Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Implanty / Energia
Implanty / Energia
[center]••• Implanty •••[/center]
[center][/center]
[center] - Enhanced Targeting -
Wyświetla pasek życia oznaczonego wroga w którego celujemy do 250 metrów
Bez implantu jest to 10 metrów
Zwiększa zasięg w jakim celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu we wroga do 60m[/center]
[center][/center]
[center]- Battle Hardened -[/center]
[center]Redukuje wstrząsy ekranu podczas eksplozji lub po postrzale[/center]
[center][/center]
[center]- EOD HUD -[/center]
[center]Wyświetla na ekranie wrogie miny,C4
Tier 1 - 10 metrów
Tier 2 - 15 metrów
Tier 3 - 20 metrów[/center]
[center][/center]
[center]- Hold Breath -[/center]
[center]Zwiększa czas wstrzymania oddechu przy celowaniu
Tier 1 - +25%
Tier 2 - +50%
Tier 3 - +75%[/center]
[center][/center]
[center]- Regeneration -[/center]
[center]Regeneruje życie w czasie kiedy nie otrzymujemy obrażeń
Nie działa w MAX-ie
Nie działa w infiltratorze na aktywnej niewidce
Tier 1 - 4%/sek (0 do 100% HP w 25 sekund)
Tier 2 - 5%/sek (0 do 100% HP w 20 sekund)
Tier 3 - 6%/sek (0 do 100% HP w 16,6 sekund)[/center]
[center][/center]
[center]- Safe Landing -[/center]
[center]Zmniejsza obrażenia od upadku z wysokości
Nie działa w MAX-ie
Tier 1 - Bez obrażeń do 20m / Śmierć po 60m
Tier 2 - Bez obrażeń do 30m / Śmierć po 90m
Tier 3 - Bez obrażeń do 50m / Śmierć po 150m[/center]
[center][/center]
[center]- Marker -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga któremu zadamy obrażenia[/center]
[center][/center]
[center]- Awareness -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga który zadał ci obrażenia lub zabił cię
Nie działa jeśli wróg ma broń z tłumikiem[/center]
[center][/center]
[center]- Clear Vision -[/center]
[center]Chroni przed granatami ogłuszającymi(Concussion granade) oraz oślepiającymi (Flash grenade)
Nie działa w MAX-ie [/center]
[center][/center]
[center]- Counter-Intelligence -[/center]
[center]Informuje że zostałeś oznaczony [/center]
[center][/center]
[center]- EMP Shield -[/center]
[center]Chroni przed działaniem granatów elektro-magnetycznych (EMP Granade)[/center]
[center][/center]
[center]- Rangefinder -[/center]
[center]Wyświetla odległość do celu do 500 metrów[/center]
[center][/center]
[center]- Sensor Shield -[/center]
[center]Piechota jest niewidzialna na radarach i czujnikach ruchu
Nie działa podczas skakania, biegu sprintem lub szybciej[/center]
[center]••• Energia •••[/center]
[center][/center]
[center]- Charger -[/center]
[center]Posiada 1800 energii
Otrzymujemy je losowo w czasie gry [/center]
[center][/center]
[center]- Super Charger -[/center]
[center]Posiada 3600 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T1 i T2[/center]
[center][/center]
[center]- Ultra Charger -[/center]
[center]Posiada 24000 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T2 i T3
Można go równiaż kupić za Certy lub Station Cash[/center]
[center]••• Informacje ogólne •••[/center]
Implanty T1 i Chargery wypadają losowo w czasie gry. Za każdym razem gdy otrzymamy exp (♫ ding! ♫), komputer losuje czy dostaniemy coś czy nie.
Więc jeśli chcemy dostawać dużo implantów trzeba grać medykiem a najlepiej inżynierem
ponieważ te klasy mają największą liczbę ♫ ding! ♫ w czasie odpowiedniej gry.
Innym czynnikiem wpływającym na "wypadanie" jest to ile expa otrzymamy jednorazowo
Mamy większą szansę że coś wypadnie za np. przejęcie Tech Planta (1000exp) niż naprawę pojazdu (5exp)
Ale jak wiadomo Tech Planta nie przejmuje się co minutę, co innego inżynier naprawiający MAXa z paczką amunicji pod nogami
Co do produkcji energii z przerabiania implantów, najbardziej opłaca się robić Ultra Chargery (24000)
Ponieważ z jednego zużytego implanta T1 produkujemy 800 energii
24000 energii : 30 implantów = 800 energii z 1 implantu
Przy Super Chargerach (3600) jest to:
3600 energii : 6 = 600 energii z 1 implantu
[center][/center]
[center] - Enhanced Targeting -
Wyświetla pasek życia oznaczonego wroga w którego celujemy do 250 metrów
Bez implantu jest to 10 metrów
Zwiększa zasięg w jakim celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu we wroga do 60m[/center]
[center][/center]
[center]- Battle Hardened -[/center]
[center]Redukuje wstrząsy ekranu podczas eksplozji lub po postrzale[/center]
[center][/center]
[center]- EOD HUD -[/center]
[center]Wyświetla na ekranie wrogie miny,C4
Tier 1 - 10 metrów
Tier 2 - 15 metrów
Tier 3 - 20 metrów[/center]
[center][/center]
[center]- Hold Breath -[/center]
[center]Zwiększa czas wstrzymania oddechu przy celowaniu
Tier 1 - +25%
Tier 2 - +50%
Tier 3 - +75%[/center]
[center][/center]
[center]- Regeneration -[/center]
[center]Regeneruje życie w czasie kiedy nie otrzymujemy obrażeń
Nie działa w MAX-ie
Nie działa w infiltratorze na aktywnej niewidce
Tier 1 - 4%/sek (0 do 100% HP w 25 sekund)
Tier 2 - 5%/sek (0 do 100% HP w 20 sekund)
Tier 3 - 6%/sek (0 do 100% HP w 16,6 sekund)[/center]
[center][/center]
[center]- Safe Landing -[/center]
[center]Zmniejsza obrażenia od upadku z wysokości
Nie działa w MAX-ie
Tier 1 - Bez obrażeń do 20m / Śmierć po 60m
Tier 2 - Bez obrażeń do 30m / Śmierć po 90m
Tier 3 - Bez obrażeń do 50m / Śmierć po 150m[/center]
[center][/center]
[center]- Marker -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga któremu zadamy obrażenia[/center]
[center][/center]
[center]- Awareness -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga który zadał ci obrażenia lub zabił cię
Nie działa jeśli wróg ma broń z tłumikiem[/center]
[center][/center]
[center]- Clear Vision -[/center]
[center]Chroni przed granatami ogłuszającymi(Concussion granade) oraz oślepiającymi (Flash grenade)
Nie działa w MAX-ie [/center]
[center][/center]
[center]- Counter-Intelligence -[/center]
[center]Informuje że zostałeś oznaczony [/center]
[center][/center]
[center]- EMP Shield -[/center]
[center]Chroni przed działaniem granatów elektro-magnetycznych (EMP Granade)[/center]
[center][/center]
[center]- Rangefinder -[/center]
[center]Wyświetla odległość do celu do 500 metrów[/center]
[center][/center]
[center]- Sensor Shield -[/center]
[center]Piechota jest niewidzialna na radarach i czujnikach ruchu
Nie działa podczas skakania, biegu sprintem lub szybciej[/center]
[center]••• Energia •••[/center]
[center][/center]
[center]- Charger -[/center]
[center]Posiada 1800 energii
Otrzymujemy je losowo w czasie gry [/center]
[center][/center]
[center]- Super Charger -[/center]
[center]Posiada 3600 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T1 i T2[/center]
[center][/center]
[center]- Ultra Charger -[/center]
[center]Posiada 24000 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T2 i T3
Można go równiaż kupić za Certy lub Station Cash[/center]
[center]••• Informacje ogólne •••[/center]
Implanty T1 i Chargery wypadają losowo w czasie gry. Za każdym razem gdy otrzymamy exp (♫ ding! ♫), komputer losuje czy dostaniemy coś czy nie.
Więc jeśli chcemy dostawać dużo implantów trzeba grać medykiem a najlepiej inżynierem
ponieważ te klasy mają największą liczbę ♫ ding! ♫ w czasie odpowiedniej gry.
Innym czynnikiem wpływającym na "wypadanie" jest to ile expa otrzymamy jednorazowo
Mamy większą szansę że coś wypadnie za np. przejęcie Tech Planta (1000exp) niż naprawę pojazdu (5exp)
Ale jak wiadomo Tech Planta nie przejmuje się co minutę, co innego inżynier naprawiający MAXa z paczką amunicji pod nogami
Co do produkcji energii z przerabiania implantów, najbardziej opłaca się robić Ultra Chargery (24000)
Ponieważ z jednego zużytego implanta T1 produkujemy 800 energii
24000 energii : 30 implantów = 800 energii z 1 implantu
Przy Super Chargerach (3600) jest to:
3600 energii : 6 = 600 energii z 1 implantu
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2016, 20:41 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Update dot. 1 poziomu. Zmieniony z 800 na 1800 energy.
Powód: Update dot. 1 poziomu. Zmieniony z 800 na 1800 energy.
IN "NFI-2000 Turbo" WE TRUST.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 lis 2015, 19:29
- Medals: 2
- Lokalizacja: Karakan Amp Station
- Postać PlanetSide 2: MrBadExample
Przydałaby się aktualizacja z tier 4 oraz standardowego chargera, który daje teraz 1800 energii. Druga moja sugestia to jakieś krótki wstęp dla początkujących odnośnie implantów (ktoś np. może nie wiedzieć do czego w ogóle służy energia i biega z rozładowanymi implantami). Można by też dodać krótkie info odnośnie przerabiania implantów na ten sam lub inny tier.
Od siebie mogę dodać, że jeśli nie wiecie jaki implant na jakiej klasie nosić, to chyba najbardziej uniwersalnym (przydatnym piechocie i pojazdom) według mnie jest EOD HUD (najlepiej oczywiście na 4 poziomie). Jeśli chodzi o pojazdy, to sprawa oczywista - tank miny wam niegroźne o ile nie jedziecie za szybko, albo akurat nie wyrespiacie pojazdu *B). Jako piechota wchodzicie do budynku i już macie zaznaczone wszystkie miny, claymory, c4 itp. Nie musicie wtedy sprawdzać każdego rogu, tylko od razu wbiegacie gdzie trzeba.
Od siebie mogę dodać, że jeśli nie wiecie jaki implant na jakiej klasie nosić, to chyba najbardziej uniwersalnym (przydatnym piechocie i pojazdom) według mnie jest EOD HUD (najlepiej oczywiście na 4 poziomie). Jeśli chodzi o pojazdy, to sprawa oczywista - tank miny wam niegroźne o ile nie jedziecie za szybko, albo akurat nie wyrespiacie pojazdu *B). Jako piechota wchodzicie do budynku i już macie zaznaczone wszystkie miny, claymory, c4 itp. Nie musicie wtedy sprawdzać każdego rogu, tylko od razu wbiegacie gdzie trzeba.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Ja już EOD HUD 4tier z rok czasu poluje, mam już pokaźną liczbę 4 tierów, zupełnie nie potrzebnych, ktoś wie jak je zamienić na baterie?
Tierów 4-ch nie da się zamienić na baterie. Jedynie połączenie 3-ego z 2-gim daje Ultra Chargera. Skoro masz mnóstwo niepotrzebnych implantów 4 tieru możesz te niepotrzebne połączyć w pary po 3 i spróbować wylosować 1 inny.
Pewna pewna. Ja osobiście nie używam implantów, bojkotuję to gówno. Zjebana mechanika, nawet producenci gry tak uważają.
Jak ktoś mi nie wierzy, macie cytat od Higby'ego
https://np.reddit.com/r/gaming/comments ... at/d03yc1t
Jak ktoś mi nie wierzy, macie cytat od Higby'ego
Tu macie cały post... instead of junk like implants that nobody, including the developers, want ...
https://np.reddit.com/r/gaming/comments ... at/d03yc1t
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 lis 2015, 19:29
- Medals: 2
- Lokalizacja: Karakan Amp Station
- Postać PlanetSide 2: MrBadExample
-
DerionPL
- Podoficer
- Posty: 22
- Rejestracja: 07 lut 2016, 14:21
- Medals: 2
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: DerionPL
Re: Implanty / Energia
Super poradnik, szkoda że nie aktualizowany ;/
-
Say
- dr hab. n. med.
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
- Medals: 5
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: Sayine
- Kontakt:
Re: Implanty / Energia
Aktualizacja jest w planach, jak tylko Pitbooll wróci z Wielkiej Emigracji Zarobkowej
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Re: Implanty / Energia
świetny temat ! Potrzebowałem Tego !