Implanty / Energia

Dział publiczny, tematy outfitowe zakładamy w Top Secret [Nie widzisz sekcji Top-secret? Patrz dział "Sentinels - Rekrutacja!"]
Awatar użytkownika
Pitbooll

Diamentowy Karabin The one Carmageddon
Oficer
Posty: 113
Rejestracja: 18 lut 2014, 12:31
Medals: 3
Postać PlanetSide 2: Pitbooll

Implanty / Energia

Post autor: Pitbooll » 09 lip 2014, 19:26

[center]••• Implanty •••[/center]




[center]Obrazek[/center]
[center] - Enhanced Targeting -
Wyświetla pasek życia oznaczonego wroga w którego celujemy do 250 metrów
Bez implantu jest to 10 metrów
Zwiększa zasięg w jakim celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu we wroga do 60m[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Battle Hardened -[/center]
[center]Redukuje wstrząsy ekranu podczas eksplozji lub po postrzale[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- EOD HUD -[/center]
[center]Wyświetla na ekranie wrogie miny,C4
Tier 1 - 10 metrów
Tier 2 - 15 metrów
Tier 3 - 20 metrów[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Hold Breath -[/center]
[center]Zwiększa czas wstrzymania oddechu przy celowaniu
Tier 1 - +25%
Tier 2 - +50%
Tier 3 - +75%[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Regeneration -[/center]
[center]Regeneruje życie w czasie kiedy nie otrzymujemy obrażeń
Nie działa w MAX-ie
Nie działa w infiltratorze na aktywnej niewidce
Tier 1 - 4%/sek (0 do 100% HP w 25 sekund)
Tier 2 - 5%/sek (0 do 100% HP w 20 sekund)
Tier 3 - 6%/sek (0 do 100% HP w 16,6 sekund)[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Safe Landing -[/center]
[center]Zmniejsza obrażenia od upadku z wysokości
Nie działa w MAX-ie
Tier 1 - Bez obrażeń do 20m / Śmierć po 60m
Tier 2 - Bez obrażeń do 30m / Śmierć po 90m
Tier 3 - Bez obrażeń do 50m / Śmierć po 150m[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Marker -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga któremu zadamy obrażenia[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Awareness -[/center]
[center]Automatycznie oznacza (spotuje) wroga który zadał ci obrażenia lub zabił cię
Nie działa jeśli wróg ma broń z tłumikiem[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Clear Vision -[/center]
[center]Chroni przed granatami ogłuszającymi(Concussion granade) oraz oślepiającymi (Flash grenade)
Nie działa w MAX-ie [/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Counter-Intelligence -[/center]
[center]Informuje że zostałeś oznaczony [/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- EMP Shield -[/center]
[center]Chroni przed działaniem granatów elektro-magnetycznych (EMP Granade)[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Rangefinder -[/center]
[center]Wyświetla odległość do celu do 500 metrów[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Sensor Shield -[/center]
[center]Piechota jest niewidzialna na radarach i czujnikach ruchu
Nie działa podczas skakania, biegu sprintem lub szybciej[/center]





[center]••• Energia •••[/center]

[center]Obrazek[/center]
[center]- Charger -[/center]
[center]Posiada 1800 energii
Otrzymujemy je losowo w czasie gry [/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Super Charger -[/center]
[center]Posiada 3600 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T1 i T2[/center]



[center]Obrazek[/center]
[center]- Ultra Charger -[/center]
[center]Posiada 24000 energii
Otrzymywany po połączeniu implantu T2 i T3
Można go równiaż kupić za Certy lub Station Cash[/center]



[center]••• Informacje ogólne •••[/center]

Implanty T1 i Chargery wypadają losowo w czasie gry. Za każdym razem gdy otrzymamy exp (♫ ding! ♫), komputer losuje czy dostaniemy coś czy nie.
Więc jeśli chcemy dostawać dużo implantów trzeba grać medykiem a najlepiej inżynierem
ponieważ te klasy mają największą liczbę ♫ ding! ♫ w czasie odpowiedniej gry.

Innym czynnikiem wpływającym na "wypadanie" jest to ile expa otrzymamy jednorazowo
Mamy większą szansę że coś wypadnie za np. przejęcie Tech Planta (1000exp) niż naprawę pojazdu (5exp)
Ale jak wiadomo Tech Planta nie przejmuje się co minutę, co innego inżynier naprawiający MAXa z paczką amunicji pod nogami ;)

Co do produkcji energii z przerabiania implantów, najbardziej opłaca się robić Ultra Chargery (24000)
Ponieważ z jednego zużytego implanta T1 produkujemy 800 energii
24000 energii : 30 implantów = 800 energii z 1 implantu

Przy Super Chargerach (3600) jest to:
3600 energii : 6 = 600 energii z 1 implantu
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2016, 20:41 przez Czak Noriz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Update dot. 1 poziomu. Zmieniony z 800 na 1800 energy.
IN "NFI-2000 Turbo" WE TRUST.

Awatar użytkownika
marheri

Dinozaur 2013
Posty: 159
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:17
Medals: 1

Post autor: marheri » 12 lip 2014, 20:05

Ładnie to zrobiłeś, dodaje linka do tematu zbiorczego z ważnymi tematami dla nowych członków outfitu :*

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 12 lip 2014, 21:00

Solidna robota. Wszystko krótko i na temat.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

MrBadExample

Diamentowy Karabin Baretka NOSAT
Posty: 22
Rejestracja: 16 lis 2015, 19:29
Medals: 2
Lokalizacja: Karakan Amp Station
Postać PlanetSide 2: MrBadExample

Post autor: MrBadExample » 05 mar 2016, 11:41

Przydałaby się aktualizacja z tier 4 oraz standardowego chargera, który daje teraz 1800 energii. Druga moja sugestia to jakieś krótki wstęp dla początkujących odnośnie implantów (ktoś np. może nie wiedzieć do czego w ogóle służy energia i biega z rozładowanymi implantami). Można by też dodać krótkie info odnośnie przerabiania implantów na ten sam lub inny tier.

Od siebie mogę dodać, że jeśli nie wiecie jaki implant na jakiej klasie nosić, to chyba najbardziej uniwersalnym (przydatnym piechocie i pojazdom) według mnie jest EOD HUD (najlepiej oczywiście na 4 poziomie). Jeśli chodzi o pojazdy, to sprawa oczywista - tank miny wam niegroźne o ile nie jedziecie za szybko, albo akurat nie wyrespiacie pojazdu *B). Jako piechota wchodzicie do budynku i już macie zaznaczone wszystkie miny, claymory, c4 itp. Nie musicie wtedy sprawdzać każdego rogu, tylko od razu wbiegacie gdzie trzeba.
Obrazek

Awatar użytkownika
dRq1

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Baretka NOSAT
Posty: 98
Rejestracja: 10 sty 2014, 12:39
Medals: 3

Post autor: dRq1 » 05 mar 2016, 12:20

Ja już EOD HUD 4tier z rok czasu poluje, mam już pokaźną liczbę 4 tierów, zupełnie nie potrzebnych, ktoś wie jak je zamienić na baterie?

Awatar użytkownika
DreDpl

ŻOŁD Diamentowy Karabin Pilot Dinozaur 2012
Death Incarnate Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT The one
Oficer
Posty: 1389
Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
Medals: 8
Lokalizacja: Opole
Postać PlanetSide 2: DreDpl
Kontakt:

Post autor: DreDpl » 05 mar 2016, 13:05

Ja już EOD HUD 4tier z rok czasu poluje, mam już pokaźną liczbę 4 tierów, zupełnie nie potrzebnych, ktoś wie jak je zamienić na baterie?

Tierów 4-ch nie da się zamienić na baterie. Jedynie połączenie 3-ego z 2-gim daje Ultra Chargera. Skoro masz mnóstwo niepotrzebnych implantów 4 tieru możesz te niepotrzebne połączyć w pary po 3 i spróbować wylosować 1 inny.
Obrazek

IN CASE OF EMERGENCY KEEP CALM AND CEASE FIRE, I'M ON YOUR SIDE!!

Awatar użytkownika
dRq1

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Baretka NOSAT
Posty: 98
Rejestracja: 10 sty 2014, 12:39
Medals: 3

Post autor: dRq1 » 05 mar 2016, 13:38

A to mnie teraz zasmuciłeś, to jest pewna informacja?z jakiegoś wiarygodnego źródła? bo aż trzy szkoda mi połączać, wolę poczekać na jakąś aktualizację, mam jeszcze 400 baterii, jak zejdę do 200, to przestanę się bawić w szukanie 4 tieru EOD HUD

Awatar użytkownika
Niesyto

Dinozaur 2012 Baretka NOSAT
Posty: 391
Rejestracja: 19 paź 2013, 15:16
Medals: 2
Postać PlanetSide 2: Niesyto

Post autor: Niesyto » 05 mar 2016, 14:43

Pewna pewna. Ja osobiście nie używam implantów, bojkotuję to gówno. Zjebana mechanika, nawet producenci gry tak uważają.
Jak ktoś mi nie wierzy, macie cytat od Higby'ego
... instead of junk like implants that nobody, including the developers, want ...
Tu macie cały post
https://np.reddit.com/r/gaming/comments ... at/d03yc1t

MrBadExample

Diamentowy Karabin Baretka NOSAT
Posty: 22
Rejestracja: 16 lis 2015, 19:29
Medals: 2
Lokalizacja: Karakan Amp Station
Postać PlanetSide 2: MrBadExample

Post autor: MrBadExample » 05 mar 2016, 18:24

Można je lubić lub nie, ale rezygnowanie z nich to jak dla mnie trochę bezsensowne utrudnianie sobie gry.
Obrazek

Awatar użytkownika
DerionPL

Diamentowy Karabin Baretka NOSAT
Podoficer
Posty: 22
Rejestracja: 07 lut 2016, 14:21
Medals: 2
Lokalizacja: Warszawa
Postać PlanetSide 2: DerionPL

Re: Implanty / Energia

Post autor: DerionPL » 01 maja 2016, 21:59

Super poradnik, szkoda że nie aktualizowany ;/

Awatar użytkownika
Say

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Pomoc (drogowa) Certyfikowany Medyk
Baretka NOSAT
dr hab. n. med.
Posty: 461
Rejestracja: 17 sty 2013, 17:10
Medals: 5
Lokalizacja: Warszawa
Postać PlanetSide 2: Sayine
Kontakt:

Re: Implanty / Energia

Post autor: Say » 01 maja 2016, 22:08

Aktualizacja jest w planach, jak tylko Pitbooll wróci z Wielkiej Emigracji Zarobkowej :D
Obrazek

Po odbiór karnetów na leczenie zapraszamy do Działu Obsługi Klienta w godzinach 18-24.

PolishFalcon

Diamentowy Karabin Dinozaur 2013 Certyfikowany Medyk Baretka NOSAT
Oficer
Posty: 862
Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
Medals: 4
Lokalizacja: Wrocław
Postać PlanetSide 2: PolishFalcon

Re: Implanty / Energia

Post autor: PolishFalcon » 23 cze 2016, 22:26

Haha i co z aktualizacją? :p
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!

Awatar użytkownika
Stickland

Dinozaur 2012
Posty: 9
Rejestracja: 21 cze 2016, 15:47
Medals: 1
Postać PlanetSide 2: Stickland

Re: Implanty / Energia

Post autor: Stickland » 12 lip 2016, 13:23

świetny temat ! Potrzebowałem Tego !

ODPOWIEDZ