Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Blender
-
Kierowca Bombowca
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 sty 2015, 7:32
- Medals: 1
Re: Blender
Fajnie, że ktoś jeszcze się bawi w blendera. To i ja dodam coś od siebie:
- Załączniki
-
- female.jpg (91.29 KiB) Przejrzano 6173 razy
Re: Blender
Ucho rzeźbione czy modelowane? Tak czy tak, całość wygląda super. Ja chciałem się kiedyś nauczyć, poddałem się przy próbie zrobienia młotka.
-
Kierowca Bombowca
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 sty 2015, 7:32
- Medals: 1
Re: Blender
Najpierw dajesz zwykłą kostkę. Zwiększasz ilość jej poligonów i w tym samym czasie rzeźbisz. Później robisz siatkę, żeby nie zamordować blendera/komputera.Niesyto pisze:Ucho rzeźbione czy modelowane?
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: Blender
W tym programiku robi się tylko statyczne modele czy animacje też ogarnia?
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
Re: Blender
Animacje, modele, rendering i jeszcze w tzw. edytorze nodów tę "postprodukcję" czy jakoś tak.
MOAR BRICKS
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: Blender
Tak z ciekawości zapytam. Żeby zrobić nieskomplikowany, krótkometrażowy film to ile trzeba by było poświęcić czasu?
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: Blender
Widzę, że dużo zależy od biegłości tego co pracuje w tym programie, bo do niektórych rozwiązań trzeba wiedzieć jak dojść.
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
Kierowca Bombowca
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 sty 2015, 7:32
- Medals: 1
Re: Blender
20 sekundową animację napisu w rozdzielczości Full HD w 60 kl/s z kilkoma bajerami, gdzie wykonujesz własne logo i własny napis, robi się około 20-30 godzin.Czak Noriz pisze:Tak z ciekawości zapytam. Żeby zrobić nieskomplikowany, krótkometrażowy film to ile trzeba by było poświęcić czasu?
Pozostaje jeszcze wyrenderowanie tej animacji, które w moim przypadku na komputerach(od tego wszystko zależy): i5 4200m 2,50Ghz 4GB RAM i gt740m 2GBGDDR(laptop) oraz AMD Phenom II x4 970 3,50 GHz 8GB RAM i gtx660 3GB GDDR trwało około 160 godzin. W rezultacie otrzymujesz animację, której jakość youtube ucina o jakieś 40%. Oczywiście jakiś profesjonalny grafik zrobiłby to o wiele szybciej. Ja się ciągle uczę tego programu, który do łatwych nie należy. Moja siostra stryjeczna jest architektem i po zapoznaniu się z Blenderem stwierdziła, że zdecydowanie woli zapłacić za 3DSMAX.
Re: Blender
Wyszukać w guglu co chcesz zrobić i po wynikach dojść, czy jest to możliweCzak Noriz pisze:Widzę, że dużo zależy od biegłości tego co pracuje w tym programie, bo do niektórych rozwiązań trzeba wiedzieć jak dojść.
Co ciekawe Blender daje możliwość zrobienia gry o czym świadczy chociażby jeden z 3 wbudowanych silników renderujących: Blender Game