Widziałem na filmie, że to nie przelewki i pierd....nięcie jest konkretne. Jeśli to ma taką moc to po wprowadzeniu tego na serwery live mocno wpłynie na rozgrywkę. Chyba nie będzie się opłacało rozstawiać innego sundiego niż z cloakiem, bo uderzenia nic nie przetrwa. Przy łatwym i szybkim dostępie całe to budowanie baz nie będzie miało już sensu.
Macie info nt. tego jak nakierowuje się na cel i kiedy i kto może użyć ten cały OS?
Orbital Strike - co robić, jak żyć?
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Orbital Strike - co robić, jak żyć?
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
Pewnie będzie kosztowało w ciul cortium albo coś w ten deseń
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
Powinni dać duży koszt cortium + cooldown outfitowy (jako zabezpieczenie antyzergfitowe).
-
SLiM4cz3K
- Oficer
- Posty: 299
- Rejestracja: 19 sty 2016, 18:20
- Medals: 6
- Postać PlanetSide 2: SLiM4cz3K
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
Wszystkie wasze typy są błędne
Działo + moduł AI + Silos + Cortium w silosie ~ około 4500 cortium (jak ma działać jakieś 15 minut)
Same strzały nic a nic nie kosztują. Bardzo długi jest cooldown (nie, nie outfitowy ) ale zwykły.
Działo ładuje się do pierwszej "możliwości strzału" jakieś 7 min.
Możliwością tą jest odległość nie mniejsza jak 200m
Zasięg działa 200-800m.
Można hipotetycznie założyć że "moc" działa liczy się w metrach bo:
Po tym jak zasięg mojego generatora osiągnął 800m a ja dałem darta na odległość 500m to możliwość strzału ponownego otrzymałem pomiędzy 200-300m (czyli ujebało mi te 500 m mocy)
+ darty bardzo ciężko nakierować z większej odległości( mają w pizdu dobrą noktowizję (tą z początku gry) tylko że czarno białą i z zasięgiem na 70 m oraz straszny opad darta)
+ sam strzał anihiluje wszystko w promieniu pierwszego okręgu.
w kolejnym zadaje obrażenia a na obrzeżach wypieprza na sporą odległość :DDD
+ generator działa tylko przy silosie więc nie da się tym przyspamić (chyba że zbuduje się takie 3 obok siebie i poczeka na duży zasięg wszystkich.
+ masz sporo czasu na ucieczkę (a przynajmniej na dobiegnięcie w obszar hmm... katapulty? )
+ strzał niszczy wszystko też na górze czyt. prawdziwy strumień wpierdolu tyczy się reaverów/galaxy które też mają force pusha
Są pierwsze glitche.
Jako żeby Orbital Strike nie tłukł w normalne bazy to nie można postawić darta na okręgu wokół nich (ten sam który wyznacza obszar na którym nie da się rozstawić sundka)
Można to obejść przyklejając darta na Galaxy/Valkyrie a wtedy np. można takie coś pieprznąć w sam środek generatora na Bio Labie :>
Działo + moduł AI + Silos + Cortium w silosie ~ około 4500 cortium (jak ma działać jakieś 15 minut)
Same strzały nic a nic nie kosztują. Bardzo długi jest cooldown (nie, nie outfitowy ) ale zwykły.
Działo ładuje się do pierwszej "możliwości strzału" jakieś 7 min.
Możliwością tą jest odległość nie mniejsza jak 200m
Zasięg działa 200-800m.
Można hipotetycznie założyć że "moc" działa liczy się w metrach bo:
Po tym jak zasięg mojego generatora osiągnął 800m a ja dałem darta na odległość 500m to możliwość strzału ponownego otrzymałem pomiędzy 200-300m (czyli ujebało mi te 500 m mocy)
+ darty bardzo ciężko nakierować z większej odległości( mają w pizdu dobrą noktowizję (tą z początku gry) tylko że czarno białą i z zasięgiem na 70 m oraz straszny opad darta)
+ sam strzał anihiluje wszystko w promieniu pierwszego okręgu.
w kolejnym zadaje obrażenia a na obrzeżach wypieprza na sporą odległość :DDD
+ generator działa tylko przy silosie więc nie da się tym przyspamić (chyba że zbuduje się takie 3 obok siebie i poczeka na duży zasięg wszystkich.
+ masz sporo czasu na ucieczkę (a przynajmniej na dobiegnięcie w obszar hmm... katapulty? )
+ strzał niszczy wszystko też na górze czyt. prawdziwy strumień wpierdolu tyczy się reaverów/galaxy które też mają force pusha
Są pierwsze glitche.
Jako żeby Orbital Strike nie tłukł w normalne bazy to nie można postawić darta na okręgu wokół nich (ten sam który wyznacza obszar na którym nie da się rozstawić sundka)
Można to obejść przyklejając darta na Galaxy/Valkyrie a wtedy np. można takie coś pieprznąć w sam środek generatora na Bio Labie :>
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
800m to może być mało do przeganiania kamperów na północnym klifie Indaru, poza tym zawsze mogą uciec. Pojazdy można tak przegonić na chwilę, piechota siedzi w no-deploy zones.
Mam nadzieję że skończy się na czymś więcej niż nudnym mechanizmie rozwalania dowolnej bazy i sundererów.
Mam nadzieję że skończy się na czymś więcej niż nudnym mechanizmie rozwalania dowolnej bazy i sundererów.
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
Już ludzie wymyślą jak to strollować. Moim zdaniem OS jest zupełnie niepotrzebny. Idąc tym tropem można wprowadzić nuclear strike lub scud storm wzorem Command & Conquer i każda frakcja miałaby swoją broń masowego rażenia.
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?
Nom w takim MMo nie można dawać dużej siły jednemu graczowi. Już same maxy wprowadzają mocny unbalancing w pojedynkach 1vs1 z innym piechociarzem, a co dopiero taka broń!
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!