Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)

Najbliższe wydarzenia:


Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a




NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00




Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00




Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00


Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP

Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Dział publiczny, tematy outfitowe zakładamy w Top Secret [Nie widzisz sekcji Top-secret? Patrz dział "Sentinels - Rekrutacja!"]
Awatar użytkownika
Czak Noriz

Diamentowy Karabin Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 528
Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
Medals: 3
Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
Postać PlanetSide 2: CzakNoriz

Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: Czak Noriz » 24 sie 2016, 4:36

Widziałem na filmie, że to nie przelewki i pierd....nięcie jest konkretne. Jeśli to ma taką moc to po wprowadzeniu tego na serwery live mocno wpłynie na rozgrywkę. Chyba nie będzie się opłacało rozstawiać innego sundiego niż z cloakiem, bo uderzenia nic nie przetrwa. Przy łatwym i szybkim dostępie całe to budowanie baz nie będzie miało już sensu.
Macie info nt. tego jak nakierowuje się na cel i kiedy i kto może użyć ten cały OS?
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT

PolishFalcon

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 862
Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
Medals: 4
Lokalizacja: Wrocław
Postać PlanetSide 2: PolishFalcon

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: PolishFalcon » 24 sie 2016, 12:42

Pewnie będzie kosztowało w ciul cortium albo coś w ten deseń
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: Vorthax » 24 sie 2016, 12:53

Powinni dać duży koszt cortium + cooldown outfitowy (jako zabezpieczenie antyzergfitowe).

Awatar użytkownika
SLiM4cz3K

ŻOŁD Pilot Diamentowy Karabin Baretka NOSAT
The one Sputnik
Oficer
Posty: 299
Rejestracja: 19 sty 2016, 18:20
Medals: 6
Postać PlanetSide 2: SLiM4cz3K

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: SLiM4cz3K » 24 sie 2016, 17:05

Wszystkie wasze typy są błędne ;)

Działo + moduł AI + Silos + Cortium w silosie ~ około 4500 cortium (jak ma działać jakieś 15 minut)
Same strzały nic a nic nie kosztują. Bardzo długi jest cooldown (nie, nie outfitowy ;)) ale zwykły.
Działo ładuje się do pierwszej "możliwości strzału" jakieś 7 min.
Możliwością tą jest odległość nie mniejsza jak 200m
Zasięg działa 200-800m.

Można hipotetycznie założyć że "moc" działa liczy się w metrach bo:
Po tym jak zasięg mojego generatora osiągnął 800m a ja dałem darta na odległość 500m to możliwość strzału ponownego otrzymałem pomiędzy 200-300m (czyli ujebało mi te 500 m mocy)

+ darty bardzo ciężko nakierować z większej odległości( mają w pizdu dobrą noktowizję (tą z początku gry) tylko że czarno białą i z zasięgiem na 70 m oraz straszny opad darta)
+ sam strzał anihiluje wszystko w promieniu pierwszego okręgu.
w kolejnym zadaje obrażenia a na obrzeżach wypieprza na sporą odległość :DDD
+ generator działa tylko przy silosie więc nie da się tym przyspamić (chyba że zbuduje się takie 3 obok siebie i poczeka na duży zasięg wszystkich.
+ masz sporo czasu na ucieczkę (a przynajmniej na dobiegnięcie w obszar hmm... katapulty? :D)
+ strzał niszczy wszystko też na górze czyt. prawdziwy strumień wpierdolu tyczy się reaverów/galaxy które też mają force pusha :D

Są pierwsze glitche.
Jako żeby Orbital Strike nie tłukł w normalne bazy to nie można postawić darta na okręgu wokół nich (ten sam który wyznacza obszar na którym nie da się rozstawić sundka)
Można to obejść przyklejając darta na Galaxy/Valkyrie a wtedy np. można takie coś pieprznąć w sam środek generatora na Bio Labie :>
Obrazek
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS WITH 350 NANITES AND CALL YOUR VORTEK REAVER

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Posty: 848
Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: Vorthax » 24 sie 2016, 18:43

800m to może być mało do przeganiania kamperów na północnym klifie Indaru, poza tym zawsze mogą uciec. Pojazdy można tak przegonić na chwilę, piechota siedzi w no-deploy zones.

Mam nadzieję że skończy się na czymś więcej niż nudnym mechanizmie rozwalania dowolnej bazy i sundererów.

Awatar użytkownika
Czak Noriz

Diamentowy Karabin Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 528
Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
Medals: 3
Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
Postać PlanetSide 2: CzakNoriz

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: Czak Noriz » 25 sie 2016, 17:51

Już ludzie wymyślą jak to strollować. Moim zdaniem OS jest zupełnie niepotrzebny. Idąc tym tropem można wprowadzić nuclear strike lub scud storm wzorem Command & Conquer i każda frakcja miałaby swoją broń masowego rażenia.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT

PolishFalcon

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 862
Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
Medals: 4
Lokalizacja: Wrocław
Postać PlanetSide 2: PolishFalcon

Re: Orbital Strike - co robić, jak żyć?

Post autor: PolishFalcon » 25 sie 2016, 21:42

Nom w takim MMo nie można dawać dużej siły jednemu graczowi. Już same maxy wprowadzają mocny unbalancing w pojedynkach 1vs1 z innym piechociarzem, a co dopiero taka broń!
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!

ODPOWIEDZ