Update 16.09.2014

Tłumaczenia taktyk z serwisu Squadside.
Awatar użytkownika
marheri

Dinozaur 2013
Posty: 159
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:17
Medals: 1

Post autor: marheri » 16 wrz 2014, 16:42

Przekopiowałem z forum SOE, w robocie będę to przetłumaczę.

Wersja polska:

Wstępnie dodano wsparcie dla joystick'ów i padów. Funkcjonalność została przywrócona do stanu poprzedniego (cokolwiek to znaczy...), jednak wciąż mają wiele pracy.

Pamięć zredukowana dla klientów 32 bitowych (nie wiem, zużycie pamięci?). Podobno ma być mniej crashów dla klientów 32 bitowych (ya right).

Naprawione opóźnienie związane z przesyłaniem danych z kart graficznych.

Usprawnienia w systemie smoothingu (tym który ma łagodzić nagłe spadki fpsów).

Wg. kodera: Gra monituje teraz proces przesyłania danych przez kartę graficzną i dostosowuje ten proces w taki sposób aby zwiększyć liczbę fpsów. Ogólne usprawnienia smoothingu. (Czy ktoś zauważył różnicę w działaniu PS2 po tym patchu?)

Usprawnienia w systemie detekcji obrażeń.

Naprawa w silniku dla ESF'ów. Już nie powinny powodować drgań i szarpnięć (?)

Zmiany w celu zapobiegnięcia spamowania przycisku deploy na warpgate.

Sprint lock jest teraz przyciskiem typu toggle.

Naprawa działania Adrenaline Shield.

Mouse smoothing (wygładzanie) powinno teraz działać również w czasie logowania do gry.

Środkowy przycisk myszki może być użyty do nowych opcji.

Wyszukiwarka outfitów powinna pokazywać odpowiednią liczbę graczy będących online.

Edit od koderów PS2: Silnik ESF dalej powoduje drgania, pracują nad tym.

Edit ode mnie: Jak tu cholera się listy robi?

Wersja w suahili:

Downtime start: 6am PDT

Initial support for joysticks and gamepads. Note that functionality has been restored to the previous state, but we still have some more work to do (example: directional pads on controllers may not work currently); but we should be back to the same levels as before the August update.

Memory reduction for 32 bit clients. This means that there should be less crashes for 32 bit clients.

GPU input lag fix

Smoothing improvements

From the coder: Rather than reprocessing frames when GPU bound, the game now monitors GPU processing time, and will move a large portion of the time we’d normally be waiting on the GPU to the portion of the code where we stall in order to smooth out the framerate. While this doesn't yield quite as much benefit as reprocessing frames, it’s far less intrusive a change to the engine’s normal flow. The downside is that it requires framerate smoothing to be active. So a new effort is being made to make smoothing an option that no player would want to turn off. To this end, smoothing is now adaptive to the current refresh rate, and the game now selects the highest refresh rate available for the selected resolution.

Hit detection improvements

ESF engines and FX should no longer jitter or cause hitching

Made some changes to prevent deployable spam at warpgates

Sprint lock now has a toggle to revert to the legacy mode

Adrenaline Shield should now work appropriately

Mouse smoothing settings should persist through logins now

Middle mouse button can now be mapped to more options and used appropriately

Outfit Browser should now show the correct number of players online

Edit: Looks like the ESF engines are still having issues; investigating.

PolishFalcon

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 862
Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
Medals: 4
Lokalizacja: Wrocław
Postać PlanetSide 2: PolishFalcon

Post autor: PolishFalcon » 16 wrz 2014, 16:55

właśnie nie wiem czy te pacze chcesz tłumaczyć w squadside (bo troche nie na temat w sumie xD) czy w jaimś osobnym temacie czy chcesz cały dział na forum do tego
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!

Awatar użytkownika
marheri

Dinozaur 2013
Posty: 159
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:17
Medals: 1

Post autor: marheri » 17 wrz 2014, 8:07

Up. Dodane tłumaczenie.

ODPOWIEDZ