Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)

Najbliższe wydarzenia:


Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a




NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00




Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00




Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00


Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP

Garść porad

Dział publiczny, tematy outfitowe zakładamy w Top Secret [Nie widzisz sekcji Top-secret? Patrz dział "Sentinels - Rekrutacja!"]
Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 21 sty 2013, 13:06

Witam,

Pomyślałem że przydałby się temat na forum z poradami odnośnie stylu rozgrywki, wyjaśnienia niektórych ulepszeñ, łączenia ulepszeñ aby zwiększyć efektywność i kilku drobnych uwag które może nie dla każdego są znane. Temat byłby zbiorem porad o których niejednokrotnie rozmawialiśmy na TS'ie a których ktoś mógł nie usłyszeć, bądź być nieobecnym.

Pierwsza kwestia jaką chciałbym poruszyć dotyczy trybów ognia w karabinach. Otóż niektóre z karabinów (głównie te dostępne dla klas Medyka, Light Assault'a i Inżyniera) mają selektor trybu ognia. Za pomocą klawisza "B" można przełączyć między trybem automatycznym a trybem pojedyñczego strzału. Dzięki tej ostatniej mamy broñ samopowtarzalną do walki na dalekie dystanse.

Za pomocą klawisza "B" można również u Inżyniera przełączać się między Mana Turret (przenośna wieżyczka), a paczką z amunicją. Dzięki temu nie musimy rezygnować z noszenia w ekwipunku min na rzecz amunicji.

Kolejna rada dotyczy używania przenośnej wieżyczki Inżyniera. Podstawowa funkcja to możliwość przyciśnięcia przeciwników ogniem po jej rozstawieniu. Dodatkowo można nią zblokować przejście np. na Bio Labie w samej kopule u wyjścia z teleportów. Można również postawić ją na padzie na którym ląduje się korzystając z "skoczka". Osoba która korzysta z skoczka lądując na rozstawionej w tym miejscu wieżyczce ginie a frag trafia do nas.

Teraz coś dla osób grających Heavy Assaultem. U każdej z klas opłaca się rozwijać ulepszenie kombinezonu (Suit Slot) dodające pewien % życia (Nanowave Armor). U Heavie'go sprawa wygląda nieco inaczej. W związku iż często ma on do czynienia z pojazdami wroga warto zainwestować w ulepszenie zmniejszające obrażenia od wybuchów (Flak Armor). Punkty życia natomiast możemy sobie zrekompensować dzięki rozwinięciu ulepszenia w zakładce Ability Slot o nazwie Nanite Mesh Generator (osłona zwiększająca HP). Dodaje nam to określoną liczbę punktów życia w zależności od poziomu ulepszenia. Oczywiście żeby czerpać korzyści z tego ulepszenia trzeba pamiętać o używaniu tej funkcji podczas walki poprzez jej aktywację za pomocą klawisza "F".

Prosiłbym pozostałych doświadczonych członków klanu o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami. Głownie zwracam się tu w kierunku pilotów aby opisali jakieś podstawowe porady (w co warto inwestować, jak robić zwrot itp.) gdyż jestem jednostką naziemną i o pilotowaniu w Planetside 2 nie mam zielonego pojęcia.

Mam nadzieję że temat będzie rozwijany i każdemu się przyda.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Awatar użytkownika
Talisha

Hall of Fame
Posty: 140
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:57
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: Talisha

Post autor: Talisha » 21 sty 2013, 13:21

Dzięki :D Nie wiedziałam o zmianie trybu broni. Przyda się.
Jeśli mogę mieć prośbę, to fajnie by było dowiedzieć się czegoś o doborze lunet i celowników oraz broni dla poszczególnych klas.
Ja na przykład zrobiłam błąd właśnie nie wiedząc o zmianie trybu strzału i kupiłam ten celownik z noktowizją. Jest fajny ale nie ma zooma.
Druga sprawa, to chciałam się dowiedzieć więcej o Lightningach. Dobrze mi się tym jeździ ale nie wiem w co inwestować. Skyguard? A może coś przeciw piechocie? Który pancerz najlepiej najpierw kupić? Górny? Piszcie i radźcie. Dzięki temu będziemy silniejsi. bb
Obrazek

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 21 sty 2013, 13:36

Co do lunet to ja w każdej broni mam kolimatorek z podwójnym przybliżeniem. Sprawdza się dobrze zarówno do walki na bliski jak i daleki dystans.

Co do Lightninga to dobrym rozwiązaniem jest działo przeciwpiechotne ze względu na szybkość z jaką pojazd ten może się przemieszczać (piechota nie powinna być zdolna do trafienia z większej odległości. Działko robi duży pogrom wśród piechoty choć twórcy zmniejszyli nieco obrażenia zadawane z tej broni i obecnie trzeba dokładniej celować żeby załatwić kogoś jednym strzałem.

Co do opancerzenia to sam miałbym kilka pytañ ponieważ zainwestowałem w auto-naprawę i ostatnio się tak zastanawiam czy aby wzmocniony pancerz nie byłby bardziej pomocny. W koñcu i tak muszę naprawiać pojazd po wygranej potyczce. Do tego najczęściej chyba ginę załatwiony przez lotnictwo wroga więc jak dla mnie pancerz górny byłby chyba najlepszym rozwiązaniem. Jak sądzicie?
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Arcadde

Hall of Fame
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 1

Post autor: Arcadde » 21 sty 2013, 14:22

no no NASZ dredziarzu :) Dzięki tato za lekcje.

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 21 sty 2013, 19:46

O to to to tato, to to to :P
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

blackcenturionPL

Hall of Fame
Posty: 144
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL

Post autor: blackcenturionPL » 21 sty 2013, 20:42

Co do lighta - jakieś porady rozwoju i taktyk? bo ja dobrze nim gram, ale chaotycznie jak mało kto :) pragnę unormować swoje zachowanie ^^

Gwin
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2013, 21:40

Post autor: Gwin » 22 sty 2013, 2:19

COMBAT MEDIC :
1. Jesli sie zdecydujecie na medica to przedewszystkim rozmiwincie sobie medic tool, predkosc podnoszenia i ilosc odzyskanego hp jest wazna w boju.
2. Jako medyk musisz zyc by podnosic wiec upgrade do zycia jest bardzo przydatny, niektorzy rowniez zachwalaja sobie flak armor.
3.Podstawowa bron na medyku jest calkiem przyjazna dodajesz do niej foward grip dla lepszej kontroli i celownik wedlog upodoban, osobiscie preferuje x2, flash suppresor zapewni ze przeciwnicy nie beda widziec z kad strzelasz a minusy tego upgrade'a sa niewielkie
Poza tym gr-22 jest niesamowicie skuteczny w bliskim zwarciu, podwojne ulepszenie na laser, tlumik i soft point ammo roba niesamowita masakre.
Wiele osob chwali sobie rowiez ns-11, gdy juz ubijesz 1300 killi (na najwyszy medal) na podstawowej broni jest dobrym pomyslem kupienie sobie tego karabinu
Reaper jest raczej bezuzyteczny chyba ze masz ochote ubijac snajperow z x4 celownikiem
Co do shotgunow wiem tyle ze piston z ulepszony magazynkiem jest najbardziej powazanym
4. Gdy juz jestes zadowolony z swoich umiejetnosci moznesz sobie kupic c4 i granary revive, dwa c4 odpowiedznio polozone zdejmuja wszystkie czolgi, oraz grupy piechoty jako ze w odroznieniu od granatow nie pojawiaja sie na ekranie przeciwnika
5. W grze trzymaj sie z tylu nie jestes heavy assult (chociaz ci najblizej) nie szarzuj w pierwszej lini, ilosc certow jakie dostaniesz za podnoszenie spokojnie ci wystarczy, twoja umiejetnosc masoego leczenia jest niesamowicie przydatna gdy probujecie przejac punkt od przeciwnikow, gdy juz widzisz ze przeciwnik ciebie namierzyl odrazu wciskaj F te kilka dodatkowych punktow uratuje ci zycie



REAVER:
1. Vortex jesli go nie masz nawet nie masz co brac reavera, upgrade do ilosci ammo i wielkosci magazynka to podstawa
2. na poczatek dobrym pomyslem jest zaiwestoac kila certow w ulepszenie predkosci i opancerzenia, im dluzej latasz tym wiecej sie nauczysz
3. Rakiety to twoja sprawa wiekszosc NC lata z rakietami naziemnymi ale rakiety przeciw powetrzne rowniez sie przydaja
4. Flary ratuja zycie... czesto
5. ustaw sobie Pitch Up na klawisz obracanie sie sama myszka jest duzo wolniejsze niz nacisniecie 1 klawisza
6. gdy juz byles w kilku bojach i wiesz ze nie rozbijesz sie o skale mozesz sie zaczac zastanwaic nad zdolosciami twojego samolotu, czy wezmiesz szybsze skrecanie myszka i klawiszami A D(dogfight) czy hamowanie (hover) czy zostaniesz przy predkosc jest sprawa osobistych upodoban, pamietaj Reaver ma najmocniejszy armor nie zrownasz manewroscia czy predkoscia przeciwnika
7. staraj sie oretowac w terenie, musisz wiedziec gdzie uciekac, nie odlatuj za daleko od przyjazych terenow i samolotow, unikaj jednostek przeciwpowietrznych wroga - nie masz z nimi szans bez kreatywnego manewrowania, lataj albo bardzo nisko albo bardzo wysoko, rakiety mozna zgubic lecac miedzy przeszkodami lub przegonic na pelnym Afterburner

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 22 sty 2013, 2:40

Black Centurion ja również grywam Light Assualtem głównie w sytuacjach kiedy trzeba szybko dostać się w jakieś miejsce omijając przeszkody z pomocą Jet-packa. Bardzo dobrze jest mieć tłumik zarówno na karabinie jak i pistolecie (wtedy każdej klasie również w pistolecie można założyć).
Również do flankowania pozycji przeciwnika jest wyśmienita, wtedy połączenie C4+granat+karabin do wybicia pozostałych przy życiu sprawdza się nad wyraz dobrze. Dlatego też dobrze jest zainwestować w dodatkowe C4 dla tej klasy. Daje to możliwość rozwalenia ciężkiego sprzętu, w tym Sundiego z grupą piechoty wokół *yes* - z tym że zauważyłem że moje C4 nie rozwalają Sundiego od razu (zostaje malutki pasek wytrzymałości) a zapala go i po chwili sam wybucha o ile nie zacznie naprawiać go Inżynier.

Oczywiście dobrze jest ulepszyć Nanowave Armor i jedno z ulepszeñ zdolności (zakładka Ability Slot). Ja osobiście rozwinąłem Jump Jets dzięki czemu mam więcej paliwa i szybciej się Jet-pack regeneruje. Dzięki naprzemiennemu wznoszeniu/lekkiemu opadaniu/wznoszeniu itd. można daleko zalecieć (bo podczas opadania Jet-pack zdąrzy się nieco zregenerować).

A co do taktyki to mam jedną - wlecieć tam gdzie nikt nie będzie Cię widział i siać popłoch w szeregach wroga. Sprzyjającymi elementami otoczenia są tu drzewa, wieżyczki z amunicją dla pojazdów, wieże telekomunikacyjne itp. W szczególności ubodobałem sobie tu obronę Crossroadów gdyż wokół są 2 duże drzewa. Jedno w kierunku Crown'a na które można wejść każdą klasą piechoty z płyty dla samolotów. I drugie drzewo w kierunku punktu "C" na które już z kolejnej płyty dla samolotów można dostać się za pomocą Light Assualta. Ta druga opcja jest nawet lepsza bo można wejść na skraj gałęzi które obfitują w liście i unoszą się tuż nad budynkiem z którego często atakujący "Vaniaści" lubią ostrzeliwać główny budynek Crossrodów.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Arcadde

Hall of Fame
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 1

Post autor: Arcadde » 22 sty 2013, 11:15

Gwin Cała esencja medyka :) wyjąłeś mi to z ust



Lightning:
1. Auto naprawa jest nie przydatna bo jeżeli jeździsz to enga bierzesz.
2. Armor przeciw lotniczy , moim zdaniem jest bez użyteczny ponieważ jeżeli gramy to zawsze jakis river wisi nad placówką którą jesteś , mnie bardzo rzadko lotnictwo rozwala.
3. Armor boczny jest przydatna rzeczą sam nie mam bo zbieram , ale widziałem jakie rezultaty daje.
4. Jak wiadomo nigdy się nie ustawiajcie tyłem do przeciwnika.
5. Najważniejsze amunicja amunicja i jeszcze raz amunicja ulepszajcie bo warto , nie wiadomo kiedy wam zbraknie tych kilku pocisków.
6. Optyka ja preferuje przybliżenie , natomiast dobra też jest termowizja.
7. Taktyka jak zawsze sudny z amunicja jest potrzebny jeżeli bierzemy Lightning.

Awatar użytkownika
Talisha

Hall of Fame
Posty: 140
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:57
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: Talisha

Post autor: Talisha » 22 sty 2013, 11:15

Soft point ammo? Zaraz, to kupuje się gdzieś specjalną amunicję, czy to ulepszenie jest i zawsze już masz taką? unsure
Obrazek

Arcadde

Hall of Fame
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 1

Post autor: Arcadde » 22 sty 2013, 11:43

Trzeba ją kupić 100 certów

Amunicja grzybkująca (Soft Point Ammo)

Amunicja grzybkująca zwiększa zadawane obrażenia na średnich dystansach, ale za to pocisk podróżuje nieco wolniej w porównaniu do standardowej amunicji.

Pozytywne skutki: zwiększa dystans maksymalnych zadawanych obrażeń z 10 do 15 metrów.

Negatywne efekty: Spowalnia pocisk i zwiększa opad kuli.

HIgh-Velocity Ammo

Pocisk przemieszcza się do celu z większą prędkością, jest bardziej skuteczna na długi dystans. Pionowy odrzut jest nieco wyższy w porównaniu do standardowej amunicji.

Pozytywne skutki: zmniejsza (zazwyczaj o połowę) opad. Kule podróżują szybciej, z mniejszym opadem.

Negatywne skutki: Zwiększenie odrzutu (% 6-12). Odrzut utrudnia używanie broni nawet z kompensatorem.

Amunicja Slug

Shotgun Ammunition. Zastępuje standardowe amunicję śrutową. Zwiększa zasięg.

Dodatkowe Magazynki

Pozwala graczowi nosić dwa dodatkowe magazynki.

oczywiście są jeszcze powiększenia do magazynków dla max i heavy.



Ammo Upgrades

Soft Point Ammo 100 Certs

Assault Rifles,
LMG,
Carbines

High-Velocity Ammo 100 Certs

Assault Rifles,
LMG,
Carbines

Slug Ammunition 100 Certs

Shotguns,
Specialized Heavy Assault Weaponry

Additional Magazines 100 Certs

MAX Anti-Infantry
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2016, 10:29 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Pozostawienie kwiatków z Google tłumacz powodowało, że podczas czytania posta zgrzytałem zębami.

Awatar użytkownika
Talisha

Hall of Fame
Posty: 140
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:57
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: Talisha

Post autor: Talisha » 22 sty 2013, 12:00

Yyyy....unsure
A gdzie to się kupuje?
Bo ja tego w ogóle nie widziałam! I to jest jednorazowy zakup? Mam nadzieję! :D
Obrazek

Arcadde

Hall of Fame
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 1

Post autor: Arcadde » 22 sty 2013, 12:08

tak jedno razowy , ale podstawowe bronie chyba nie mają takiego ulepszenia.



a kupić można w tej samej zakładce co wybierasz grip scope

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 23 sty 2013, 2:25

Podstawowa broñ Heavy Assualta ma ulepszenie High Velocity Ammunition. Odnośnie tego co napisał Gwin o medyku i broni na krótki dystans to wystarczy przejrzeć ulepszenia danej broni u danej klasy żeby zobaczyć która ma możliwość załadowania specjalnej amunicji - będzie to pewnie pierwszy slot.

A odnośnie Lightninga i złego zainwestowania certów w autonaprawę to będzie w przyszłości możliwość anulowania ulepszenia i odzyskania choć części certów? ;);D Fajnie by było to wtedy od razu wymieniłbym na jakiś pancerz.

DODATKOWO

Mam kolejną poradę bo może też nie wszyscy jeszcze o niej słyszeli. Każdą broñ (piechoty jak i pojazdów) którą można odblokować przy odpowiedniej ilości certów/station cash można przetestować. Wystarczy wcisnąć na interesującej broni "Unlock", ukaże się okienko w którym mamy do wyboru odblokowanie za pomocą certów bądź station cash. Natomiast na samym dole mamy opcję oznaczoną na niebiesko "Try now". Pozwala to na 30 minut testu danej broni (ponowny test danej broni można wykonać po miesiącu czasu, a tuż po teście jednej broni kolejną można przetestować po 8 godzinach). Oczywiście po kliknięciu trzeba się jeszcze przezbroić z aktualnej broni w tę odblokowaną przy terminalu piechoty. A propos nowi gracze wiedzą że jeżeli sobie coś odblokują (zarówno dla piechoty jak i pojazdu) to te ulepszenie muszą jeszcze "założyć" w edycji ekwipunku danej klasy/pojazdu. Inaczej będziecie walczyć dalej z podstawowym wyposażeniem a wasze ulepszenie będzie "stygnąć" i czekać aż je założycie. Piszę o tym bo sam na początku zapomniałem że coś odblokowałem i jeździłem z dobrą godzinę zastanawiając się: "Dlaczego to cholerstwo nie działa" *hahagood (była to zdaje się tarcza do Vanguarda)

P.S. Test broni ma jeszcze jedną korzyść (oprócz tej że możemy wypróbować sprzęt przed jego zakupem) - za określoną liczbę killi dostaje się medale za które z kolei otrzymujemy pewne ilości certów. Jet to jakiś sposób na uzyskanie kolejnych punkcików ;P


P.S.2 Black Centurion nagrywałem ostatnio tak dla testu przez narzędzie dostępne w grze mały filmik akurat z akcji obronnej na Esamirze 2 dni temu (ta epicka). Wrzucam link na dole, grałem akurat Light Assualtem i widać jak można zaskakiwać przeciwników.

http://www.youtube.com/watch?v=FCUUNDufSEA

Tylko oglądajcie w małym okienku bo jak rozszerzycie to niezła pixeloza jest (nagrywałem na najniższych ustawieniach).
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

blackcenturionPL

Hall of Fame
Posty: 144
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL

Post autor: blackcenturionPL » 23 sty 2013, 13:52

@DreD dzięki :D akurat ten manewr czasami robię

Ehelto
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:53

Post autor: Ehelto » 28 sty 2013, 19:31

Gwin - ty tu jesteś chyba najbardziej oblatanym pilotem, trafne uwagi. Nie napisałeś w poście o stawianiu sobie Waypointa na Warpgate, żeby wiedzieć w którą stronę uciekać mniej więcej.

Chciałem jeszcze spytać o jedną rzecz, ale nie wiem, czy jest na to jakaś rada - Ja generalnie latam tylko A2A (czyli nie z podami, a tymi tañszymi rakietkami) i zarabiam mało certów z tego powodu, że myśliwce (których strąca się najwięcej), kiedy już są "na hita", albo się rozbijają, albo ktoś kradnie mi killa, przez co dostaję tylko za asystę, bądź krytyczną asystę - jest jakiś sposób na to? Oczywiście korzystam naprzemiennie z Vorteka i rakiet, jednak i tak zawsze mi braknie trochę do zabicia. Domyślam się, że trzeba umiejętnie rozdysponować certy, więc rodzi się kolejne pytanie - przy rakietach A2A lepiej inwestować w szybszy reload, czy szybszy lock-on? W Vorteku w pojemniejszy magazynek, czy szybsze przeładowanie?

blackcenturionPL

Hall of Fame
Posty: 144
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL

Post autor: blackcenturionPL » 29 sty 2013, 14:58

co do vorteka to wiem że najpierw w pojemniejszy magazynek, potem w reload

Ehelto
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:53

Post autor: Ehelto » 29 sty 2013, 18:26

Ale można używać tylko jednego na raz...

blackcenturionPL

Hall of Fame
Posty: 144
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL

Post autor: blackcenturionPL » 29 sty 2013, 21:51

no to bd sobie żonglować! i co? taka taktyka!

Gwin
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2013, 21:40

Post autor: Gwin » 16 lut 2013, 23:52

@Ehelto:
jesli chodzi o vortexa to zecydowanie zwiekszeniwe ilosci ammo w magazynku, bron jest strasznie szybkostrzelana i wypruwasz sie z ammo w secunde (dodatkowo zwiesza to ogulna ilosc ammo)

te kilka dodatkowych posciskow w vortexsie powino pomoc dobijac przeciwnikow, ale podstawa to wiedziec kiedy mozesz kolesia gonic a kiedy lepiej oderwac sie

a o waypointcie na warpgate nie pisalem bo tego nie robie, sa wypatki gdy linia przeciwnika jest miedzy toba a twojim warpgatem

btw. gdzie poradniki do enga heavy czolgow itd. ja co wiedzialem spisalem

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 17 lut 2013, 14:10

A o jakie dokładnie porady chodzi odnośnie Inżyniera i Ciężkiego czołgu?
Myślę że każdy wie co rozwijać i to oczywiste że warto zainwestować w miny p-panc. i p-piech. Dobrą taktą dla Inżyniera+miny p-panc. jest użycie quada jako środka szybkiego przedostania się do wrogiego Sundy'iego (zresztą na jednym z filmików jakie wrzucałem jest to ukazane). W ten sposób można natrzaskać dużo xp'a i certów. Obecnie kiedy Inżynier ma do dyspozycji działko p-panc. warto się zastanowić nad wydaniem 1000 certów na nie, ponieważ jest dobrą alternatywą do podstawowego MANA Turret.
Co do ciężkiego czołgu to oczywiście polecam rozwinąć pierwszy poziom osłony. Przydaje się kiedy zamierzamy wyjechać na większą grupę przeciwników lub w momencie kiedy nas czołg mocno oberwał i musimy go naprawić, wtedy włączamy osłonę i nie martwimy się że kolejny pocisk nam go rozwali.
Dobrym wydatkiem jest również działko p-panc. dla strzelca pokładowego o nazwie "Enforcer ML85". Oprócz wyżej wymienionych warto mieć jakieś osłony pancerza (ja mam boczne) oraz jedną z opcji w zakładce Perfomance (ale to już rzecz mniej priorytetowa).
Jak są jakieś niejasności, pytania itp. to piszcie.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 17 lut 2013, 17:22

Light Assault

Po dodatkach do broni, najważniejsza rzecz do odblokowania to 2x C4.

Moja "druga" strategia LA to zabawa w snajpera (podstawowa to CQC z GD-7F):
Shotgun Sweeper (ten z 8 pocisków w magazynku), Extended Magazine (+4 pociski), Scope x4, Slug Ammo

Plusy:
- zwykle lepsze pole ostrzału niż kiedykolwiek mógłby mieć Infi
- większość celów pada po 3 kuli
- ludzie nie patrzą w nieoczywiste miejsca, można ich spokojnie wycinać jednego po drugim
- shotgun jest do odblokowania raz dla wszystkich klas

Minusy:
- duży bullet drop, pociski są dość wolne - ciężko trafić w cel w ruchu na dystansie
- niesiemy tylko 48 pocisków - często zdarza mi się wracać do sundiego / szukać inżyniera
- na krótki dystans większe szanse mamy wyciągając pistolet
- 1000 certów
- raz ktoś mnie zwyzywał od hakerów, przecież nie można zabić z takiej odległości śrutówką ;)

Najdłuższe killstreaki miałem chyba podczas ataków na wieże: podbiegnięcie do wieży, jump jet na pierwszy poziom, winda, jump jet na "galerię" bezpośrednio nad najwyższym poziomem. 10+ killi i trzeba wracać na dół po amunicję :D

Jeśli chcecie niszczyć Sunderery bez czekania: 2x C4 + poprawka z Gauss S z Smoke Grenade Lancher.

Reaver

A2A: ostatnio zrezygnowałem z rakiet, latam z AB + Racer airframe, vortek+powiększone magazynki, stealth (1 poziom), flary. Jeśli już latacie z rakietami A2A - mnie najbardziej pomaga zwiększony zasięg lockowania.

Obowiązkowe do obejrzenia są na youtube są filmiki o "reverse maneouver" na youtube.
Gwin napisał/a:
Reaver ma najmocniejszy armor nie zrownasz manewroscia czy predkoscia przeciwnika
Nieprawda, armor wszystkich 3 myśliwców jest identyczny. Jedynym praktycznym plusem Reavera jest większa prędkość na AB:
http://forums.station.sony.com/ps2/inde ... ion.73038/


Engineer

Pamiętajcie że miny pozostają na miejscu nawet jeśli zmienicie klasę - jeśli wszyscy w grupie mają je wycertowane można stworzyć pole minowe i pojechać dalej.

Wkurzająca metoda na koniec obrony spawn campowanej bazy (im więcej przeciwników tym lepiej):
1. wewnątrz spawn rooma ustawiamy 1-2 miny przeciwpiechotne w głębi pomieszczenia
2. umieszczamy miny przeciwczołgowe i c4 w bliskiej odległości (w polu wybuchu miny) w kierunku wejść - nie za blisko wejść/ścian bo ew eksplozje na zewnątrz mogą wysadzić ładunki
3. czekamy na multikill :D

Cytryn

Dinozaur 2012 Hall of Fame
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2013, 13:35
Medals: 2

Post autor: Cytryn » 19 lut 2013, 11:35

Patrzyłem trochę na medyków randomowych i zauważyłem jedną rzecz.

Podczas wskrzeszania można się poruszać i nie trzeba patrzeć cały czas na wskrzeszaną osobę. Dodatkowo po rozpoczęciu wskrzeszania można schować się za ścianę. To się przydaje podczas np. szturmów kiedy chcemy mieć dużą siłę przebicia. Jeżeli wymaksuje się wskrzeszanie, to podnoszenie poległych trwa trochę dłuższe kliknięcie myszki.

Innymi słowy:
Strzelanie do ruchomego celu jest dość trudne i możecie być w stanie podnieść kilka osób i jeszcze wrócić za osłonę nawet będąc pod ostrzałem. Oczywiście wszystko w miarę możliwości :)

Awatar użytkownika
Talisha

Hall of Fame
Posty: 140
Rejestracja: 12 sty 2013, 23:57
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: Talisha

Post autor: Talisha » 19 lut 2013, 11:57

Dodatkowo polecam w trakcie leczenia w dużej grupie, włączyć masowe leczenie. Ja mam na przedostatnim poziomie wskrzeszanie i faktycznie to tylko chwila a wskrzeszony wstaje praktycznie z pełnym życiem.
Może nie każdy wie ale MAXA podnosi Medyk nie Inżynier.
Chciałam też zwrócić uwagę, by medycy trzymali się daleko od siebie. W niektórych akcjach, Medyk to jedyna szansa na wskrzeszenie. Jak staje się na kupie, to jeden granat i po całej akcji.
Co do broni to podstawowa jest spoko. Do tego mnie się świetnie sprawdza luneta 3,4X i chwyt przedni.
Dodatkowo Cammo, o czym już wielokrotnie pisałam.
Dalej granat wskrzeszający i C4.
Mamy idealnego medyka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 20 lut 2013, 20:54

Deploy:
Podczas lotu kapsułą góra ekranu to południe (odwrotnie niż na minimapie).

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 06 mar 2013, 2:34

Witam,
Chciałbym polecić 2 karabiny które sobie ostatnio sprawiłem. Na podstawowych nabiłem już masę "killi" i postanowiłem zakupić nowe żeby zdobyć kolejne medale Auraxis = dodatkowe certy.

Dla Heavy Assualta polecam GD-22S. Szybkostrzelna, 50 naboi w magazynku, 200 w zapasie, możliwość zmiany trybu ognia.

Dla Inżyniera/Light Assualta polecam Gauss Compact S. Karabinek ma takie same statystyki jak broñ podstawowa (AF-19 Mercenary), a do tego ma dużo możliwości ulepszeñ - 2 rodzaje amunicji, granatnik, podwieszany shotgun, granatnik dymny. Jest to o tyle świetne rozwiązanie że kiedy mamy jakiś pojazd "na dobicie" to można to zrobić z granatnika (np. kiedy 2 miny/2 C4 to za mało żeby rozwalić Sundka). Oprócz tego w przypadku kiedy jesteśmy zblokowani na spawnie można rozstawić paczkę z amunicją i zacząć spamować granatnikiem dymnym i umożliwić sobie jak i innym wyjście ze spawna i oflankowanie przeciwnika. Karabinek również posiada selektor trybu ognia. Gorąco polecam.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

ODPOWIEDZ