Strona 1 z 1

: 20 lut 2013, 20:58
autor: lokom
Po kilku dniach gry - głównie ciężkim mam kilka wniosków, ale jeszcze więcej pytañ.
Na razie bazuję na broni podstawowej, z ulepszeniem amunicji, dwa uchwyty, celownik 6x.
Uważam, że noktowizor się nie sprawdza, zmniejsza zasięg widzenia, trudniej zobaczyć cokolwiek innego niż postaci.
W wielu sytuacjach taką postacią i bronią bawię się w snajpera, pomimo mniejszej siły rażenia szybkostrzelność wystarcza do eliminacji oddalonych przeciwników.

Niedawno zbliżałem się do "magicznej" liczby 500 certów i postanowiłem odblokować dla sprawdzenia na 30 min. inną broñ (sorry, nie pamiętam nazwy - koszt właśnie 500). Rozczarowałem się i nie wiem, czy to wynik braku ulepszeñ testowanej broni, czy (jak już ktoś pisał) bronie podstawowe są faktycznie nieźle zrównoważone - przyzwyczajenie pewnie też robi swoje.

I wspomniane pytania: Co i w jakiej kolejności ulepszać?
Czy ktoś przetestował inne uzbrojenie i co można polecić lub odradzić?
Jak powinna być (i czy wymieniać w ogóle) kolejna wyrzutnia rakiet?

Ps. Moje czytanie po ang. wygląda tak: dash3

: 20 lut 2013, 21:08
autor: TeunPL
Ja gram ciężkim i zbieram na wyrzutnie przeciwczołgową. jest przekozacka.

: 20 lut 2013, 22:16
autor: Vorthax
Zostaw defaultową broñ - to jedyny KM z taką celnością pierwszego strzału. Ewentualnie później kupisz sobie coś na krótszy dystans (Anchor? GD-22S? EM6? zobacz trial). Na koniec shotgun (Sweeper).

Wyrzutnie: tutaj też zdania są podzielone, Decimator ma 20% większe obrażenia, ale pociski są wolne, a pozostałe mają mniejsze obrażenia niż default. Na razie nic nie kupuj / wypróbuj po kolei. Anti air nie polecam. Docelowo: Decimator i Crow.

Proponuję tak:
Nanite shield na 3poziom
Anti vehicle grenade
Flak armor do oporu
C4
broñ

: 20 lut 2013, 22:56
autor: DreDpl
Witam,
Tak jak Vorthax napisał najlepiej rozwijać Flak Armor (zakładka Suit Slot) jako klasa ta walczy z czołgami, więc zmniejszenie obrażeñ od wybuchów jest ważne. Świetnie spisuje się rozwinięcie Nanite Mesh Generator (zakładka Ability Slot), czyli osłona która po aktywacji daje więcej punktów życia (nawet więcej niż Nanowave Armor). Oba ulepszenia świetnie się komponują, dając większe szanse na przeżycie i wyjście zwycięsko z pojedynku.
Broñ podstawowa jest super i nie zmieniałbym jej - sprawdza się i do walki na dystans i do CQB. Z wyrzutni rakiet to poleciłbym Decimatora trzeba tylko nauczyć się strzelać i brać poprawki na opad pocisku i czas potrzebny do przebycia rakiecie odległości do celu. W połączeniu z Anti-Vehicle Grenade wyrzutnia ta jest w stanie ściągnąć ciężki czołg na jeden strzał, pod warunkiem że strzelasz w silnik i zsynchronizujesz to z wybuchem granatu który rzucasz wcześniej zakradając się do wrogiego czołga. Dobrze to obrazuje pewien moment (gdzieś w połowie) z tego filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=Df_9mhfm5-w

C4 dla Heaviego zostawiłbym do odblokowania na koniec - jak już nie będzie pomysłów w co ładować certy.
Zachęcam do przejrzenia poniższego tematu:

http://www.planetside2.sentinels.pl/for ... read_id=19

Znajdziesz tam kilka dobrych porad.

: 20 lut 2013, 23:56
autor: lokom
Niestety, Twój link przenosi na spis treści naszego forum.

Edit:
Dzięki Cytryn, teraz działa.

: 21 lut 2013, 0:03
autor: Cytryn
Bo nie miałeś tam jeszcze dostępu :) już powinno być ok.

: 08 kwie 2013, 14:42
autor: Arcadde
wyrzutnia Decerminator to podstawa :) prawda Dred

: 08 kwie 2013, 15:02
autor: DreDpl
Prawda i tylko prawda, i nawet jeśli Twoja prawda jest prawdziejsza to moja jest mojsza ;)

: 08 kwie 2013, 15:16
autor: Arcadde
wyszedł wszedł i poszedł zaszedł

: 08 kwie 2013, 15:47
autor: Laser13v
Heavy Assault Laser13v
1.Ability Slot:
a)Adrenaline Shield-Zabicie przeciwnika będzie ładowac nam tarcze.
b)Nanite Mesh Generator-Zwiększa regenerację tarczy.
c)Resist Shield-Zadawane dmg w nas nie niszczy tarczy i redukuje obrazenia ktore otrzymamy.
Z tych 3 dla mnie najlepsze jest Resist Shield ktore sam uzywam.
2.Suit slot:
Tutaj chyba podstawowa rzecza jest Flak armor i raczej wiece nie trzeba pisac :), lecz marcin filozofuję z Grenade Bandolier dzieki ktoremu mozna posiadac przy sobie 3 granaty tego samego rodzaju.
3.Grenade Slot:
Ja uzywam podstawowych, lecz sa jeszcze 2 rodzaje ktore moze miec HA:
a)Anti Vehicle Grenade-czyli grant ktory zadaje dmg pojazdom.
b)Concussion Grenade-jest to granat ktory spowalnia kazdego przeciwnika jak i sojusznika wokolo.
4.Utility Slot:
a)c4-kazdy raczej wie co to jest ;)
b)Medical Kit-ja uzywam poniewaz dla mnie heal jest leszpy niz c4 bo nie jestem zadnym kamikadze ktory podchodzi za pojazdy i na sile proboje polozyc c4, mk mam na drugim poziomie i spokojnie wystarczy na fajne dwa heale podczas walki gdy niema obok mnie Arcadee ;)
c)Restoration Kit-jakies gowno.
5.Bron:
Tutaj juz kazdy ma swoje upodobanie mi bardziej podchodza pompki i szotganty POwER !!! No i NS-15 tez jest fajna bronia ktora obecnie gram.
6.Wyrzutnia:
No ja bawie sie FeNIKSEM i mi to sie podoba jak na razie ale Decerminator to tez super sprawa. Inne wyrzutnie jakos nie robia na mnie wrazniea chyba ze jeszcze Howk AA ktory moze naprawde wkurwic polotow :)
To chyba na tyle.
Her UberterrorFuhrer Laser13v
ncr

: 08 kwie 2013, 16:40
autor: Arcadde
no tak nieba to jak rozjebany w barach heavy

: 08 kwie 2013, 17:16
autor: PolishFalcon
ja może dodam coś odnośnie wyrzutni rakiet annihilator, bo często jest pomijana i ma negatywne oceny.
Czy jest jakaś inna rakieta, którą zdejmiesz gościa jadącego na flashu? jest, crow, ale jego się nie kupuje ze względu na to, że nie można celować z samoloty. Drugą zaletą jest to, że wróg raczej nie ucieka z pola bitwy prowlerem jak ma 90% tylko ok. 10% najczęściej chowa się za skałkę albo gdzieś. Nie ma nic piękniejszego jak wycelowanie z annihilatora i patrzenie, jak czołg który się właśnie skrył, wybucha po pierwszym strzale. Jeżeli chcecie decimatory i granaty anti - tank sugeruję, że chcecie stanąć 1 vs 1 z czołgiem. Raczej marne szanse na wygraną, jeszcze trudniej trafić czołg w ruchu, do czego baardzo przydaje się annihilator. Również jeżeli chodzi o samoloty: jeden strzał z hawka i annihilatora podpala myśliwca co jest w 80% równoznaczne z pokonaniem wroga. Oczywiście ma swoje wady, niski dmg i brak możliwości strzelenia np. we wrogiego maxa ale wszystko musi być wystabilizowane. Annihilator sprawdza się dobrze w atakach drużynowych, dlatego go kupiłem.
2 rakiety z hawka - moskit podpalony, z tym że duże prawdopodobientwo ze wyladuje i sie napawi wiec trzeba trzecia rakiete puscic. 3 strzaly z annihilitara - moskit nie ma szans. Sunderer spieprzający za skałkę, by się zaraz naprawić, bo już płonie, celujesz, strzelasz, podziwiasz widoki.

: 08 kwie 2013, 18:31
autor: Laser13v
annihilatora annihilatora najwieksza strata certow ;/
Jezeli mam niszczyc pojazdy po ciul mi naprowadzanie jezeli ogarnie sie lot Decerminator to zawsze sie trafi w kazdy pojazd naziemny (Dredpl raczej potwierdzi moje zdanie), a jesli chce dobic to phenix sprawuje sie lepiej niz ten annihilator gdyz sam moge namierzac i po drodze obserwowac nowe zagrozenie, a dmg ma taki sam jak Decerminator. Na powietrze zgadzam sie hawk jest jedna z lepszych wyrzutni do tego lecz phenix po trafieniu w mysliwca niszczy go na jedna rakiete i tez dobrze sie sprawuje. Niewiem ale moim zdaniem annihilator jest najbardziej zbedna wyrzutnia w PS2
1.Decimatora
2.Phenix
3.Hawk
4.Reszta gowna. I nikt mnie nie przekona do zmiany zdania.

: 08 kwie 2013, 21:29
autor: DreDpl
Miałem pisać odpowiedź ale Laser napisał wszystko co miałem na myśli ;)

: 09 kwie 2013, 10:14
autor: Arcadde
święta racja

: 19 paź 2013, 17:33
autor: Niesyto
A te LMG za 1000 certów są coś warte?

: 19 paź 2013, 17:35
autor: DreDpl
A które obecnie są za 1k? Jeżeli chodzi o EM1 to w tym wypadku opłaca się. Z powiększonym magiem masz 200 pocisków w jednej taśmie/skrzynce dzięki czemu można świetnie supresować przeciwników.

: 19 paź 2013, 18:49
autor: Niesyto
LA1 Anchror, NS-15M chyba tylko te są po 1k.

: 19 paź 2013, 19:58
autor: DreDpl
NS-15M mam grałem nim trochę, ale obecnie bardziej pasuje mi EM1. Najlepiej sprawdź sobie te maszynki na VR Training, a potem "wypożycz" i zrób test już w prawdziwej walce.