zgredu
No to chyba dowodzę... Shit. Przygotujcie się mentalnie xD

Poza tym, da się tego statku używać jako takiego VTOLa typu Reaver?

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 12:24
autor: Niesyto
Obrazek
XD

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 13:31
autor: DreDpl
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =743611842



A tutaj macie stworzonko jakie znalazłem.

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 13:48
autor: Zgredu
Dred cheatuje. Nie wierzę, że go jeszcze nic nie zaatakowało.

Re: No Man's Sky

: 14 sie 2016, 17:11
autor: Pitbooll
Gdzie to dostać za pół ceny?!?!?11!one!1

Re: No Man's Sky

: 15 sie 2016, 1:51
autor: DreDpl
Mój pierwszy startowy system:

Nazwa systemu: DreD World

4 planety i jeden księżyc

Planeta: DreD (planeta na której wylądowałem) zimna/bogata w surowce/ciekawe zwierzęta

Planeta: Dante's Inferno (czyli z skrajności w skrajność) gorąca/bogata w surowce/drapieżcze chomiki/zdaje się że widziałem nieaktywny portal

Planeta: Pustkowie Smaugl'a umiarkowana/średnie surowce/brak zwierząt/skromna fauna

Planeta: Irlandia umiarkowana/średnie surowce/brak zwierząt/ciekawa turystycznie-zielono + duże jeziorka
Księżyc: Crabster Moon nocą chłodna/średnie surowce/dużo drapieżników - w szczególności "mózgokraby"

System zróżnicowany i godny uwagi.

Re: No Man's Sky

: 15 sie 2016, 9:54
autor: LTKLpl
le gdy wreszcie dobijesz się do laptopa i możesz nadrobić zaległości w pisanych postach.

Pooglądałem recki i muszę stwierdzić, że jednak No Mansi nie do końca są tym czego oczekiwałem. A miałem nadzieję, że ta cała eksploracja, poznawanie języków obcych i tak dalej, będzie drogą do budowy własnego imperium galaktycznego, przygotowaniem do budowy potężnej floty, którą będzie można podbijać sąsiadów a wszystko z perspektywy pierwszej osoby.

A tu wychodzi na to, że gra zbudowana jest wyłącznie na aspekcie eksploracyjnym. Może nie ciskałbym się o to tak bardzo, ale odkąd moim głównym odstresowywaczem jest skręcanie gnatów w World of Guns, to chyba podziękuję :D

Re: No Man's Sky

: 15 sie 2016, 10:30
autor: DreDpl
Póki co sama eksploracja. Następne update'y będą dodawały kolejne opcje. Ale sam aspekt odkrywania jest mega wciągający.

Re: No Man's Sky

: 16 sie 2016, 11:45
autor: Vorthax
NMS ma potencjał, zobaczymy jak długo Hello Games będzie się chciało ją rozwijać (np. zapowiadana budowa baz).

Obrazek

Re: No Man's Sky

: 17 sie 2016, 9:19
autor: DreDpl
Macie też tak że jak lądujecie na planecie z fauną i na starcie zeskanujecie kilka gatunków, następnie kolejne, aż w końcu zostaje jeden którego nigdzie nie możecie znaleźć?? Jestem w nowym systemie i tak to właśnie wygląda już na drugiej planecie. Co one się tak kamuflują, czy po prostu nie szukam tam gdzie powinienem?? :P

Re: No Man's Sky

: 17 sie 2016, 15:57
autor: Vorthax
Zwykle tak, ale wymaksowany skaner pomaga ;)

Obrazek

Re: No Man's Sky

: 18 sie 2016, 7:19
autor: UNMIGHTYpl
Kurde, nie rozumiem dlaczego dwa...