Czyli:
1. Podnosimy graczy z squadu, plutonu dopiero po wyeliminowaniu zagrożenia lub upewniania się, że nie jesteśmy w bezpośrednim ostrzałem.(ta zasada ma odstępstwo tylko i wyłącznie, gdy podnośmy randomów , każdy random to exp, a exp to cert więc podnosić ile się da
![Smile :)](./images/smilies/smile.png)
2. W zorganizowanych przejęcia, Medyk jest wsparciem więc nie idzie na pierwszą linię , expa i tak wystarczająco się dostaje lecząc i podnosząc kompanów, oraz zawsze znajdzie się okazja żeby kogoś ubić.
3. Squad powinien liczyć miej więcej 12/2 -12/3 medyków , chyba że dowódca inaczej zdecyduje.
4. Warto zainwestować w granat reanimacyjny, (daje dużo certów przy większych bitwach), bo inwestuje się w to z pożytkiem dla całego squadu. Rzucony w odpowiednim momencie oraz w odpowiedni sposób potrafi podnieść cały squad.
5. Skill Medyczny (F) - starajcie się go używać nie tylko dla swojej wygody, ale też dla squadu. Na zmaxsowanym poziomie można szybko wyleczyć cały oddział.
6. Klasa Medyk jak sama nazwa wskazuje, skupia uwagę bardziej na leczeniu, podnoszeniu niż zabijaniu.
Miłej lektury
![Smile :)](./images/smilies/smile.png)