Cześć,
każdy (zainteresowany) tutaj pewnie zna rozpiskę z parametrami broni w formie arkusza. Niby wszystko tam jest, ale w niezbyt wygodnej formie. Zastanawiając się nad tym, która z broni w praktyce zadaje najwięcej obrażeń (obrażenia na sekundę) i mając dość liczenia z tabelki trafiłem na to narzędzie
http://ps2model-axiom.rhcloud.com/
nie tylko pozwala łatwo porównać różne rodzaje broni (wybór za pomocą menu) na wykresie dmg/odległość, ale również pod względem obrażeń na sekundę czy obrażeń na magazynek. Do tego jest śmieszne narzędzie szacujące czas zniszczenia celu
BTW> Okazuje się, że najmocniejszy automat NC to Carnage BR. Zachwalane powszechnie Gauss SAW czy Reaper słabo wypadają z dmg/s
Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Planetside 2 Weapon Analysis Tool
A są w ogóle jakieś dobre dane odnośnie parametrów shotgunów do dystansu?
Znalazłem dwie wersję (szukałem dla amunicji slug, bo dla zwykłej to i tak nie ma tematu ) :
1. Z rozpiski parametrów broni "Slug Ammunition - Makes the shotgun shoot only 1 high damage slug instead of several pellets. All faction semi-auto and full autos damage: 500 @ 10m - 360 @ 40m. All factions pump action damage: 800 @ 10m - 400 @ 40m."
2. Że niby shotgun nie ma żadnego modyfikatora do odległości a slug daje po prostu połowę obrażeń.
Dzisiaj poświęciłem trochę czasu by na strzelnicy by je sprawdzić i raczej wygląda na to, że to z rozpiski jest prawdą, ale coś mi śmierdzi w koncepcji, że shotguny różniące się parametrami na zwykłej amunicji (np. automatyczny Piston ma mniejsze obrażenia niż półautomaty) zachowują się identycznie przy przejściu na slugi.
Znalazłem dwie wersję (szukałem dla amunicji slug, bo dla zwykłej to i tak nie ma tematu ) :
1. Z rozpiski parametrów broni "Slug Ammunition - Makes the shotgun shoot only 1 high damage slug instead of several pellets. All faction semi-auto and full autos damage: 500 @ 10m - 360 @ 40m. All factions pump action damage: 800 @ 10m - 400 @ 40m."
2. Że niby shotgun nie ma żadnego modyfikatora do odległości a slug daje po prostu połowę obrażeń.
Dzisiaj poświęciłem trochę czasu by na strzelnicy by je sprawdzić i raczej wygląda na to, że to z rozpiski jest prawdą, ale coś mi śmierdzi w koncepcji, że shotguny różniące się parametrami na zwykłej amunicji (np. automatyczny Piston ma mniejsze obrażenia niż półautomaty) zachowują się identycznie przy przejściu na slugi.