Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
BF4
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 sty 2013, 18:45
- Medals: 1
- Postać PlanetSide 2: blackcenturionPL
-
Say
- dr hab. n. med.
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
- Medals: 5
- Lokalizacja: Warszawa
- Postać PlanetSide 2: Sayine
- Kontakt:
Myślę, że to będzie najlepsze podsumowanie tego tematu:
https://www.youtube.com/watch?v=KZCNjiCw2kU
Wszyscy wiemy, że to dwa różne typy gier i tak dalej, ale jednak ...
https://www.youtube.com/watch?v=KZCNjiCw2kU
Wszyscy wiemy, że to dwa różne typy gier i tak dalej, ale jednak ...
Ostatnio zmieniony 01 cze 2016, 3:46 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Ten film pokazuje przy okazji że plansza jest duża, ale w większości to tylko heightmapa + teksturki, mało obiektów (a jak są to się powtarzają). No i można przez kilka minut jechać i nie trafić na przeciwnika.
Kilka rzeczy z BF4 mogliby spróbować przynajmniej naśladować - bardziej różnorodne budynki do CQB, drobne przeszkody w otwartym terenie za którymi można się chować, elementy otoczenia które można niszczyć/naprawiać (drzwi, okna, osłony, zapory przeciwczołgowe, mosty...), wielo-etapowe zdobywanie planszy (kolejne sekwencje generatorów?)...
Do tego jak napisałem w innym wątku, PS2 przydaliby się jacyś NPC do generowania ruchu na planszy poza linią frontu.
Kilka rzeczy z BF4 mogliby spróbować przynajmniej naśladować - bardziej różnorodne budynki do CQB, drobne przeszkody w otwartym terenie za którymi można się chować, elementy otoczenia które można niszczyć/naprawiać (drzwi, okna, osłony, zapory przeciwczołgowe, mosty...), wielo-etapowe zdobywanie planszy (kolejne sekwencje generatorów?)...
Do tego jak napisałem w innym wątku, PS2 przydaliby się jacyś NPC do generowania ruchu na planszy poza linią frontu.