Jak w temacie. Prosiłbym o zapoznanie się z opisem filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=nelbRN2typ0&feature=youtu.be
"Skoczek" + LA aka. "I belive I can fly"
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
"Skoczek" + LA aka. "I belive I can fly"
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2016, 15:26 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: bbcode
Powód: bbcode
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Mechanizm jest dość prosty, w momencie kiedy włączysz JJ gra traktuje ruch w bok jako skalar a nie wektor - ustawiasz się bokiem do kierunku ruchu, wciskasz spację, obrót, puszczasz spację. Tylko trzeba pamiętać że włączenie JJ powoduje stratę prędkości (czyli lepiej włączać JJ tylko na chwilę).
Dodatkowa informacja: skoczek powoduje wyłączenie obrażeń od upadku, można poszaleć
Inne przykłady:
http://www.youtube.com/watch?v=OPBbKnMjuak
http://www.youtube.com/watch?v=gUWOzLFkseM
Dodatkowa informacja: skoczek powoduje wyłączenie obrażeń od upadku, można poszaleć
Inne przykłady:
http://www.youtube.com/watch?v=OPBbKnMjuak
http://www.youtube.com/watch?v=gUWOzLFkseM
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2016, 15:27 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: bbcode
Powód: bbcode
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Wczoraj sprawdzałem również opcję z Drifterem i jest łatwiej bo nie trzeba korygować lotu krótkimi impulsami. Wystarczy cały czas trzymać i leci się hen daleko. Jedyny minus to że Drifter szybciej wytraca prędkość nadaną Nam ze skoczka. Ja jestem zarówno bardziej przyzwyczajony do "Jumbo Jeta" (jak to ładnie wczoraj Mass określił) i efektywniej mi się przemieszcza z nim właśnie.