Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
No Man's Sky
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
No Man's Sky
Siema,
Co Wam o tym tytule wiadomo? Ktoś obserwuje i czeka na premierę?
Tu trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=nmwG6Sj1Yfg
Kolejny sandbox w galaktyce ... a raczej w galaktykach
Co Wam o tym tytule wiadomo? Ktoś obserwuje i czeka na premierę?
Tu trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=nmwG6Sj1Yfg
Kolejny sandbox w galaktyce ... a raczej w galaktykach
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2016, 11:06 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawione bbcode
Powód: Poprawione bbcode
Swego czasu grałem z kumplem w Shores of Hazeron, pewnego indyka rozwijanego hobbystycznie przez praktycznie jednego człowieka od 1999 roku.
Poza lagami, grafiką z 20 letnim stażem, niebotycznie wysokim "progiem wejścia", wybrednymi wymaganiami sprzętowymi, nieszczególną optymalizacją, szeregiem różnorakich błędów i faktem, że late-game jest na dłuższą metę niemożliwy do bezstresowego prowadzenia w pojedynkę, gra miała swoje zalety: gatunek MMO4X, budowa miast, odnajdywanie surowców, różne jakości surowców przekładające się na jakość produktów, loty międzygwiezdne, kolonizacja, własnoręczne projektowanie statków kosmicznych po których wnętrzach można się przechadzać, szereg dodatkowych modułów dla nich, możliwość osobistego kierowania poszczególnymi modułami (akcje typu przekierowanie całej mocy statku do tarcz i wzmocnienie jej czołowego segmentu kosztem reszty, czy odcinanie systemu podtrzymywania życia na wrogim included), branie innych jednostek abordażem, podboje miast z użyciem NPC żołnierzy, handel, system dyplomacji, systemy ustrojowe własnego imperium zapewniający różny stopień uprawnień różnym członkom, system nagród za osiągnięcia bitewne, których wysokość określa imperator oraz możliwość zlecania misji graczom a także misje generowane dynamicznie np. gdy miastu brakuje jakiegoś towaru.
O tak... do dziś trzymam na dysku z 40 projektów z których nawet połowa nie doczekała się realizacji a od gry odbijałem się i wracałem kilkukrotnie
W 2014 autor wyciągnął wtyczkę od serwera... by wpiąć ją z powrotem 6 miesięcy później, niestety już z systemem B2P zamiast F2P, do tego wybiórcze wymagania dały o sobie znać i gra już mi się nie odpala, tak więc powoli szukam zamiennika a największą szansę ma, jak dla mnie, No Man's Sky.
Jestem ciekaw ile "ficzersów" rodem z SoH twórcy zdołają wprowadzić do No Man's Sky
TL: DR- SoH mimo błędów był zajebisty a jako, że No Man's Sky idzie podobną drogą, liczę na zbliżone doznania.
Poza lagami, grafiką z 20 letnim stażem, niebotycznie wysokim "progiem wejścia", wybrednymi wymaganiami sprzętowymi, nieszczególną optymalizacją, szeregiem różnorakich błędów i faktem, że late-game jest na dłuższą metę niemożliwy do bezstresowego prowadzenia w pojedynkę, gra miała swoje zalety: gatunek MMO4X, budowa miast, odnajdywanie surowców, różne jakości surowców przekładające się na jakość produktów, loty międzygwiezdne, kolonizacja, własnoręczne projektowanie statków kosmicznych po których wnętrzach można się przechadzać, szereg dodatkowych modułów dla nich, możliwość osobistego kierowania poszczególnymi modułami (akcje typu przekierowanie całej mocy statku do tarcz i wzmocnienie jej czołowego segmentu kosztem reszty, czy odcinanie systemu podtrzymywania życia na wrogim included), branie innych jednostek abordażem, podboje miast z użyciem NPC żołnierzy, handel, system dyplomacji, systemy ustrojowe własnego imperium zapewniający różny stopień uprawnień różnym członkom, system nagród za osiągnięcia bitewne, których wysokość określa imperator oraz możliwość zlecania misji graczom a także misje generowane dynamicznie np. gdy miastu brakuje jakiegoś towaru.
O tak... do dziś trzymam na dysku z 40 projektów z których nawet połowa nie doczekała się realizacji a od gry odbijałem się i wracałem kilkukrotnie
W 2014 autor wyciągnął wtyczkę od serwera... by wpiąć ją z powrotem 6 miesięcy później, niestety już z systemem B2P zamiast F2P, do tego wybiórcze wymagania dały o sobie znać i gra już mi się nie odpala, tak więc powoli szukam zamiennika a największą szansę ma, jak dla mnie, No Man's Sky.
Jestem ciekaw ile "ficzersów" rodem z SoH twórcy zdołają wprowadzić do No Man's Sky
TL: DR- SoH mimo błędów był zajebisty a jako, że No Man's Sky idzie podobną drogą, liczę na zbliżone doznania.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Premiera: czerwiec 2016
https://www.youtube.com/watch?v=eBERVWYa-1Y
https://www.youtube.com/watch?v=eBERVWYa-1Y
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2016, 11:07 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawione bbcode
Powód: Poprawione bbcode
Re: No Man's Sky
Nie wiem czemu, ale hype na tą grę jakoś przelatuje obok mnie. Nie rusza mnie to, mimo że wszyscy wydają się zachwycać.
-
Say
- dr hab. n. med.
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
- Medals: 5
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: Sayine
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Ja mam tylko nadzieję, że od tego hajpu panowie nie pójdą w stronę jakichś bardziej komercyjnych rozwiązań. Niech to będzie tak bardzo "indie" jak tylko się da (plus soundtrack od 65daysofstatic, och och och ).
Spodziewam się takiego miłego połączenia bezstresowego latania z Elite: Dangerous (które kojarzy mi się z takim Euro Truck Simmulatorem, tylko zamiast stacji benzynowych stacje kosmiczne) z kosmiczną sandboksowatością Starbound. Ot, gra na maksymalny chillout :3
Spodziewam się takiego miłego połączenia bezstresowego latania z Elite: Dangerous (które kojarzy mi się z takim Euro Truck Simmulatorem, tylko zamiast stacji benzynowych stacje kosmiczne) z kosmiczną sandboksowatością Starbound. Ot, gra na maksymalny chillout :3
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: No Man's Sky
To tam nie będzie można palić, grabić i mordować i podbijać i trollować niewinnych tylko zwiedzać?
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Czak Noriz pisze:To tam nie będzie można palić, grabić i mordować i podbijać i trollować niewinnych tylko zwiedzać?
Oczywiście że będzie można ... tylko że z początku będzie się trafiać tylko na NPC'tów. Na innego gracza ciężko będzie trafić przy tak dużej przestrzeni. Fun będzie żeby ze znajomymi się znaleźć w galaktyce i odwiedzić "swoje" planety
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Nieoficjalna informacja: opóźnienie bez podanej nowej daty release, "Coming SoonTM"
http://kotaku.com/sources-no-mans-sky-d ... 1778797365
http://kotaku.com/sources-no-mans-sky-d ... 1778797365
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: No Man's Sky
http://www.conowego.pl/aktualnosci/twor ... -co-18004/
Niektórym tak bardzo zależy na jak najszybszym wydaniu gry, że gotowi by zabić. I to dosłownie. Podobno gra ukaże się z końcem sierpnia.
Niektórym tak bardzo zależy na jak najszybszym wydaniu gry, że gotowi by zabić. I to dosłownie. Podobno gra ukaże się z końcem sierpnia.
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
Re: No Man's Sky
Gdyby jeszcze można było tworzyć pojazdy z własnego projektu, jak w Space engineers
Wtedy to byłby mój must-have
Wtedy to byłby mój must-have
MOAR BRICKS
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Kto wie, może coś takiego dodadzą. Devsi mają sporo pomysłów, a do tego zapowiedzieli że ten projekt będą rozwijać nadal po premierze. A kto wie czy nie dadzą moderom się pobawić w plikach gry
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Aktualna data premiery: 9 sierpnia 2016
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Coś brak nowych informacji na E3 o No Man's Sky ...
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Może będa na E3 2017
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Trochę to niepokojące ... mam nadzieję że wkrótce zapodają jakiś gameplay żeby uspokoić iż produkcja jest gotowa.
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: No Man's Sky
Już wiadomo co było powodem opóźnienia wydania gry:
http://www.conowego.pl/aktualnosci/no-m ... zis-18241/
Choooje z telewizji Sky, do których należy całe niebo.
http://www.conowego.pl/aktualnosci/no-m ... zis-18241/
Choooje z telewizji Sky, do których należy całe niebo.
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
Re: No Man's Sky
https://www.facebook.com/TheGamingBible ... =3&theater
Znajomy mi to wysłał. Jak ktoś nie ma fb albo po angielsku nawet tyle nie rozumie to:
"Studio Hello Games oficjalnie zakończyło pracę nad No Man's Sky"
Premiera 10 Sierpnia.
Znajomy mi to wysłał. Jak ktoś nie ma fb albo po angielsku nawet tyle nie rozumie to:
"Studio Hello Games oficjalnie zakończyło pracę nad No Man's Sky"
Premiera 10 Sierpnia.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Supcio ... teraz tylko czekać na pierwsze recenzje i gameplay'e - kupować i odkrywać kosmos
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Ciekawe czy i kiedy rzucą jeszcze jakimś gameplay'em przed premierą żeby coś jeszcze pokazać. Czy może jednak chcą zaskoczyć graczy w dniu premiery jakąś ciekawą mechaniką.
Re: No Man's Sky
Chciałem odpicować sobie reavera, ale jednak chyba zostawię hajsy na tą grę
Będziemy odkrywać Auraxis!
Będziemy odkrywać Auraxis!
MOAR BRICKS
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Bardzo mnie to cieszy, im Nas więcej będzie tym bardziej zwiększamy szansę znalezienia się w kosmosie ( choć szanse są marne przy tak wielkim świecie wygenerowanym w grze ). A jak już się znajdziemy to możemy założyć korporację byłych górników która zatrudnia najemników - live free in the NC!!
-
Say
- dr hab. n. med.
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
- Medals: 5
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: Sayine
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Czyżby pierwsza gra od dawna, na którą wydam więcej niż równowartość kilku piw?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
No tak (a przynajmniej tak mi się zdaje - bo póki co o mechanice nie zdradzili zbyt dużo info) ... a że galaktyka ma być liczona w kwintylionach, a graczy będzie pewnie mniej niż milion to żeby się odszukać to już będzie niezłe wyzwanie i zabawa.
Re: No Man's Sky
Pewnie będzie to działało jak w Starboundzie. Oby tylko to losowe generowanie planet nie było takie jak w starboundzie.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Największe różnice będą widoczne w faunie danej planety. Odnośnie samych planet będą pewnie dostrzegalne różnice ze względu na ograniczaną ilość współczynników jakie twórcy wrzucą do swoich algorytmów. W takiej grze jak ta, to gracz właściwie decyduje jak spędzi w niej czas i co będzie robił, a nawet jaki lore sobie dopowie (ci z dużą wyobraźnią będą się dobrze bawić). Problem będą mieli (i pewnie najwięcej będą narzekać) gracze przyzwyczajeni do "prowadzenia za rączkę" (po sznurku do celu). Tym gra może rzeczywiście się szybko znudzić ... ale nie żal mi ich. Nawet lepiej żeby się tacy zniechęcili, bo wśród nich zazwyczaj można znaleźć najwięcej trolli którzy z nudów postanawiają uprzykrzyć rozgrywkę innym.
Osobiście bardziej obawiam się wpływem cheaterów na rozgrywkę. Bo jeśli tacy się pojawią to w grze w której jest tak wielka nieodkryta przestrzeń mogą nieźle namieszać i może się okazać że w pierwszych tygodniach większość zostanie odkryta włącznie z środkiem galaktyki - gdzie jest to jeden z tych elementów do którego dotarcie ma zająć lata.
Osobiście bardziej obawiam się wpływem cheaterów na rozgrywkę. Bo jeśli tacy się pojawią to w grze w której jest tak wielka nieodkryta przestrzeń mogą nieźle namieszać i może się okazać że w pierwszych tygodniach większość zostanie odkryta włącznie z środkiem galaktyki - gdzie jest to jeden z tych elementów do którego dotarcie ma zająć lata.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Cheaterzy są zwykle nastawieni na PvP, więc raczej zajmą się SC i E:D. A w E:D nie spotkałem się z problemem z cheaterami podczas eksploracji.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Podobno devsi już pracują nad jakimś sporym update'em który wyjdzie tuż po premierze.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Podobno "odszukiwanie się" może trwać nawet 50 godzin, na początku będziemy latać samotnie.DreDpl pisze:No tak (a przynajmniej tak mi się zdaje - bo póki co o mechanice nie zdradzili zbyt dużo info) ... a że galaktyka ma być liczona w kwintylionach, a graczy będzie pewnie mniej niż milion to żeby się odszukać to już będzie niezłe wyzwanie i zabawa.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
No i powinno być tak że na początku trzeba radzić sobie samemu. Dopiero po dokonaniu podstawowych upgrade'ów będzie można spokojnie ruszyć na poszukiwania.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Na początku nie będziemy mieć nawet warp-drive do podróży pomiędzy systemami (jest w statku z preordera, ale ja zamierzam go olać i nie tracić radości z początkowego rozwoju).
BTW
Na wiki jest już trochę materiału.
BTW
Na wiki jest już trochę materiału.
Re: No Man's Sky
Przestańcie bo obudzicie we mnie hype.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Podobno było za mało hype'u:
1. Explore
https://www.youtube.com/watch?v=QtAXyQC34x0
2. Fight
https://www.youtube.com/watch?v=4dOk2uBTYAE
1. Explore
https://www.youtube.com/watch?v=QtAXyQC34x0
2. Fight
https://www.youtube.com/watch?v=4dOk2uBTYAE
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Wystartował Comic Con ... ciekawe czy będzie jakiś materiał z No Man's Sky??
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Znowu mają problemy z patentami, ale jak rozumiem druga strona chce się dogadać po release:
http://kotaku.com/no-mans-sky-and-the-p ... 1784061999
http://www.uspto.gov/web/patents/patog/ ... 60419.html
http://kotaku.com/no-mans-sky-and-the-p ... 1784061999
http://www.uspto.gov/web/patents/patog/ ... 60419.html
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Ja jebie ... cały czas pod górkę. Taki mały team, a tyle im problemów robią
-
Czak Noriz
- Oficer
- Posty: 528
- Rejestracja: 15 lis 2014, 18:41
- Medals: 3
- Lokalizacja: Szczecin Abandoned Offices
- Postać PlanetSide 2: CzakNoriz
Re: No Man's Sky
Tytuł zapowiada się świetnie i pewnie zarobi kupę kasy więc każdy kto może chce dostać swoją pajdę.DreDpl pisze:Ja jebie ... cały czas pod górkę. Taki mały team, a tyle im problemów robią
IN CASE OF EMERGENCY BREAK THE GLASS AND CALL YOUR MAX UNIT
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Tak się ostatnio zastanawiałem czy będzie jakaś planeta na której będzie można spotkać Arachnidów (Starship Troopers) - ale by była frajda z wejścia do takiej jaskini po ciemku
Re: No Man's Sky
MOAR BRICKS
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Re: No Man's Sky
Data premiery na PC przesunięta na 12go sierpnia
http://www.polygon.com/2016/7/25/122773 ... date-delay
http://www.polygon.com/2016/7/25/122773 ... date-delay
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: No Man's Sky
Ja pier.....
Z drugiej strony to tylko 3 dni. A przy obecnych komplikacjach jakie ma Hello Games to i tak dobrze. Pierwsze materiały jakie będą na YT będą z konsol, ale mechanika rozgrywki nie zmieni się zbytnio od tej PC-towej.
Z drugiej strony to tylko 3 dni. A przy obecnych komplikacjach jakie ma Hello Games to i tak dobrze. Pierwsze materiały jakie będą na YT będą z konsol, ale mechanika rozgrywki nie zmieni się zbytnio od tej PC-towej.