Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)

Najbliższe wydarzenia:


Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a




NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00




Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00




Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00


Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP

Light Assault

Dział publiczny, tematy outfitowe zakładamy w Top Secret [Nie widzisz sekcji Top-secret? Patrz dział "Sentinels - Rekrutacja!"]
Shonsu
Posty: 9
Rejestracja: 27 mar 2013, 21:31

Post autor: Shonsu » 02 kwie 2013, 9:56

Witam

Parę pytañ odnośnie tej klasy, ponieważ nawet w grze ludzie pytają w kółko co ulepszać, jaką broñ kupować itp, więc może ktoś tutaj opisze w co warto inwestować certy dla tej klasy.

Z tego co słyszałem to podstawa to C4 i teraz pierwsze pytania:

1. Czy C4 uzupełniać można tylko przy konsoli która umożliwia zmianę klasy czy jest też jakiś innym sposób? np Surrender z ammo, albo nie wiem jak to się nazywa ale czasami ktoś rzuca paczki z ammo czy są takie z C4 ?

2. Czy da się jednym C4 zniszczyć czołg lub surrendera (podkładając go np na silniku)? Jeśli nie, to czy assault nie mając drugiego C4 może jakoś "dobić" taki pojazd?

3. Czy granatem można uszkodzić pojazd (surrendera, tanka)?

4. Ile granatów można posiadać? Czy można posiadać więcej niż jeden danego typu?

5. Czy istnieje coś takiego podwieszany granatnik do broni?(nie widziałem, ale może ślepy jestem)

6. Czy zwykłą bronią (karabinem) można uszkodzić "samoloty" lub pojazdy (tanki, surrendery)?

7. Czy dana klasa może korzystać broni należących do innych klas, np assault korzystać z wyrzutni rakiet Heavy'ego ?

8. Jak zniszczyć wrogi spawn beacon? Czy assault może to zrobić? Czy tylko jakaś inna klasa?

9. Czy assault może zniszczyć wieżyczkę przeciwlotnicza lub przeciwpancerną strzelając w nią lub podkładając C4? Czy można jakoś zabić przeciwnika który siedzi w jej środku ?

Możliwe, że to głupie pytania, ale nie chcę mi się tracić czasu na próby robienia czegoś czego ta klasa nie może lub strzelania jak idiota do wszystkiego co jeździ i lata ;).

Czy kogoś oprócz mnie wkurzają granaty które według mnie dziwnie się rzuca, w sensie dziwną trajektorię lotu mają ? Choć może nie przyzwyczajony jestem do nich.

Pozdrawiam
Shonsu

Laser13v

Hall of Fame
Posty: 80
Rejestracja: 24 sty 2013, 0:41
Medals: 1

Post autor: Laser13v » 02 kwie 2013, 10:38

Witam :)
1. Czy C4 uzupełniać można tylko przy konsoli która umożliwia zmianę klasy czy jest też jakiś innym sposób? np Surrender z ammo, albo nie wiem jak to się nazywa ale czasami ktoś rzuca paczki z ammo czy są takie z C4 ?
C4 mozna uzupeniac tylko przy konsoli do zmiany klasy tak jak napisales.
2. Czy da się jednym C4 zniszczyć czołg lub surrendera (podkładając go np na silniku)? Jeśli nie, to czy assault nie mając drugiego C4 może jakoś "obić" taki pojazd?
Czolg napewno padnie, lecz surrender po 2 c4 zaczyna sie palic i trzeba go troche pobronic zeby zostal zniszczony.Niestety to jest prawda i 2 c4 nie zniszcza surrendera odrazu :(
3. Czy granatem można uszkodzić pojazd (surrendera, tanka)?
Podstawowym nie, lecz Heavy Assault posiada Anti Vehicle Granade ktory zadaje nawet fajny dmg pojazdom lecz moze go tylko posiadac ciezki.
4. Ile granatów można posiadać? Czy można posiadać więcej niż jeden danego typu?
Mozna posiadac jednego typu, lecz po wykupieniu w suit slot Ammunition Belt na 2 poziom mozna posiadac 3 takiego samego typu granaty.
5. Czy istnieje coś takiego podwieszany granatnik do broni?(nie widziałem, ale może ślepy jestem)
Tak jest to bron o nazwie Gauss Compact S koszt wynosi 500 certow do tego dokupujemy wspomniany granatnik Underbarrel Granade Launcher za 100 certow. Jest to przydatne do dobijania np surrenderow po zalozeniu 2x c4 tak jak wspomnialem zaczyna sie palic i zostaje mu koncowka hp gdzie mozemy dobic granatnikiem ktory zadaje dmg pojazdom, lecz niewiem czy jest oplacalna ta bron na LA poniewaz granatnik ma 2 pociski, wiec na Eng sprawdza sie to fajnie po wylozeniu sobie paczki z amunicja pod nogi, polecal bym inne bronie na LA GD-7f, AC-X11, GD-23 lub jakas fajna pompke/szatgun typu Piston/Claw.
6. Czy zwykłą bronią (karabinem) można uszkodzić "samoloty" lub pojazdy (tanki, surrendery)?
Zwyklym karabinem mozna uszkodzic tylko "samoloty"

7. Czy dana klasa może korzystać broni należących do innych klas, np assault korzystać z wyrzutni rakiet Heavy'ego ?
Akurat wyrzutnia jest tylko dla Heavyego ;) lecz sa bronie ktroe mozna urzywac na innych klasach czesto LA z Eng maja podobne lub SMG ktore posiadaja wszytskie klasy oprocz MAX'a.
8. Jak zniszczyć wrogi spawn beacon? Czy assault może to zrobić? Czy tylko jakaś inna klasa?
Kazda klassa moze go zniszczyc wystarczy strzelic w niego :)
9. Czy assault może zniszczyć wieżyczkę przeciwlotnicza lub przeciwpancerną strzelając w nią lub podkładając C4? Czy można jakoś zabić przeciwnika który siedzi w jej środku ?
Podkladajac c4, wtedy rozsadza ja razem z przeciwnikiem znajdujacym sie w niej. Z karabinu mozna zniszczyc wiezyczki Eng ktore stawia.
Możliwe, że to głupie pytania, ale nie chcę mi się tracić czasu na próby robienia czegoś czego ta klasa nie może lub strzelania jak idiota do wszystkiego co jeździ i lata .
Spoko jestesmy outfitem od tego zeby pomagac sobie nawzajem i dobrze ze spytales, dla innych tez bedzie to jakas wskazowka :)
Czy kogoś oprócz mnie wkurzają granaty które według mnie dziwnie się rzuca, w sensie dziwną trajektorię lotu mają ? Choć może nie przyzwyczajony jestem do nich.
Tak, masz racje granaty sa bardzi dziwne ale zawsze warto rzucic go w grupe osob, zawsze to jakis kill ;)

Mam nadzieje ze pomoglem, jesli nie napewno mnie ktos poprawi, dopowie :) Zycze milego latania LA.
Pozdrawiam.
NCfff

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 02 kwie 2013, 11:05

Ad 1. C4 kosztuje resources i to sporo, najlepiej dokupuj co jakiś czas C4 (w oknie wyboru ekwipunku) - można mieć 40 sztuk "w magazynie".

Ad 2. Na ciężkich czołgach trzeba przykleić 2 sztuki.

Ad 4. Nie kupuj Grenade Bandolier - dużo lepszym wyborem jest Flak Armor albo Nanoweave Armor.

Ad 6. Nie wszystkie samoloty - tylko myśliwce.

Ad 9. Był bug który powoduje że wieżyczki nie dostawały explosive damage, poprawili to?

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 02 kwie 2013, 11:20

Ad.1 Ja C4 uzupełniam zarówno przy panelach jak i kiedy zginę (i czekam na deploya) wchodzę przez klawisz "M" (mapa) do zakładki "piechota" i tam w wyposażeniu dokupuję brakujący sprzęt.

A reszta tak jak chłopaki napisali powyżej.

Do tego Light Assualt to extra klasa - najbardziej mobilna i jednostkowo siejąca największy zamęt (oprócz MAX'a za którym stoi Inżynier).
Warto ładować certy w umiejętność (zakłądka "abillity slot") tej klasy o nazwie "Jump Jets" co pozwala unosić się wysoko w górę, a im więcej ulepszeñ w tej zakładce tym więcej paliwa i szybciej się odnawia. "Jet pack" przydaje się nie tylko w pokonywaniu przeszkód, ale jeśli korzystamy z "skoczka" (większe placówki typu BioLab, AMP Station) to możemy regulować sobie miejsce lądowania przez co nie musimy lecieć do koñca i lądować dokładnie na "landing padzie" gdzie już może czekać przeciwnik z wymierzonym karabinem lub rozłożonymi minami. Świetna klasa kiedy trzeba wykonać manewr oskrzydlający i oczyścić jakiś korytarz od strony z której przeciwnik nie spodziewa się ataku.

Do tego ostatnio odblokowałem Granat hukowo-błyskowy ("Flash-Bang"), który jest świetny jako preludium do czyszczenia jakiegoś pomieszczenia z przeciwników. Wrzucasz granat i potem mówisz kolegom/koleżankom czekającym przy wejściu że mogą wbijać do środka i oczyścić pomieszczenie z przeciwników którzy oślepieni nieraz "biegną w ścianę" jak gdyby chcieli ją przesunąć ;) :D
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 02 kwie 2013, 12:24

Ostrzeżenie: "Flash-Bang" działa przez ściany i przeszkody - trzeba zachować dystans.

Shonsu
Posty: 9
Rejestracja: 27 mar 2013, 21:31

Post autor: Shonsu » 02 kwie 2013, 12:28

Vorthax no nie wiem czy tak to działa, wczoraj Dred rzucił nim parę razy żebyśmy mogli wyjść na platformę którą dobijali się przeciwnicy i ani razu nie zostałem oślepiony. No chyba, że za daleko byłem lub się odwracałem automatycznie.

PS. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, na pewno mi się przydadzą :)

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 02 kwie 2013, 12:42

Przetestuj to na VR Training, zasięg i efekt.

Arcadde

Hall of Fame
Posty: 103
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 1

Post autor: Arcadde » 08 kwie 2013, 14:40

sprawdzałem nie działa flash przez ściany

Shonsu
Posty: 9
Rejestracja: 27 mar 2013, 21:31

Post autor: Shonsu » 05 cze 2013, 21:34

Przyszedł czas na zakup broni... w końcu udało się uzbierać 1000 certów...
I teraz pytanie na co wydać?
1. Karabin
2. SMG
3. Shootgun
wolałbym karabin, myślę że to będzie najlepszy wybór na średnie i dalekie dystanse...
Macie pomysł który z karabinów i dlaczego ?
Chyba że macie pomysł co do smg lub shootguna i tez prosiłbym za i przeciw.

Laser13v

Hall of Fame
Posty: 80
Rejestracja: 24 sty 2013, 0:41
Medals: 1

Post autor: Laser13v » 05 cze 2013, 22:03

Raczej shootgun chyba najlepsza farma la na towerach, lecz karabiny tez sie super spisuja.
Jezeli shootgun to piston lub pump action czyli claw (piston automat)
Karabin: GD-23, GD-7F, ACX-11. reszty nie pamietam :D
To juz sam musisz sobie upodobac co wolisz wejdz na trening i postrzelaj do celu zobacz co bedzie bardziej pasowac do twojego tylu gry.Lecz wiec ze napewno karabin albo shootgan nie wystarcza ci do kazdej akcji, poniewaz w planetside 2 potrzebna jest mobilnosc zalezna od danej chwili :)
To chyba tyle pisalem na szybko jak cos to poprawie ;)

Awatar użytkownika
Say

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Pomoc (drogowa) Certyfikowany Medyk
Baretka NOSAT
dr hab. n. med.
Posty: 461
Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
Medals: 5
Lokalizacja: Warszawa
Postać PlanetSide 2: Sayine
Kontakt:

Post autor: Say » 06 cze 2013, 0:09

Laser13v napisał(a):

To chyba tyle pisalem na szybko jak cos to poprawie ;)
Popraw literówki i polskie znaki :P



Osobiście gram z Pistonem, a ponieważ Light nie jest moją "wiodącą" klasą, to gra się całkiem przyjemne. Wydaje mi się jednak, że na dłuższą metę, jeśli grasz nim cały czas, może cię szlag trafić - naprawdę cholernie trudno czas trafić na mid-long dystansie.

CeCzwórki, jak rozumiem, już masz :D
Obrazek

Po odbiór karnetów na leczenie zapraszamy do Działu Obsługi Klienta w godzinach 18-24.

PolishFalcon

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 862
Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
Medals: 4
Lokalizacja: Wrocław
Postać PlanetSide 2: PolishFalcon

Post autor: PolishFalcon » 06 cze 2013, 14:57

Jeżeli chodzi o c4, już naprawili buga z wieżyczkami, ale żeby ją rozwalić trzeba przykleić dwie
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!

Shonsu
Posty: 9
Rejestracja: 27 mar 2013, 21:31

Post autor: Shonsu » 06 cze 2013, 20:59

C4-ki mam, nanowave 5 (czy jak to się zwie) + jakieś pierdoły jumpjets czy coś w ten deseń.
Nie chce póki co shootguna bo większość przeciwników rozwalam na średnim i dalekim dystansie.
zastanawiałem się też czy nie kupić sobie snajperki dla infiltratora i na nim trochę po'farmić, a dopiero później kupić broń dla light'a.
Nie gram dużo dlatego chcę podejść z rozsądkiem do tego.

Wojownik303
Posty: 1
Rejestracja: 07 kwie 2013, 10:22

Post autor: Wojownik303 » 06 cze 2013, 21:34

Nie radziłbym kupwać snajperki, początkowa w zupełności wystarczy. Co do celowników do niej to polecam 8x lub 10x.
A dla Light'a polecam AC-X11, ogromny dmg, a gdy dokupisz compensator, recoil jest łatwy do opanowania :)

Laser13v

Hall of Fame
Posty: 80
Rejestracja: 24 sty 2013, 0:41
Medals: 1

Post autor: Laser13v » 06 cze 2013, 21:43

nanowave zmien na amunition belt przyda sie jak skaczesz po towerach i nie tylko, ja jak gram zawsze ammo mi brakuje na LA

Laser13v

Hall of Fame
Posty: 80
Rejestracja: 24 sty 2013, 0:41
Medals: 1

Post autor: Laser13v » 06 cze 2013, 21:43

nanowave zmien na amunition belt przyda sie jak skaczesz po towerach i nie tylko, ja jak gram zawsze ammo mi brakuje na LA

ODPOWIEDZ