Obsadzić 4 lub 2 inżynierów z ganerem, szybka naprawa podczas atakowania danej placówki, w tym czasie odział na ziemi rozwala lokoniarzy którzy próbują rozwalić Valkirie.
Valkiria najlepiej na full armo, z działem Pelter lub innym
[Post z działów publicznych usunięty, zostaje ten, nie ma co dublować - Say]
Valkyrie
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2015, 14:05
Na forum jest też podana propozycja Pilot (infi)/Gunner/2xEng/2xLock/Medic
Infiltrator jako pilot by przejmować panele
Guner (niestety w temacie brak sprecyzowanego rodzaju działka. W domyśle minigun z Full amo)
2xEnginers (tłumaczyć nie trzeba)
2xLockons (jako obrona przeciwlotnicza)
Medic (tłumaczyć nie trzeba)
Z tego co doczytałem Valkirie ma trzy minusy w swej konstrukcji.
- zbyt mała manewrowość względem własnej osi
- ma zbyt duża manewrowość w pionie (co na pierwszy rzut oka wydaje się plusem, niestety w praktyce przy próbie wymanewrowania przeciwnika, oraz zrobieniu użytku z gunnera, ten zazwyczaj zwraca obiad na klawiaturę).
- nie jest w stanie samodzielnie zawisnąć w powietrzu tuż nad celem (piszę o stockowej maszynie, gdzie jedynym sposobem na zawiśnięcie w powietrzu jest uniesienie nosa maszyny pod kątem 25-30%)
Valkirie z dwoma Engami wydaje się być nieśmiertelna, gdyby do tego dodać flary, kompozyty. To mamy całkiem przyjemną alternatywę dla Sandka.
Osobiście uważam że desant z powietrza ma zawsze przewagę nad tym z ziemi. Co prawda Sanderer jest mobilną bazą, z mnóstwem opcji konfiguracji, ale Valkirią można dostać się w dużo ciekawsze miejsca. Ewentualnie rzucić po drodze kilka prezentów na niespodziewających się niczego przeciwników.
Jaka jest wasza opinia na ten temat, jakie pomysły na wykorzystanie Valkierie.
Może ktoś zaproponuje jakieś taktyki na poszczególne placówki, z proponowanymi punktami zrzutu/zamiana typowego beaconu, na szybki zrzut (oszczędzanie beaconów).
Infiltrator jako pilot by przejmować panele
Guner (niestety w temacie brak sprecyzowanego rodzaju działka. W domyśle minigun z Full amo)
2xEnginers (tłumaczyć nie trzeba)
2xLockons (jako obrona przeciwlotnicza)
Medic (tłumaczyć nie trzeba)
Z tego co doczytałem Valkirie ma trzy minusy w swej konstrukcji.
- zbyt mała manewrowość względem własnej osi
- ma zbyt duża manewrowość w pionie (co na pierwszy rzut oka wydaje się plusem, niestety w praktyce przy próbie wymanewrowania przeciwnika, oraz zrobieniu użytku z gunnera, ten zazwyczaj zwraca obiad na klawiaturę).
- nie jest w stanie samodzielnie zawisnąć w powietrzu tuż nad celem (piszę o stockowej maszynie, gdzie jedynym sposobem na zawiśnięcie w powietrzu jest uniesienie nosa maszyny pod kątem 25-30%)
Valkirie z dwoma Engami wydaje się być nieśmiertelna, gdyby do tego dodać flary, kompozyty. To mamy całkiem przyjemną alternatywę dla Sandka.
Osobiście uważam że desant z powietrza ma zawsze przewagę nad tym z ziemi. Co prawda Sanderer jest mobilną bazą, z mnóstwem opcji konfiguracji, ale Valkirią można dostać się w dużo ciekawsze miejsca. Ewentualnie rzucić po drodze kilka prezentów na niespodziewających się niczego przeciwników.
Jaka jest wasza opinia na ten temat, jakie pomysły na wykorzystanie Valkierie.
Może ktoś zaproponuje jakieś taktyki na poszczególne placówki, z proponowanymi punktami zrzutu/zamiana typowego beaconu, na szybki zrzut (oszczędzanie beaconów).
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
@Złodziejaszek
Zerknij sobie na tematy:
http://www.planetside2.sentinels.pl/for ... ead_id=594
http://www.planetside2.sentinels.pl/for ... ead_id=593
Plus w poradniku Say i pozostałych oficerów również jest coś o Valkyrie'i.
Do tego w przyszłym tygodniu (prawdopodobnie) mają wprowadzić nieco zmian odnośnie lotnictwa, głównie w Valkyrie'i - zwiększona odporność, zwiększone obrażenia z broni, możliwość zawisu bez opadu przy wymaxowanym "Hover Airframe".
Osobiście uwielbiam ten pojazd (mój ulubiony obecnie, wcześniej był Harasser) ... nawet jeżeli jestem w tym momencie bierny w walce bo tylko pilotuję.
Zerknij sobie na tematy:
http://www.planetside2.sentinels.pl/for ... ead_id=594
http://www.planetside2.sentinels.pl/for ... ead_id=593
Plus w poradniku Say i pozostałych oficerów również jest coś o Valkyrie'i.
Do tego w przyszłym tygodniu (prawdopodobnie) mają wprowadzić nieco zmian odnośnie lotnictwa, głównie w Valkyrie'i - zwiększona odporność, zwiększone obrażenia z broni, możliwość zawisu bez opadu przy wymaxowanym "Hover Airframe".
Osobiście uwielbiam ten pojazd (mój ulubiony obecnie, wcześniej był Harasser) ... nawet jeżeli jestem w tym momencie bierny w walce bo tylko pilotuję.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2015, 14:05
Czytałem oba wczesniej. Ale nie ma tam wątku o punktach desantu Valkirie. O tym gdzie jaka baza ma teoretyczny zasięg ostrzału, skąd można wyskoczyć, oraz gdzie póżniej wylądować, zrzucić desant, tak by mógł sobie bez większych strat zająć dogodne taktycznie miejsce.
Tu chodzi mi właśnie o te wątki
Osobiście staram się znaleźć sposoby i punkty do wlatywania na Techplant, staram się nauczyć latać przy gruncie, pod drzewami, mostami.. Mysle że tak mały desantowiec ma ogromny potęciał
Tu chodzi mi właśnie o te wątki
Osobiście staram się znaleźć sposoby i punkty do wlatywania na Techplant, staram się nauczyć latać przy gruncie, pod drzewami, mostami.. Mysle że tak mały desantowiec ma ogromny potęciał
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
No to myślę że Planetside 2 jest na tyle ogromną grą że stworzenie takiego poradnika zajęło by za dużo czasu a do tego różnorodność placówek jest zbyt wielka żeby opracować jakieś schematy. Tu po prostu na bieżąco trzeba podejmować decyzję w zależności od sytuacji. Jak już zapoznasz się z rozmieszczeniem większości placówek i ich układem to obieranie ścieżki podejścia i ewentualnych osłon terenowych nie będzie stanowić trudności.