Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)

Najbliższe wydarzenia:


Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a




NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00




Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00




Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00


Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP

Planetside 2 Weapon Analysis Tool

Wątki, które już nie są potrzebne, ale nie będziemy ich kasować, bo jesteśmy zbyt sentymentalni.
Oczyt
Posty: 16
Rejestracja: 08 paź 2013, 23:56

Post autor: Oczyt » 18 paź 2013, 17:48

Cześć,
każdy (zainteresowany) tutaj pewnie zna rozpiskę z parametrami broni w formie arkusza. Niby wszystko tam jest, ale w niezbyt wygodnej formie. Zastanawiając się nad tym, która z broni w praktyce zadaje najwięcej obrażeń (obrażenia na sekundę) i mając dość liczenia z tabelki trafiłem na to narzędzie
http://ps2model-axiom.rhcloud.com/

nie tylko pozwala łatwo porównać różne rodzaje broni (wybór za pomocą menu) na wykresie dmg/odległość, ale również pod względem obrażeń na sekundę czy obrażeń na magazynek. Do tego jest śmieszne narzędzie szacujące czas zniszczenia celu :)

BTW> Okazuje się, że najmocniejszy automat NC to Carnage BR. Zachwalane powszechnie Gauss SAW czy Reaper słabo wypadają z dmg/s

Awatar użytkownika
marheri

Dinozaur 2013
Posty: 159
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:17
Medals: 1

Post autor: marheri » 18 paź 2013, 18:04

Nie ma shotgunów. ;/

Oczyt
Posty: 16
Rejestracja: 08 paź 2013, 23:56

Post autor: Oczyt » 19 paź 2013, 15:01

A są w ogóle jakieś dobre dane odnośnie parametrów shotgunów do dystansu?
Znalazłem dwie wersję (szukałem dla amunicji slug, bo dla zwykłej to i tak nie ma tematu ) :
1. Z rozpiski parametrów broni "Slug Ammunition - Makes the shotgun shoot only 1 high damage slug instead of several pellets. All faction semi-auto and full autos damage: 500 @ 10m - 360 @ 40m. All factions pump action damage: 800 @ 10m - 400 @ 40m."
2. Że niby shotgun nie ma żadnego modyfikatora do odległości a slug daje po prostu połowę obrażeń.

Dzisiaj poświęciłem trochę czasu by na strzelnicy by je sprawdzić i raczej wygląda na to, że to z rozpiski jest prawdą, ale coś mi śmierdzi w koncepcji, że shotguny różniące się parametrami na zwykłej amunicji (np. automatyczny Piston ma mniejsze obrażenia niż półautomaty) zachowują się identycznie przy przejściu na slugi.

Zablokowany