Implanty / Energia
: 09 lip 2014, 19:26
[center]••• Implanty •••[/center]
[center]
[/center]
[center] - Enhanced Targeting -
Wyświetla pasek życia oznaczonego wroga w którego celujemy do 250 metrów
Bez implantu jest to 10 metrów
Zwiększa zasięg w jakim celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu we wroga do 60m[/center]
[center]
[/center]
[center]- Battle Hardened -[/center]
[center]Redukuje wstrząsy ekranu podczas eksplozji lub po postrzale[/center]
[center]
[/center]
[center]- EOD HUD -[/center]
[center]Wyświetla na ekranie wrogie miny,C4
Tier 1 - 10 metrów
Tier 2 - 15 metrów
Tier 3 - 20 metrów[/center]
[center]
[/center]
[center]- Hold Breath -[/center]
[center]Zwiększa czas wstrzymania oddechu przy celowaniu
Tier 1 - +25%
Tier 2 - +50%
Tier 3 - +75%[/center]
[center]
[/center]
[center]- Regeneration -[/center]
[center]Regeneruje życie w czasie kiedy nie otrzymujemy obrażeń
Nie działa w MAX-ie
Nie działa w infiltratorze na aktywnej niewidce
Tier 1 - 4%/sek (0 do 100% HP w 25 sekund)
Tier 2 - 5%/sek (0 do 100% HP w 20 sekund)
Tier 3 - 6%/sek (0 do 100% HP w 16,6 sekund)[/center]
[center]
[/center]
[center]- Safe Landing -[/center]
[center]Zmniejsza obrażenia od upadku z wysokości
Nie działa w MAX-ie
Tier 1 - Bez obrażeń do 20m / Śmierć po 60m
Tier 2 - Bez obrażeń do 30m / Śmierć po 90m
Tier 3 - Bez obrażeń do 50m / Śmierć po 150m[/center]
[center]
[/center]
[center]- Marker -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga któremu zadamy obrażenia[/center]
[center]
[/center]
[center]- Awareness -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga który zadał ci obrażenia lub zabił cię
Nie działa jeśli wróg ma broń z tłumikiem[/center]
[center]
[/center]
[center]- Clear Vision -[/center]
[center]Chroni przed granatami ogłuszającymi(Concussion granade) oraz oślepiającymi (Flash grenade)
Nie działa w MAX-ie [/center]
[center]
[/center]
[center]- Counter-Intelligence -[/center]
[center]Informuje że zostałeś oznaczony [/center]
[center]
[/center]
[center]- EMP Shield -[/center]
[center]Chroni przed działaniem granatów elektro-magnetycznych (EMP Granade)[/center]
[center]
[/center]
[center]- Rangefinder -[/center]
[center]Wyświetla odległość do celu do 500 metrów[/center]
[center]
[/center]
[center]- Sensor Shield -[/center]
[center]Piechota jest niewidzialna na radarach i czujnikach ruchu
Nie działa podczas skakania, biegu sprintem lub szybciej[/center]
[center]••• Energia •••[/center]
[center]
[/center]
[center]- Charger -[/center]
[center]Posiada 1800 energii
Otrzymujemy je losowo w czasie gry [/center]
[center]
[/center]
[center]- Super Charger -[/center]
[center]Posiada 3600 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T1 i T2[/center]
[center]
[/center]
[center]- Ultra Charger -[/center]
[center]Posiada 24000 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T2 i T3
Można go równiaż kupić za Certy lub Station Cash[/center]
[center]••• Informacje ogólne •••[/center]
Implanty T1 i Chargery wypadają losowo w czasie gry. Za każdym razem gdy otrzymamy exp (♫ ding! ♫), komputer losuje czy dostaniemy coś czy nie.
Więc jeśli chcemy dostawać dużo implantów trzeba grać medykiem a najlepiej inżynierem
ponieważ te klasy mają największą liczbę ♫ ding! ♫ w czasie odpowiedniej gry.
Innym czynnikiem wpływającym na "wypadanie" jest to ile expa otrzymamy jednorazowo
Mamy większą szansę że coś wypadnie za np. przejęcie Tech Planta (1000exp) niż naprawę pojazdu (5exp)
Ale jak wiadomo Tech Planta nie przejmuje się co minutę, co innego inżynier naprawiający MAXa z paczką amunicji pod nogami![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
Co do produkcji energii z przerabiania implantów, najbardziej opłaca się robić Ultra Chargery (24000)
Ponieważ z jednego zużytego implanta T1 produkujemy 800 energii
24000 energii : 30 implantów = 800 energii z 1 implantu
Przy Super Chargerach (3600) jest to:
3600 energii : 6 = 600 energii z 1 implantu
[center]
![Obrazek](http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140512064748/planetside2/images/5/57/Icon_implants_hud_enhancedTargeting_128.png)
[center] - Enhanced Targeting -
Wyświetla pasek życia oznaczonego wroga w którego celujemy do 250 metrów
Bez implantu jest to 10 metrów
Zwiększa zasięg w jakim celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu we wroga do 60m[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064654/planetside2/images/9/94/Icon_implants_hud_battleHardened_128.png)
[center]- Battle Hardened -[/center]
[center]Redukuje wstrząsy ekranu podczas eksplozji lub po postrzale[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064748/planetside2/images/1/14/Icon_implants_hud_eodHud_128.png)
[center]- EOD HUD -[/center]
[center]Wyświetla na ekranie wrogie miny,C4
Tier 1 - 10 metrów
Tier 2 - 15 metrów
Tier 3 - 20 metrów[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064749/planetside2/images/a/ac/Icon_implants_hud_holdBreath_128.png)
[center]- Hold Breath -[/center]
[center]Zwiększa czas wstrzymania oddechu przy celowaniu
Tier 1 - +25%
Tier 2 - +50%
Tier 3 - +75%[/center]
[center]
![Obrazek](http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140512064827/planetside2/images/d/d5/Icon_implants_hud_regeneration_128.png)
[center]- Regeneration -[/center]
[center]Regeneruje życie w czasie kiedy nie otrzymujemy obrażeń
Nie działa w MAX-ie
Nie działa w infiltratorze na aktywnej niewidce
Tier 1 - 4%/sek (0 do 100% HP w 25 sekund)
Tier 2 - 5%/sek (0 do 100% HP w 20 sekund)
Tier 3 - 6%/sek (0 do 100% HP w 16,6 sekund)[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064912/planetside2/images/6/6b/Icon_implants_hud_safeLanding_128.png)
[center]- Safe Landing -[/center]
[center]Zmniejsza obrażenia od upadku z wysokości
Nie działa w MAX-ie
Tier 1 - Bez obrażeń do 20m / Śmierć po 60m
Tier 2 - Bez obrażeń do 30m / Śmierć po 90m
Tier 3 - Bez obrażeń do 50m / Śmierć po 150m[/center]
[center]
![Obrazek](http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140512064826/planetside2/images/9/90/Icon_implants_hud_marker_128.png)
[center]- Marker -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga któremu zadamy obrażenia[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064654/planetside2/images/9/99/Icon_implants_hud_awareness_128.png)
[center]- Awareness -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga który zadał ci obrażenia lub zabił cię
Nie działa jeśli wróg ma broń z tłumikiem[/center]
[center]
![Obrazek](http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140512064655/planetside2/images/f/fa/Icon_implants_hud_clearVision_128.png)
[center]- Clear Vision -[/center]
[center]Chroni przed granatami ogłuszającymi(Concussion granade) oraz oślepiającymi (Flash grenade)
Nie działa w MAX-ie [/center]
[center]
![Obrazek](http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140512064655/planetside2/images/7/79/Icon_implants_hud_counterIntelligence_128.png)
[center]- Counter-Intelligence -[/center]
[center]Informuje że zostałeś oznaczony [/center]
[center]
![Obrazek](http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140512064748/planetside2/images/3/36/Icon_implants_hud_empShielding_128.png)
[center]- EMP Shield -[/center]
[center]Chroni przed działaniem granatów elektro-magnetycznych (EMP Granade)[/center]
[center]
![Obrazek](http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140512064827/planetside2/images/d/d3/Icon_implants_hud_rangeFinder_128.png)
[center]- Rangefinder -[/center]
[center]Wyświetla odległość do celu do 500 metrów[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064912/planetside2/images/d/db/Icon_implants_hud_sensorShield_128.png)
[center]- Sensor Shield -[/center]
[center]Piechota jest niewidzialna na radarach i czujnikach ruchu
Nie działa podczas skakania, biegu sprintem lub szybciej[/center]
[center]••• Energia •••[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064023/planetside2/images/b/b7/Icon_implant_charger1_128.png)
[center]- Charger -[/center]
[center]Posiada 1800 energii
Otrzymujemy je losowo w czasie gry [/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064023/planetside2/images/4/4c/Icon_implant_charger2_128.png)
[center]- Super Charger -[/center]
[center]Posiada 3600 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T1 i T2[/center]
[center]
![Obrazek](http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140512064023/planetside2/images/8/8e/Icon_implant_charger3_128.png)
[center]- Ultra Charger -[/center]
[center]Posiada 24000 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T2 i T3
Można go równiaż kupić za Certy lub Station Cash[/center]
[center]••• Informacje ogólne •••[/center]
Implanty T1 i Chargery wypadają losowo w czasie gry. Za każdym razem gdy otrzymamy exp (♫ ding! ♫), komputer losuje czy dostaniemy coś czy nie.
Więc jeśli chcemy dostawać dużo implantów trzeba grać medykiem a najlepiej inżynierem
ponieważ te klasy mają największą liczbę ♫ ding! ♫ w czasie odpowiedniej gry.
Innym czynnikiem wpływającym na "wypadanie" jest to ile expa otrzymamy jednorazowo
Mamy większą szansę że coś wypadnie za np. przejęcie Tech Planta (1000exp) niż naprawę pojazdu (5exp)
Ale jak wiadomo Tech Planta nie przejmuje się co minutę, co innego inżynier naprawiający MAXa z paczką amunicji pod nogami
![Wink ;)](./images/smilies/wink.png)
Co do produkcji energii z przerabiania implantów, najbardziej opłaca się robić Ultra Chargery (24000)
Ponieważ z jednego zużytego implanta T1 produkujemy 800 energii
24000 energii : 30 implantów = 800 energii z 1 implantu
Przy Super Chargerach (3600) jest to:
3600 energii : 6 = 600 energii z 1 implantu