Failed to start BattlEye Service (0)

Dział publiczny. Wszystko, co nie mieści się w pozostałych kategoriach.
Awatar użytkownika
Pitbooll

Diamentowy Karabin The one Carmageddon
Oficer
Medals: 3
Postać PlanetSide 2: Pitbooll

Failed to start BattlEye Service (0)

Post autor: Pitbooll » 01 mar 2017, 11:29

No więc nadszedł ten czas kiedy osiągnąłem swój limit w You Tube, Sadistic, filmach online oraz anime i zaczęło mi brakować planety (Dokładnie to minęło 2 miesiące xD ,Last login: 2016/12/27 08:10:48).

Tego dokładnie dnia, pierdolony BattleEye stwierdził że ni huja nie da mi zagrać i się nie uruchomi...
Obrazek
Po około tygodniu walki :sleepy: dzień w dzień wraz z wujkiem Google stwierdziłem że pierdolę to, bo jedyna opcja jaka mi chyba została to format partycje systemowej lub całego kurwa dysku, poniewusz jakieś pierdolone hujostwo nie pozwala BE się włączyć, I w sumię się nie dziwię bo kiedy zapuściłem "skan wszystkiego" moim cudownym avastem to wylosowałem kumulację ( niestety nie w totka :P) około 3000+ zarażonych plików :/ , ochoczo zakrzyknąłem w myślach i oddałem się bezmyślnemu przeglądaniu wymienionych na początku portali na ostatnie 2 miesiące...

Pomocy?!
IN "NFI-2000 Turbo" WE TRUST.

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Re: Failed to start BattlEye Service (0)

Post autor: Vorthax » 01 mar 2017, 12:01

Próbowałeś odpalić serwis BE ręcznie, albo ustawić binarkę BE jako "run as administrator"? Udaje się odpalić BE z poziomu managera zadań?
1. Navigate to C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye
2. Locate BEService_h1z1.exe, right click go to properties.
3. Click compatibility tab and select "run as administrator", click okay.
Fix "For me anyway" Only had to get it working once, then cannot reproduce. Game starts fine now. You may be able to skip some steps but this is everything I did and it worked.

Navigate to C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye
Locate BEService_h1z1.exe, right click go to properties.
Click compatibility tab and select "run as administrator", click okay.
Open Task Manager, Go to Services tab and locate "BEService" Keep it ready.
Open H1Z1 launcher and click play. When the BattleEye Starting window comes up wait about 10 seconds.
Go back to task manager and STOP the BEService.

Done. I know that looks complicated but I tried everything here and did it this way. When I stopped the service after about 5 seconds the battleeye app asked for admin permissions. I said yes and the game started. After I played a round, I exited the game and changed everything back to normal. Removing admin rights and all. Now game starts fine. If nothing else is working, give it a shot.

Awatar użytkownika
Pitbooll

Oficer

Post autor: Pitbooll » 01 mar 2017, 12:15

Próbowałeś odpalić serwis BE ręcznie
Tak, ZERO reakcji
albo ustawić binarkę BE jako "run as administrator"?
Tak, wyskakuje to samo okienko
Udaje się odpalić BE z poziomu managera zadań?
ZERO reakcji, nawet nie mignie że się włączył
Open H1Z1 launcher and click play. When the BattleEye Starting window comes up wait about 10 seconds.
Go back to task manager and STOP the BEService.
Nie jestem w stanie tego zrobić bo po kliknięciu PLAY, BEService włącza się tylko na 0,5 sekundy( i to jest jedyny moment kiedy w menadżerze zadań Status usługi zmienia się na "Uruchomiony".

CIEKAWE! Kiedy ciągle klikam PPM na BEservice w menadżerze to raz jest do wyboru tylko "Uruchom usługę" a reszta wyblakła, a raz są wszystkie dostępne!

OK teraz na liście usług coś pojawia się na 0,1 sek i znika, udało mi się to złapać na screenshota
Obrazek

Awatar użytkownika
Vorthax

Pilot Diamentowy Karabin Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Administrator
Medals: 4
Postać PlanetSide 2: Vorthax

Post autor: Vorthax » 01 mar 2017, 13:13

1. Winsnare to jakiś adware, usuń i sprawdź ponownie ręczne odpalanie serwisu BE.
2. Może jeszcze to:
https://www.battleye.com/support/faq/
BattlEye initialization failed

First of all, please ensure that BE is properly installed for your game. You can manually install it by following the instructions on the download page. If that doesn’t help there might be a problem with your file permissions. To fix this please go to “C:\Users\[username]\AppData\Local\[game name]” (make sure that you can see hidden files/folders if you can’t find this directory) and delete the BattlEye folder there. If the issue still persists your system’s root certificates might be broken/corrupted. To fix them download and install the following update from Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/2813430.

Awatar użytkownika
Pitbooll

Oficer

Post autor: Pitbooll » 01 mar 2017, 14:01

Winsnare to jakiś adware, usuń

TO WYSTARCZYŁO! DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ODPOWIEDZ