Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
ARMA 3
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Coraz ciekawiej się to prezentuje:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Qk5VXKNE#!Czy ktoś oprócz Vorthax'a ma dostęp do wersji Alpha i grywa w ARMA'e 3 na necie?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Qk5VXKNE#!Czy ktoś oprócz Vorthax'a ma dostęp do wersji Alpha i grywa w ARMA'e 3 na necie?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sty 2013, 0:43
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Witam,
Pojawił się nowy materiał odnośnie głównej lokacji w grze. Filmik pod linkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=PqQewm7T3EM
Pojawił się nowy materiał odnośnie głównej lokacji w grze. Filmik pod linkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=PqQewm7T3EM
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Świeży materiał z wczorajszego testowania artylerii:
http://www.youtube.com/watch?v=vtEp9RbE ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=vtEp9RbE ... e=youtu.be
Fajnie, fajnie ale imo wykorzystywanie pojazdów gdy AI nie ma możliwości jakiejkolwiek kontry jest zbyt łatwe i zabija cały fun z gry. Nie ma to jak podejście piechotą, wtedy musisz trochę się postarać aby ukończyć zadanie, ewentualnie wjazd lekko opancerzonym pojazdem w sytuacji gdy przeciwnicy dysponują wyrzutniami rakiet.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
W ten weekend będzie można nabyć ARMA 3 po obniżonej cenie. Taką informację dostałem na maila od Bohemii. Link:
https://store.bistudio.com/
https://store.bistudio.com/
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
- Medals: 1
- Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Jest kilka:
- Zoombies [url]ttp://www.dayztv.com/tutorials/dayz-zoombies- ... o-install/[/url]
- Dead Nationhttp://deadnation.eu/forums/index.php?app=uportal
- Breaking Point http://www.thezombieinfection.com/forum ... ing-point/
... gdzieś jeszcze słyszałem o dwóch podobnych ... ale nie pamiętam nazw.
btw. znalazłem świetny scenariusz do rozegrania. Dajcie tylko znać kiedy.
- Zoombies [url]ttp://www.dayztv.com/tutorials/dayz-zoombies- ... o-install/[/url]
- Dead Nationhttp://deadnation.eu/forums/index.php?app=uportal
- Breaking Point http://www.thezombieinfection.com/forum ... ing-point/
... gdzieś jeszcze słyszałem o dwóch podobnych ... ale nie pamiętam nazw.
btw. znalazłem świetny scenariusz do rozegrania. Dajcie tylko znać kiedy.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Co o tym myślicie:
http://www.youtube.com/watch?v=3tQPRwQtIek
Ha!! Twórcy dali nawet możliwość gry!! Jedyne co trzeba zrobić to przestawić ARME 3 w wersję dev'owską. To kiedy próbujemy??
Edit. Ok już próbowaliśmy i ... jest świetne. Przestawiać ARME na wersje developerską i gramy.
Edit 2 O której dzisiaj gramy?
http://www.youtube.com/watch?v=3tQPRwQtIek
Ha!! Twórcy dali nawet możliwość gry!! Jedyne co trzeba zrobić to przestawić ARME 3 w wersję dev'owską. To kiedy próbujemy??
Edit. Ok już próbowaliśmy i ... jest świetne. Przestawiać ARME na wersje developerską i gramy.
Edit 2 O której dzisiaj gramy?
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Ja dzisiaj będę dopiero ok 22.
Fix na AI do wypróbowania: http://www.armaholic.com/page.php?id=20002
Fix na AI do wypróbowania: http://www.armaholic.com/page.php?id=20002
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Ok kilka dni z ZEUSEM za nami. Mamy już sporą grupkę graczy. Brakuje teraz ludzi którzy tworzą scenariusze. Najczęściej jestem to ja, Yazz, Vorthax i Kolor ... no i raz Niezdara. Może reszta spróbuje sił? Macie jakiś fajny pomysł na fabułę i zadania to dawajcie.
Przydałoby się również zgadać na jedną konkretną godzinę. Tak żeby gracz będący ZEUSEM mógł o pół godziny wcześniej przygotować sobie scenariusz, nawet z pomocą Moderatora - wtedy to już 2 osoby będą planować, więc powinno pójść szybko.
Ja mam pomysł na zabawę w Hitmana. Tylko do tego potrzebowałbym aby wszyscy zebrali się o konkretnej godzinie. Piszcie jaka Wam pasuje? Spotykamy się dzisiaj o 18-stej? 19-stej? 20-stej?
To co chciałbym dzisiaj zrobić to podział na 2 teamy. 1 po stronie NATO i jeden po stronie AAF. Będą oni mieli za zadanie wyeliminowania konkretnego celu/zadania które będzie związane z siłami OPFOR-u. Za każde zadanie zespół będzie otrzymywał nagrody w postaci skrzynek z ekwipunkiem i/lub pojazdów. Zadań będzie dużo i będą krótkie. Co o tym myślicie?
Padła też propozycja aby zrobić arenę Counter-Strike i powalczyć na same pistolety
Z wczoraj: http://www.youtube.com/watch?v=AEmFxl_x ... e=youtu.be
Przydałoby się również zgadać na jedną konkretną godzinę. Tak żeby gracz będący ZEUSEM mógł o pół godziny wcześniej przygotować sobie scenariusz, nawet z pomocą Moderatora - wtedy to już 2 osoby będą planować, więc powinno pójść szybko.
Ja mam pomysł na zabawę w Hitmana. Tylko do tego potrzebowałbym aby wszyscy zebrali się o konkretnej godzinie. Piszcie jaka Wam pasuje? Spotykamy się dzisiaj o 18-stej? 19-stej? 20-stej?
To co chciałbym dzisiaj zrobić to podział na 2 teamy. 1 po stronie NATO i jeden po stronie AAF. Będą oni mieli za zadanie wyeliminowania konkretnego celu/zadania które będzie związane z siłami OPFOR-u. Za każde zadanie zespół będzie otrzymywał nagrody w postaci skrzynek z ekwipunkiem i/lub pojazdów. Zadań będzie dużo i będą krótkie. Co o tym myślicie?
Padła też propozycja aby zrobić arenę Counter-Strike i powalczyć na same pistolety
Z wczoraj: http://www.youtube.com/watch?v=AEmFxl_x ... e=youtu.be
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Czemu mam wrażenie że głównie to ja się udzielam w tym temacie? Piszcie coś żebym nie musiał zamieszczać posta pod postem (edytować poprzedniego nie będę bo jeszcze coś komuś umknie).
Do sedna. Chciałbym w najbliższych dniach zorganizować scenariusz rozgrywający się w ZEUS'ie pt. "Grand Theft ARMA" oraz "Hitman". Potrzebuję jedynie większej ilości graczy chętnych do dobrej zabawy w wspólnym gronie.
Do sedna. Chciałbym w najbliższych dniach zorganizować scenariusz rozgrywający się w ZEUS'ie pt. "Grand Theft ARMA" oraz "Hitman". Potrzebuję jedynie większej ilości graczy chętnych do dobrej zabawy w wspólnym gronie.
Dla mnie wersja dev Zeusa jest po prostu trochę zbyt niedopracowana, żeby gra była naprawdę przyjemna. Brak niektórych klas, możliwości podnoszenia martwych, funkcji tow, brak możliwości zapisu itd. Panowie z Bohemia Interactive nie naprawili jeszcze błędów w kampanii z pierwszego dlc a zabierają się za narzędzie które prawdopodobnie będzie wymagać od nich jeszcze większego nakładu pracy? Czyżby sprzedaż army w obliczu gier survival-zombie stała na tak niskim poziomie? Gdyby nie to, że lubię grać z ekipą "Armową" to pewnie nawet bym się nie bawił w pobieranie wersji dev tejże gry.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
To co napisał Marheri to racja ... ale przecież dali to do przetestowania tylko dlatego że duża ilość graczy o to prosiła podczas stream'owej prezentacji. Równie dobrze mogli tego nie dawać, a mielibyśmy mnie fun'u. Do tego jakbyś nie zauważył Marheri codziennie wychodzą aktualizacje do wersji devowskiej, czyli cały czas coś poprawiają. I tak od dzisiejszej łatki można już zapisywać. Problem z wyborem klas również rozwiązałem bawiąc się w edytorze. Podnoszenie martwych próbowaliśmy z Yazzem zrobić, ale niestety nie funkcjonuje to jeszcze tak jakbyśmy chcieli. Jest to jeszcze produkt niedopracowany ale daje niesamowitą radochę ... a przynajmniej jest tak w moim wypadku. Nie wiem jak w Waszym??
-
Say
- dr hab. n. med.
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
- Medals: 5
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: Sayine
- Kontakt:
Jeśli MG/Zeus wcześniej przemyśli rozgrywkę, jaką chce poprowadzić, to nawet pomimo błędów i niedoróbek gra się przesympatycznie... a i bez przemyślenia też się da (biedny John ).
Czekam na lekką poprawę stawiania obiektów w trybie Zeusa, bo strasznie to kłopotliwe na ten moment. A poza tym - biorąc pod uwagę właściwie nieograniczone możliwości tworzenia scenariuszy, piszę się na wszystko
Czekam na lekką poprawę stawiania obiektów w trybie Zeusa, bo strasznie to kłopotliwe na ten moment. A poza tym - biorąc pod uwagę właściwie nieograniczone możliwości tworzenia scenariuszy, piszę się na wszystko
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Dwie aktualizacje:
- Loadout module - można już zmieniać definicje wyposażenia w Zeusie
- poprawiony błąd który powodował straty FPS u graczy jeśli Zeus dodał pojazdy
Changelog:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... log/page24
- Loadout module - można już zmieniać definicje wyposażenia w Zeusie
- poprawiony błąd który powodował straty FPS u graczy jeśli Zeus dodał pojazdy
Changelog:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... log/page24
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Zacznij od czegoś w tym stylu:
Stwórz w katalogu edytora zawierającym misję plik "initplayerlocal.sqf".
Wrzuć do środka:
Stwórz w katalogu edytora zawierającym misję plik "dred_loadout.sqf".
Wrzuć do środka:
Stwórz w katalogu edytora zawierającym misję plik "initplayerlocal.sqf".
Wrzuć do środka:
Kod: Zaznacz cały
[player] execVM "dred_loadout.sqf";
player addeventhandler ["respawn","_this execVM 'dred_loadout.sqf'"];
Wrzuć do środka:
Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0;
removeallweapons _unit;
removeallassigneditems _unit;
removeallcontainers _unit;
_unit adduniform "U_I_OfficerUniform";
_unit addbackpack "B_AssaultPack_rgr";
_unit addvest "V_PlateCarrierIA2_dgtl";
_unit addheadgear "H_HelmetIA";
_unit addmagazines ["30Rnd_556x45_STANAG", 13];
_unit addmagazines ["1Rnd_HE_Grenade_shell", 9];
_unit addmagazines ["smokeshell", 4];
_unit addmagazines ["handgrenade", 4];
_unit addweapon "arifle_TRG21_GL_F";
_unit additem "FirstAidKit";
_unit additem "FirstAidKit";
_unit additem "ItemCompass";
_unit additem "itemmap";
_unit additem "itemradio";
_unit additem "itemwatch";
_unit assignitem "itemcompass";
_unit assignitem "itemmap";
_unit assignitem "itemradio";
_unit assignitem "itemwatch";
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Count me in.DreDpl napisał(a):
To jak ten weekend(piątek, sobota, niedziela)? Wieczorkami o 20:00 zbiórka na TS'ie Sentinelsów?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
I mamy nową paczkę z uzbrojeniem dzięki znalezisku Roma'y. Lśniące, pachnące smarem i gotowe do użycia. Wystarczy pobrać z adresu:
http://www.armaholic.com/page.php?id=21912
Wrzucić do głównego katalogu z grą i odpalić w samej grze za pomocą "Expansions".
To jak? Robimy dziś party z shotgunami lub AK47 w Kavali?
[Edit - link Ci się nie zrobił, mam nadzieję, że uzupełniłam odpowiednim - Say]
http://www.armaholic.com/page.php?id=21912
Wrzucić do głównego katalogu z grą i odpalić w samej grze za pomocą "Expansions".
To jak? Robimy dziś party z shotgunami lub AK47 w Kavali?
[Edit - link Ci się nie zrobił, mam nadzieję, że uzupełniłam odpowiednim - Say]
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 25 cze 2016, 16:30 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: bbcode
Powód: bbcode