Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Planetary Annihilation
Po pierwsze i najważniejsze: piątek 18 marca o 21:00. Multi. Kto się pisze?
A i tak odn. samej gry ze dwie rzeczy wspomnieć warto:
Grałem ponad 150 godzin. Gra sama w sobie po obdarciu z całego "branżowego" kontekstu, w warunkach wręcz laboratoryjnych, jest bardzo dobra. Powszechnie panujące porównanie do SupComa jak dla mnie jest mocno naciągane, ponieważ już sam system planet wprowadza dość poważne różnice. Kto próbował wedrzeć się na planetę, której posiadacz miał za dużo czasu na budowę garnizonu i fortyfikacji wie co mam na myśli
Poza planetkami, których kolejne zajmowanie i opieka nad infrastrukturą momentami przywodzi na myśl mikro w Starcrafcie, są tylko 2 poziomy technologii i brak limitu jednostek. Zawiodą się wielbiciele strategii w których należy szanować posiadany sprzęt, bo nowy jest niedostępny, lub bardzo drogi. Jeśli obie strony wybiorą walkę na pojazdy naziemne, będą one padać w setkach, co chwila zastępowane nowymi z bazy. Stąd trzeba dbać o kondycję przesyłającego je portalu i jednocześnie przygotowywać atak z innej strony Dodatkowo tzw. game-endery, którymi btw. reklamowana jest gra: wysłanie na wrogą planetę asteroidy, mniejszej planety, lub księżyca included. Lub rekonstrukcja tzw. "Planety Śmierci". Lub niemniej widowiskowe przeciążenie systemu obrony antyrakietowej jednoczesnym wysłaniem kilku pocisków jądrowych w to samo miejsce.
Tryb walk drużyn z dzieloną armią, w którym jednostki słuchają po równo wszystkich graczy w drużynie błyszczy, o ile nie grasz z randomami
Było słodko to teraz gorzko, czyli włączamy realia w jakich obraca się gra:
Deweloper jest niegodny zaufania. Do momentu zakończenia bety i oficjalnej premiery wszystko było w miarę w porządku. Wtedy wciąż cierpiącą na różne błędy i niedoróbki grę twórcy zdali się porzucić i zaaranżowali kolejną zbiórką na Kickstarterze, która rychło spaliła na panewce.
Czas nicnierobienia odbił się w steamowskich recenzjach PA, więc devsi wycofali grę ze sprzedaży. By potem uderzyć z samodzielnym dodatkiem "Titans", który wywołał małą burzę na zasadzie "to winno być w podstawce", ew. w DLC, nie jako w zasadzie osobna gra wyceniona jak na osobną grę przystało. Pomijam już fakt, że PA jest horrendalnie drogie i bez promocji lepiej zwrócić portfel ku innym tytułom.
DLC podzieliło już i tak nieszczególnie liczną bazę graczy i zatruło towarzyszącą jej atmosferę, przez co ciężko rokować, czy za pół roku będzie z kim grać. Oryginalne PA cichcem wróciło na steama, jednak zresetowane recenzje szybko zabarwiły się na czerwono, gdy gracze a zwłaszcza wspierający grę od początku, dostali kolejny powód do złości.
TL: DR - Konkluzja: złapiesz na mega-promocji, lub wręcz darmowo i masz z kim zagrać -> warto, bulisz pełną cenę i/lub nie masz z kim grać -> nie warto. Raczej.
A i tak odn. samej gry ze dwie rzeczy wspomnieć warto:
Grałem ponad 150 godzin. Gra sama w sobie po obdarciu z całego "branżowego" kontekstu, w warunkach wręcz laboratoryjnych, jest bardzo dobra. Powszechnie panujące porównanie do SupComa jak dla mnie jest mocno naciągane, ponieważ już sam system planet wprowadza dość poważne różnice. Kto próbował wedrzeć się na planetę, której posiadacz miał za dużo czasu na budowę garnizonu i fortyfikacji wie co mam na myśli
Poza planetkami, których kolejne zajmowanie i opieka nad infrastrukturą momentami przywodzi na myśl mikro w Starcrafcie, są tylko 2 poziomy technologii i brak limitu jednostek. Zawiodą się wielbiciele strategii w których należy szanować posiadany sprzęt, bo nowy jest niedostępny, lub bardzo drogi. Jeśli obie strony wybiorą walkę na pojazdy naziemne, będą one padać w setkach, co chwila zastępowane nowymi z bazy. Stąd trzeba dbać o kondycję przesyłającego je portalu i jednocześnie przygotowywać atak z innej strony Dodatkowo tzw. game-endery, którymi btw. reklamowana jest gra: wysłanie na wrogą planetę asteroidy, mniejszej planety, lub księżyca included. Lub rekonstrukcja tzw. "Planety Śmierci". Lub niemniej widowiskowe przeciążenie systemu obrony antyrakietowej jednoczesnym wysłaniem kilku pocisków jądrowych w to samo miejsce.
Tryb walk drużyn z dzieloną armią, w którym jednostki słuchają po równo wszystkich graczy w drużynie błyszczy, o ile nie grasz z randomami
Było słodko to teraz gorzko, czyli włączamy realia w jakich obraca się gra:
Deweloper jest niegodny zaufania. Do momentu zakończenia bety i oficjalnej premiery wszystko było w miarę w porządku. Wtedy wciąż cierpiącą na różne błędy i niedoróbki grę twórcy zdali się porzucić i zaaranżowali kolejną zbiórką na Kickstarterze, która rychło spaliła na panewce.
Czas nicnierobienia odbił się w steamowskich recenzjach PA, więc devsi wycofali grę ze sprzedaży. By potem uderzyć z samodzielnym dodatkiem "Titans", który wywołał małą burzę na zasadzie "to winno być w podstawce", ew. w DLC, nie jako w zasadzie osobna gra wyceniona jak na osobną grę przystało. Pomijam już fakt, że PA jest horrendalnie drogie i bez promocji lepiej zwrócić portfel ku innym tytułom.
DLC podzieliło już i tak nieszczególnie liczną bazę graczy i zatruło towarzyszącą jej atmosferę, przez co ciężko rokować, czy za pół roku będzie z kim grać. Oryginalne PA cichcem wróciło na steama, jednak zresetowane recenzje szybko zabarwiły się na czerwono, gdy gracze a zwłaszcza wspierający grę od początku, dostali kolejny powód do złości.
TL: DR - Konkluzja: złapiesz na mega-promocji, lub wręcz darmowo i masz z kim zagrać -> warto, bulisz pełną cenę i/lub nie masz z kim grać -> nie warto. Raczej.
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Śmieszne Powiem wam że jakby zebrać ekipę 10 osób to śmiechu multum Bo lepiej grac ze swoimi ludzmi niz z nieznajomymi
Jedna zasadnicza różnica między PA a SC (istotna szczególnie dla mnie):
Jeśli cię wywali z meczu to można się bardzo szybko zrekonektować czego w supcomie niestety brakuje.
A i walka międzyplanetarna ma swój urok.
Kiedy następny meczyk? Wincyj ludzi wincyj!
Jedna zasadnicza różnica między PA a SC (istotna szczególnie dla mnie):
Jeśli cię wywali z meczu to można się bardzo szybko zrekonektować czego w supcomie niestety brakuje.
A i walka międzyplanetarna ma swój urok.
Kiedy następny meczyk? Wincyj ludzi wincyj!
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Planetary Annihilation
Też mam i nawet coś tam rozegrałem z Kakaowcem i Zgredem. Można się by zgadać na kiedyś większą ekipą.
Re: Planetary Annihilation
Ludzie wciąż grają. Nie tak dawno temu z kumplem założyliśmy grę o intrygującej nazwie „Titans are for pussies”, bo śmigamy na klasyku. Zadziałała reklama dźwignią handlu i w mniej niż 5 minut mieliśmy 4 chętnych graczy Po czym skasowaliśmy wszystkich XD
Byliby jacyś chętni na rozpykanie paru losowych graczy w piątek tak koło 22?
Byliby jacyś chętni na rozpykanie paru losowych graczy w piątek tak koło 22?
Re: Planetary Annihilation
Jeżeli nie będę musiał bronić układu słonecznego przed grinner to oczywiście
Re: Planetary Annihilation
PA to jest uboga wersja SC. Bardzo uboga.
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
Re: Planetary Annihilation
Też definitywnie wolę SC: FA Tym brdziej ze można na multi cisnąć totalnie za free. Chociaż w PA chętnie bym pograł, tylko nie piątek wieczór...
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!