Ghost Recon Wildlands
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Jakiś coop 4 osobowy w weekend?
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Koniecznie
Najwyższy poziom trudności i częściowo wyłączony hud?
Mam zrobione tylko misje fabularne z Itacua + kilka sztuk broni (M14+optyka+magazynek, HTI (Barrett), M4+magazynek, SCAR).
No i oczywiście darmowa SIG556 Llama z Uplay.
Hint z reddita: nie opłaca się robić 3 poziomu pojazdów od rebeliantów - suv z minigunem przydaje się bardziej niż lekka helka.
Najwyższy poziom trudności i częściowo wyłączony hud?
Mam zrobione tylko misje fabularne z Itacua + kilka sztuk broni (M14+optyka+magazynek, HTI (Barrett), M4+magazynek, SCAR).
No i oczywiście darmowa SIG556 Llama z Uplay.
Hint z reddita: nie opłaca się robić 3 poziomu pojazdów od rebeliantów - suv z minigunem przydaje się bardziej niż lekka helka.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Również zrobiłem tylko Itacua, z resztą regionów czekam na grę w coopie żeby nie psuć zabawy/ewentualnego zaskoczenia.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Kilka przemyśleń po wczorajszym buszowaniu w wirtualnej Boliwii:
Gra jest niesamowita!! Krajobrazy i środowisko w którym rozgrywa się akcja jest przepiękne i zróżnicowane. Jest mnóstwo smaczków i szczegółów które podnoszą imersję. Swoboda rozgrywki również zasługuje na wyróżnienie - robisz co chcesz i jak chcesz. Główny element to rozpoznanie. Najwyższy poziom trudności może nie wydawać się trudny jeśli wszystko idzie zgodnie z planem i sukcesywnie, po cichu eliminujemy kolejne cele. Problem zaczyna się kiedy coś nie idzie zgodnie z Naszym zamysłem (np. zostaliśmy wykryci). Wtedy robi się gorąco. Dodatkowo najwyższy poziom trudności można zrobić jeszcze trudniejszym poprzez wyłączenie całego HUD'a lub poszczególnych jego elementów. Spowoduje to że trzeba zachować czujność i ostrożność i nie biegać gdzie popadnie, tylko przemieszczać się z wcześniejszym przeprowadzeniem rozpoznania.
Jeżeli chodzi o coop'a to zabawa dopiero wtedy nabiera "rumieńców" . Trzeba jednak pamiętać że albo gra się z jedną ekipą z którą gra się synchronizuje, albo gra się samemu/z różną ekipą i sporadycznie z tymi samymi osobami. Jeżeli druga opcja to będzie dochodzić do problemów w których będzie to psuło nieco imersję i zabawę osób które nie zrobiły danych elementów fabularnych (zbieranie danych - symbol teczki na mapie). Wtedy gra się nieco gubi i dochodzi do sytuacji w której osoba która ma zebrać informacje odnośnie kolejnych celów z automatu ma to zaliczone jak tylko zbliży się do lokalizacji w której odbywać się będzie misja (będąc z teamie z osobą która już te dane zebrała). Dlatego prośba do tych którzy zamierzają grać w coopie - w pojedynkę nie wykonujcie niczego co jest związane z faubłą!! Wszelkie zbieranie punktów umiejętności, medali, czy też przesłuchiwanie poruczników kartelu, zbieranie danych z placówek odnośnie lokalizacji ulepszeń, zapasów, misji rebelianckich nie miesza z synchrem graczy, więc można śmiało wykonywać. Natomiast zbieranie intelu odnośnie głównych zadań szkodzi tym którzy danej aktywności jeszcze nie wykonali.
Oprócz tego gra ma nieco glitchów i bugów, ale nie są one na tyle denerwujące żeby uniemożliwiać rozgrywkę i czerpania funu z gry. Szkoda tylko że Shadowplay mi nie działa bo zamieściłbym dziś nieco ciekawego materiału video z wczorajszej rozgrywki.
Gra jest niesamowita!! Krajobrazy i środowisko w którym rozgrywa się akcja jest przepiękne i zróżnicowane. Jest mnóstwo smaczków i szczegółów które podnoszą imersję. Swoboda rozgrywki również zasługuje na wyróżnienie - robisz co chcesz i jak chcesz. Główny element to rozpoznanie. Najwyższy poziom trudności może nie wydawać się trudny jeśli wszystko idzie zgodnie z planem i sukcesywnie, po cichu eliminujemy kolejne cele. Problem zaczyna się kiedy coś nie idzie zgodnie z Naszym zamysłem (np. zostaliśmy wykryci). Wtedy robi się gorąco. Dodatkowo najwyższy poziom trudności można zrobić jeszcze trudniejszym poprzez wyłączenie całego HUD'a lub poszczególnych jego elementów. Spowoduje to że trzeba zachować czujność i ostrożność i nie biegać gdzie popadnie, tylko przemieszczać się z wcześniejszym przeprowadzeniem rozpoznania.
Jeżeli chodzi o coop'a to zabawa dopiero wtedy nabiera "rumieńców" . Trzeba jednak pamiętać że albo gra się z jedną ekipą z którą gra się synchronizuje, albo gra się samemu/z różną ekipą i sporadycznie z tymi samymi osobami. Jeżeli druga opcja to będzie dochodzić do problemów w których będzie to psuło nieco imersję i zabawę osób które nie zrobiły danych elementów fabularnych (zbieranie danych - symbol teczki na mapie). Wtedy gra się nieco gubi i dochodzi do sytuacji w której osoba która ma zebrać informacje odnośnie kolejnych celów z automatu ma to zaliczone jak tylko zbliży się do lokalizacji w której odbywać się będzie misja (będąc z teamie z osobą która już te dane zebrała). Dlatego prośba do tych którzy zamierzają grać w coopie - w pojedynkę nie wykonujcie niczego co jest związane z faubłą!! Wszelkie zbieranie punktów umiejętności, medali, czy też przesłuchiwanie poruczników kartelu, zbieranie danych z placówek odnośnie lokalizacji ulepszeń, zapasów, misji rebelianckich nie miesza z synchrem graczy, więc można śmiało wykonywać. Natomiast zbieranie intelu odnośnie głównych zadań szkodzi tym którzy danej aktywności jeszcze nie wykonali.
Oprócz tego gra ma nieco glitchów i bugów, ale nie są one na tyle denerwujące żeby uniemożliwiać rozgrywkę i czerpania funu z gry. Szkoda tylko że Shadowplay mi nie działa bo zamieściłbym dziś nieco ciekawego materiału video z wczorajszej rozgrywki.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Każdy ma 3 sloty na postacie, zastanawiam się czy do "taktycznego coopa" nie powinniśmy założyć oddzielnych, zsynchronizowanych i równomiernie rozwiniętych postaci (z wyłączoną minimapą, podświetlaniem przeciwników, bez skilli zmieniających poziom trudności jak bullet resistance czy obrażenia pojazdów, bez szukania broni po całej mapie).
TL;DR - poziom Extreme jest dla mnie jeszcze odrobinę zbyt łatwy
TL;DR - poziom Extreme jest dla mnie jeszcze odrobinę zbyt łatwy
Re: Ghost Recon Wildlands
Jeśli chodzi o weekendowe granie jestem za ale jak planujecie wyłączyć HUDa to ja odpadam. Z Dredem ruszyliśmy wczoraj odrobinę 2 prowincję wiec trzeba się zgadać do jakiego momentu mamy mieć zrobione i zaczniemy zabawę. A no i jeśli będziemy grać tylko w weekendy to też odpadam, nie będę zbierał przez 5 dni zasobów itp , nie ukrywam że gra jest tak wciągająca że nie dam rady, a robić 2 postać pod coopa kiedy 1 jest rozbudowana to takie trochę marnowanie czasu się gdy już ma się co nieco podkoksane.
Zgadzam się że brak "teczek" w przypadku gdy inny gracz już je odkrył jest nieco wkurzające ale nie aż tak żeby z kimś nie grać, mi nie przeszkadza robienie 2 albo 3 razy tej samej misji, wioski i tak można wyczyścić a to że braknie przesłuchania 4-5 typków czy zhakowania lapka na całej prowincji gdzie jest tego znacznie więcej to chyba nie problem.
Rozumiem że nie wszyscy mają czas na grę w tygodniu ale to zrozumienie powinno działać w obie strony. Więc proponuje że w przypadku coopa na prowincji którą ktoś już skończył ta osoba poczeka aż pozostali odkryją sobie "teczki" po czym przyłączy się do gry i już w komplecie bez zgrzytów i pośpiechu wszyscy będą się powoli delektować resztą przesłuchań, zatrzymań konwojów, i wykonywaniem misji w zorganizowanym Teamie. Również nie sądzę aby komuś przeszkadzało to że ktoś używa skilli które ktoś uważa za OP, nie zmieniają one aż tak poziomu trudności bo skoro 25% rezista na DMG jest OP to posiadanie lepszej broni z większym DMG też jest zmienianiem poziomu rozgrywki
Zgadzam się że brak "teczek" w przypadku gdy inny gracz już je odkrył jest nieco wkurzające ale nie aż tak żeby z kimś nie grać, mi nie przeszkadza robienie 2 albo 3 razy tej samej misji, wioski i tak można wyczyścić a to że braknie przesłuchania 4-5 typków czy zhakowania lapka na całej prowincji gdzie jest tego znacznie więcej to chyba nie problem.
Rozumiem że nie wszyscy mają czas na grę w tygodniu ale to zrozumienie powinno działać w obie strony. Więc proponuje że w przypadku coopa na prowincji którą ktoś już skończył ta osoba poczeka aż pozostali odkryją sobie "teczki" po czym przyłączy się do gry i już w komplecie bez zgrzytów i pośpiechu wszyscy będą się powoli delektować resztą przesłuchań, zatrzymań konwojów, i wykonywaniem misji w zorganizowanym Teamie. Również nie sądzę aby komuś przeszkadzało to że ktoś używa skilli które ktoś uważa za OP, nie zmieniają one aż tak poziomu trudności bo skoro 25% rezista na DMG jest OP to posiadanie lepszej broni z większym DMG też jest zmienianiem poziomu rozgrywki
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Tu nie chodzi o powtarzanie misji. To nie jest problem. Wczoraj również powtarzaliśmy misje z koką. Problemem jest odbieranie pewnego kontentu innemu graczowi z racji synchronizacji profili. Bo jeśli sytuacje jak z wczoraj się będą powtarzać (synchro określa że cały intel z danego regionu zosatał zebrany) to spowoduje to że część lokacji nie będzie wymagała odwiedzenia. Dla mnie rozgrywka musi być ustawiona na jakiś cel, żeby miała sens.Fejcik pisze: Zgadzam się że brak "teczek" w przypadku gdy inny gracz już je odkrył jest nieco wkurzające ale nie aż tak żeby z kimś nie grać, mi nie przeszkadza robienie 2 albo 3 razy tej samej misji, wioski i tak można wyczyścić a to że braknie przesłuchania 4-5 typków czy zhakowania lapka na całej prowincji gdzie jest tego znacznie więcej to chyba nie problem
Re: Ghost Recon Wildlands
I po problemie, teczki zrobią Ci co ich nie mają, ten albo ci co mają dołączają potem. Nie mówcie mi że szybkie zrobienie 4-5 teczek psuje klimatFejcik pisze: Rozumiem że nie wszyscy mają czas na grę w tygodniu ale to zrozumienie powinno działać w obie strony. Więc proponuje że w przypadku coopa na prowincji którą ktoś już skończył ta osoba poczeka aż pozostali odkryją sobie "teczki" po czym przyłączy się do gry i już w komplecie bez zgrzytów i pośpiechu wszyscy będą się powoli delektować resztą przesłuchań, zatrzymań konwojów, i wykonywaniem misji w zorganizowanym Teamie.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
O której dzisiaj zaczynamy? Ja będę na TS'sie między 18-19-stą.
Re: Ghost Recon Wildlands
Już jestem ale około 18 zrobię przerwę, postaram się być ok 19
Re: Ghost Recon Wildlands
jest Update 4,65 GB
Re: Ghost Recon Wildlands
Taka tylko mała dawka, tak mnie gra zassała że zapominam wcisnąć nagrywanie
https://www.youtube.com/watch?v=XItBQAS ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=XItBQAS ... e=youtu.be
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Ktoś wie jakiego programu użyć żeby nagrać/zrobic screenshota w grze?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Screenshota możesz zrobić za pomocą Uplay'a (nie wiem jaki klawisz jest przypisany) lub Steam'a - klawisz F12, w zależności na czym odpalasz Wildlands'a. A filmik to albo przy użyciu Shadowplay'a (niestety trzeba mieć aktualną wersję 3.0, bo wcześniejsza którą ja mam nie obsługuje, a najnowsza ostatnio mi się crashowała), albo Fraps'a.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
ok dzięki
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
wersja 3.4.0.70 nie mogę tego znaleźć shadowplay
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
KUBUA3108 pisze:wersja 3.4.0.70 nie mogę tego znaleźć shadowplay
Ale czego nie możesz znaleźć? Pisz dokładniej. Shadowplay'a jako opcji w Nvidia GeForce Experience? Jeśli o to Ci chodziło to sprawdź czy Twoja karta jest obsługiwana przez tą technologię.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Pograłem ostatnio z wyłączonym HUD'em i powiem że takie granie bardziej mi odpowiada. Jest klimatyczniej, człowiek jest ostrożniejszy i wymaga to większego zgrania i koordynacji. Mam nadzieję że oprócz mnie i Vorthaxa znajdą się kolejne osoby które zaczną pogrywać w coopa z wyłączonymi markerami i minimapą.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
A o mnie to już zapomniałeś?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Nie zapomniałem, tylko nie wymieniłem bo nie wiedziałem jak Ci się gra lepiej.KUBUA3108 pisze:A o mnie to już zapomniałeś?
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Rzeczywiście biedna ta Boliwia ;D
http://imageshack.com/a/img922/111/O8QY1F.jpg
http://imageshack.com/a/img922/111/O8QY1F.jpg
Re: Ghost Recon Wildlands
Też pograłem bez HUDa
https://www.youtube.com/watch?v=NWm2zIq34jM
https://www.youtube.com/watch?v=NWm2zIq34jM
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Trafiłem na coś takiego ostatnio:
https://www.youtube.com/watch?v=ie1TBpjgrDM
Gdyby taka koncepcja została przeniesiona do serwera PvP w Wildlandsie z częściowo wyłączonym HUD'em - byłoby ciekawie
https://www.youtube.com/watch?v=ie1TBpjgrDM
Gdyby taka koncepcja została przeniesiona do serwera PvP w Wildlandsie z częściowo wyłączonym HUD'em - byłoby ciekawie
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Piękne widoki Boliwijskich horyzontów:
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Wiem że jestem piękny ja to słońce ale nie musisz tego ukazywać xD
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Gra ktoś jeszcze?
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Zatrzymaliśmy się w tym samym miejscu, trzeba dokończyć kampanię
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
NIkt sie nie pokazywał to grałem z Alter Dracons
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Ja się pokazywałem, ale rzadko i jak już to w okolicach 18-19 ze względu na nawał pracy ostatnio. W tym tygodniu powinienem mieć więcej luzu a i w długi weekend znajdzie się chwila jeśli pogoda będzie mierna.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
ja będę miał postój w robocie 29-7 więc będę miał sporo czasu
tylko musze gry poinstalowac od nowa
tylko musze gry poinstalowac od nowa
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Ktoś mi przypomni na jakiej prowincji skonczyliscie?
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Kiedy jakas REaktywacja?
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Ja wracam 2go wieczorem.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
To coś jeszcze w tym tygodniu?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Vorthax kiedy i o której będziesz, bo czekaliśmy na Ciebie przez kilka ostatnich dni i się nie doczekalimy. Ja będę od niedzieli wieczorkami mógł nieco dłużej posiedzieć, bo w pracy zaczynam koło południa.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
No mi się już długi Weekend kończy.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Ja w niedziele do 23
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Będę od wtorku, możemy posiedzieć dłużej.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
jutro odpadam. I chyba jutro też.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Sorki. Ale nie wiem jak długo nie będę miał neta
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Ghost Recon Wildlands
Patch z numerem 4 trafił na serwery live. Warto było by kontynuwać przygodę. W przyszłym tygodniu zaczynam poranną zmianę do 16stej, więc jak będzie Kubua Vorthax to kontynujemy, bo mam dość czekania aż się wszyscy zbierzemy.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Jak mi te piz*y z Orange oddadzą Router to będę.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Ghost Recon Wildlands
Prosiłeś o zastępczy router na czas naprawy?
Będę wieczorami na ts.
Będę wieczorami na ts.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Mieli z nim zrobić na miejscu ale nie mieli,, odpowiedniego "sprzętu więc wzięli go do poniedziałku ale cisza.
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Może dzisiaj będę najpóźniej jutro
-
KUBUA3108
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 paź 2013, 22:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Porąbka (Śląsk)
- Postać PlanetSide 2: KUBUA3108
Re: Ghost Recon Wildlands
Vorthax żyjesz jeszcze?