Zmienił się regulamin forum (dodaliśmy informacje o cookies/RODO)
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Najbliższe wydarzenia:
Na stałe zmieniamy komunikator na Discord'a
NOSAT: Każdy czwartek godz.: 20:30/21:00
Pancerna niedziela - Każda niedziela godz. 20:00
Dywizja Piechoty SoC - Wznowienie działania - każdy piątek i sobota o godz.: 20:00
Po więcej infromacji zapraszamy na Discorda: https://discord.gg/X8xH3dP
Rainbow Six Siege
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
wprawdzie gra ma premierę 1.12.2015r.
ale za cztery dni wychodzi zamknieta beta do ktorej mozna zgarnac za darmo klucze.
Wystarczy wbic na strone http://rainbow6.ubi.com/siege/pl-PL/home/index.aspx
zalogowac sie,
przejsc ,,ciekawych'' 5 misji szkoleniowych (polecam użyć do tego filmików z yt bo tak bedziecie przez godzine to robić
https://www.youtube.com/user/palesz102/videos
ale za cztery dni wychodzi zamknieta beta do ktorej mozna zgarnac za darmo klucze.
Wystarczy wbic na strone http://rainbow6.ubi.com/siege/pl-PL/home/index.aspx
zalogowac sie,
przejsc ,,ciekawych'' 5 misji szkoleniowych (polecam użyć do tego filmików z yt bo tak bedziecie przez godzine to robić
https://www.youtube.com/user/palesz102/videos
KEEP CALM AND RALLY ON MY WAYPOINT!
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Ja mam póki co 3 w ataku i 3 w obronie.
Atak:
Thermite - ładunki do przebijania się przez umocnioną ścianę
Fuse - granaty przebijające się przez ścianę i wybuchające po drugiej stronie - jest wariant z tarczą
IQ - wykrywacz urządzeń elektrycznych
Obrona:
Mute - zagłuszacze elektroniki
Doc - pistolet z stim'em do podnoszenia rannych
Pulse - skaner wykrywa bicie serca w odległości 10 m
A zestaw możemy ustalić w czasie gry. W obronie na bank przyda się Mute żeby zablokować drony na starcie i później w trakcie oblężenia jak i detonatory.
W ataku pary 1 z tarczą 2 z tyłu osłania flankę. Takie 2 pary w ataku i raczej jesteśmy nie do zatrzymania. O ile obrona nie podłożyła sprytnie ładunków wybuchowych lub z gazem
Atak:
Thermite - ładunki do przebijania się przez umocnioną ścianę
Fuse - granaty przebijające się przez ścianę i wybuchające po drugiej stronie - jest wariant z tarczą
IQ - wykrywacz urządzeń elektrycznych
Obrona:
Mute - zagłuszacze elektroniki
Doc - pistolet z stim'em do podnoszenia rannych
Pulse - skaner wykrywa bicie serca w odległości 10 m
A zestaw możemy ustalić w czasie gry. W obronie na bank przyda się Mute żeby zablokować drony na starcie i później w trakcie oblężenia jak i detonatory.
W ataku pary 1 z tarczą 2 z tyłu osłania flankę. Takie 2 pary w ataku i raczej jesteśmy nie do zatrzymania. O ile obrona nie podłożyła sprytnie ładunków wybuchowych lub z gazem
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Ja się chyba będę rozwijać w tej kolejności:
Atak:
Montagne - shield, żółwik
Sledge - młot do przebijania się przez przeszkody
plan:
Blitz - shield z wbudowanym flashbangiem
IQ - wykrywanie elektroniki
Obrona:
Mute - zagłuszanie dronów i ładunków do przebijania przez ściany, counter na Thermite
Bandit - drut kolczasty pod prądem i counter na Thermite
plan:
Rook - dodatkowy pancerz dla drużyny
Jager - zabezpieczenie przed granatami
W obronie Mute , Bandit i Jager:
1. Mute blokuje drony ecm
2. reszta drużyny rozkłada wzmocione ściany
3. Jager rozstawia "anty-granaty"
4. Mute podnosi zagłuszarki
5. Mute i Bandit wzmacniają ściany
efekt: do 14 paneli ściany 100% zabezpieczone, granatami nie zniszczą zagłuszarek i prądu
Atak:
Montagne - shield, żółwik
Sledge - młot do przebijania się przez przeszkody
plan:
Blitz - shield z wbudowanym flashbangiem
IQ - wykrywanie elektroniki
Obrona:
Mute - zagłuszanie dronów i ładunków do przebijania przez ściany, counter na Thermite
Bandit - drut kolczasty pod prądem i counter na Thermite
plan:
Rook - dodatkowy pancerz dla drużyny
Jager - zabezpieczenie przed granatami
W obronie Mute , Bandit i Jager:
1. Mute blokuje drony ecm
2. reszta drużyny rozkłada wzmocione ściany
3. Jager rozstawia "anty-granaty"
4. Mute podnosi zagłuszarki
5. Mute i Bandit wzmacniają ściany
efekt: do 14 paneli ściany 100% zabezpieczone, granatami nie zniszczą zagłuszarek i prądu
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
- Oficer
- Posty: 862
- Rejestracja: 28 sty 2013, 14:22
- Medals: 4
- Lokalizacja: Wrocław
- Postać PlanetSide 2: PolishFalcon
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
To jak już Beta będzie dostępna to musimy się zgadać na TS'ie i ustalić kto jaką klasę rozwija - żeby się nie dublować, a mieć w drużynie po jednym specu z każdej jednostki.
Jako obrona na pewno będziemy potrzebować: Mute (zagłuszanie elektroniki), tego z gazem żeby trzymać atakujących na dystans w ciasnych przejściach i tego od wzmacniających kamizelek. Jakieś inne sugestie?
W ataku na pewno: Thermite, Fuse i jakiś tarczownik.
Jako obrona na pewno będziemy potrzebować: Mute (zagłuszanie elektroniki), tego z gazem żeby trzymać atakujących na dystans w ciasnych przejściach i tego od wzmacniających kamizelek. Jakieś inne sugestie?
W ataku na pewno: Thermite, Fuse i jakiś tarczownik.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Skąd wiesz że nie ma Fuse'a? Jest jakaś lista operatorów którzy będą w teraz w becie?
Update
Dobra mam ... na głównej jest:
http://rainbow6.ubi.com/siege/pl-PL/new ... 8-76770-32
Podobno Ci którzy brali udział w zamkniętej Becie teraz w otwartej będą mieli dostęp dzień wcześniej, czyli 24-tego.
Update
Dobra mam ... na głównej jest:
http://rainbow6.ubi.com/siege/pl-PL/new ... 8-76770-32
Podobno Ci którzy brali udział w zamkniętej Becie teraz w otwartej będą mieli dostęp dzień wcześniej, czyli 24-tego.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
To ja pewnie pójdę na początku w operatorów SAS - Thatcher (atak) i Mute (obrona). Potem S.W.A.T., a na koniec do przetestowania rosyjscy spec.
Update
Ok ja już mam pre-upload'owane. Rozgrywkę można zacząć pewnie jutro od 16-stej?
Update 2:
Udało mi się zagrać ... i nawet coś zabawnego uchwyciłem:
https://youtu.be/xTOTkxW7KPE
Update
Ok ja już mam pre-upload'owane. Rozgrywkę można zacząć pewnie jutro od 16-stej?
Update 2:
Udało mi się zagrać ... i nawet coś zabawnego uchwyciłem:
https://youtu.be/xTOTkxW7KPE
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Wczoraj pogadaliśmy nieco z Niesyto na TS'ie odnośnie gry. Kilka ciekawych spostrzeżeń. Gra ma naprawdę duże pole manewru dla taktyków ... a ja poniekąd takim jestem - a przynajmniej staram się być
Świetne połączenie operatorów do obrony w celu odcięcia całej jednej strony jako wejścia do środka to wg mnie:
Castle - rozkłada na oknach i drzwiach kuloodporne bariery + wzmacnia 2 ściany w okolicy.
Bandit - dokłada napięcie do rozłożonych barier (te można w tym momencie rozwalić jedynie ładunkami szturmowymi lub z granatnika Ash) zarówno tych okiennych/drzwiowych jaki i wzmocnionych ścian
Mute - rozkłada zakłócacze na głównych wjazdach dronów, żeby je unieszkodliwić, potem szybko przekłada swoje zabawki w miejsce wzmocnionych ścian, okien i drzwi - tak żeby nie można zdetonować ładunków.
W tym momencie jedna z stron wejścia do budynku jest szczelnie zamknięta i jedyna opcja dla atakujących to granatnik Ash, lub Thatcher który będąc już w środku rzuciłby na fortyfikację EMP granat (co akurat też można zniweczyć mając Jaggera z jego "łapaczem granatów").
Pozostaje dwóch speców do obsadzenia. Mając jedną stronę prawie całkowicie wyłączoną z ataku dobrym wyborem byłby:
Rook - aby dostarczyć płytki do kamizelki, zwiększając wytrzymałość drużyny
Smoke - aby trzymać przeciwników na dystans lub odcinać im drogę flankującą naszą pozycję przy pomocy tych jego bomb z gazem.
Oczywiście co do tej dodatkowej dwójki moglibyśmy spróbować innych zestawień jak np wcześniej wspomniany Jagger aby zatrzymać spam granatów, Medyk żeby móc podnieść kogoś na dystans, lub chociażby Tachanka który mając całą jedną stronę zabezpieczoną mógłby spokojnie rozstawić swojego LKM'a i siać przez ściany
Co myślicie o tych zestawieniach? Macie jakieś swoje pomysły?
W przypadku ataku jeszcze się nie zastanawiałem. Na pewno potrzebowalibyśmy minimum 1 tarczy maximum 2-óch. Ostatnio dostałem od Blitza tym flashem na tarczy i nie byłem w stanie nic zrobić jak tylko na pamięć schować się za jakąś osłoną. W momencie jak odzyskałem wzrok dostałem ponownie flashem z tej tarczy i było po mnie, więc jest to ciekawy wybór ze względu na szybką odnawialność tej umiejętności.
Sprawdziłem też tą Ash i jej granatnik sprawdza się w otwieraniu nowych przejść na szybko, robiąc dodatkowy kierunek ataku/flanki/czy wycofania się. Może też zaskoczyć obrońców zaraz na początku rundy przez zniszczenie ściany za którą tamci siedzą i jeszcze przygotowują obronę. Granatnik nie potrafi jednak przebić się przez wzmocnioną ścianę.
Priorytetem w ataku i tak jest zapoznanie się z lokalizacją zewnętrznych kamer na mapach i ich likwidacji.
Jakieś pomysły co do ataku? W takim razie piszcie.
Świetne połączenie operatorów do obrony w celu odcięcia całej jednej strony jako wejścia do środka to wg mnie:
Castle - rozkłada na oknach i drzwiach kuloodporne bariery + wzmacnia 2 ściany w okolicy.
Bandit - dokłada napięcie do rozłożonych barier (te można w tym momencie rozwalić jedynie ładunkami szturmowymi lub z granatnika Ash) zarówno tych okiennych/drzwiowych jaki i wzmocnionych ścian
Mute - rozkłada zakłócacze na głównych wjazdach dronów, żeby je unieszkodliwić, potem szybko przekłada swoje zabawki w miejsce wzmocnionych ścian, okien i drzwi - tak żeby nie można zdetonować ładunków.
W tym momencie jedna z stron wejścia do budynku jest szczelnie zamknięta i jedyna opcja dla atakujących to granatnik Ash, lub Thatcher który będąc już w środku rzuciłby na fortyfikację EMP granat (co akurat też można zniweczyć mając Jaggera z jego "łapaczem granatów").
Pozostaje dwóch speców do obsadzenia. Mając jedną stronę prawie całkowicie wyłączoną z ataku dobrym wyborem byłby:
Rook - aby dostarczyć płytki do kamizelki, zwiększając wytrzymałość drużyny
Smoke - aby trzymać przeciwników na dystans lub odcinać im drogę flankującą naszą pozycję przy pomocy tych jego bomb z gazem.
Oczywiście co do tej dodatkowej dwójki moglibyśmy spróbować innych zestawień jak np wcześniej wspomniany Jagger aby zatrzymać spam granatów, Medyk żeby móc podnieść kogoś na dystans, lub chociażby Tachanka który mając całą jedną stronę zabezpieczoną mógłby spokojnie rozstawić swojego LKM'a i siać przez ściany
Co myślicie o tych zestawieniach? Macie jakieś swoje pomysły?
W przypadku ataku jeszcze się nie zastanawiałem. Na pewno potrzebowalibyśmy minimum 1 tarczy maximum 2-óch. Ostatnio dostałem od Blitza tym flashem na tarczy i nie byłem w stanie nic zrobić jak tylko na pamięć schować się za jakąś osłoną. W momencie jak odzyskałem wzrok dostałem ponownie flashem z tej tarczy i było po mnie, więc jest to ciekawy wybór ze względu na szybką odnawialność tej umiejętności.
Sprawdziłem też tą Ash i jej granatnik sprawdza się w otwieraniu nowych przejść na szybko, robiąc dodatkowy kierunek ataku/flanki/czy wycofania się. Może też zaskoczyć obrońców zaraz na początku rundy przez zniszczenie ściany za którą tamci siedzą i jeszcze przygotowują obronę. Granatnik nie potrafi jednak przebić się przez wzmocnioną ścianę.
Priorytetem w ataku i tak jest zapoznanie się z lokalizacją zewnętrznych kamer na mapach i ich likwidacji.
Jakieś pomysły co do ataku? W takim razie piszcie.
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Atak
Myślę że powinniśmy nieco więcej czasu poświęcać na spokojne rozpoznanie, zniszczenie kamer, później próbę wybicia przemieszczających się/rozdzielonych terrorystów, dopiero na końcu zabierać się za szturm na pomieszczenie z bombą/zakładnikiem.
Drony i granaty.
Blitz, Fuze, Thatcher i Thermite ?
Obrona
W obronie moim zdaniem 2 osoby powinny bronić celu (wzmocnionego przez Bandit i Mute, może Castle i Jagera) - pozostali powinni albo szarpać przeciwnika na podejściu, albo zaczekać i brać przeciwnika w kleszcze po dotarciu do celu.
Miny Kapkana są zbyt widoczne, chyba nie ma sensu.
Doc może być dobry do obrony okien, ale to samo może dać obserwacja kamer?
Tak czy inaczej zacząłbym od 2+2+1 w obronie i 2+3 w ataku, z dużym naciskiem na drony/kamery.
Myślę że powinniśmy nieco więcej czasu poświęcać na spokojne rozpoznanie, zniszczenie kamer, później próbę wybicia przemieszczających się/rozdzielonych terrorystów, dopiero na końcu zabierać się za szturm na pomieszczenie z bombą/zakładnikiem.
Drony i granaty.
Blitz, Fuze, Thatcher i Thermite ?
Obrona
W obronie moim zdaniem 2 osoby powinny bronić celu (wzmocnionego przez Bandit i Mute, może Castle i Jagera) - pozostali powinni albo szarpać przeciwnika na podejściu, albo zaczekać i brać przeciwnika w kleszcze po dotarciu do celu.
Miny Kapkana są zbyt widoczne, chyba nie ma sensu.
Doc może być dobry do obrony okien, ale to samo może dać obserwacja kamer?
Tak czy inaczej zacząłbym od 2+2+1 w obronie i 2+3 w ataku, z dużym naciskiem na drony/kamery.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Zgadza się, likwidacja kamer to podstawa zaskoczenia przeciwnika. Potem lokalizacja za pomocą dronów. Miny Kapkana rzeczywiście są zbyt widoczne jeszcze nie widziałem żeby ktoś się na nie władował.
W obronie moglibyśmy spróbować Castle + Mute wtedy przeciwnik nie powinien wejść przez zapory ustawione przez tego pierwszego (jedynie granatnik Ash może się przebić wtedy). I kolejnych 2-óch zaczajonych na atakujących.
Update:
Zostały 2 dni do końca bety. Okazuje się że jeszcze Szczyblorz gra. Rozegrałem z nim dzisiaj kilka dobrych rund. Gdzie Wy chłopaki się podziewacie? Niesyto, Vorthax co z Wami?
Update 2:
Z jednej z ostatnich rund bety:
https://youtu.be/6EA1HjwRUMs
W obronie moglibyśmy spróbować Castle + Mute wtedy przeciwnik nie powinien wejść przez zapory ustawione przez tego pierwszego (jedynie granatnik Ash może się przebić wtedy). I kolejnych 2-óch zaczajonych na atakujących.
Update:
Zostały 2 dni do końca bety. Okazuje się że jeszcze Szczyblorz gra. Rozegrałem z nim dzisiaj kilka dobrych rund. Gdzie Wy chłopaki się podziewacie? Niesyto, Vorthax co z Wami?
Update 2:
Z jednej z ostatnich rund bety:
https://youtu.be/6EA1HjwRUMs
https://www.youtube.com/watch?v=x0gnMGL8CHg
https://www.youtube.com/watch?v=59_zs9m4JMs
Są też cutscenki operatorów
https://www.youtube.com/watch?v=59_zs9m4JMs
Są też cutscenki operatorów
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Niezłe te filmiki postaci. Najbardziej spodobał mi się Mute, Castle i Thatcher
Vorthax jak to wygląda? Matchmaking wyrabia się z większą ilością graczy? Detekcja obrażeń/wykrywania (netcode) została poprawiona? Optymalizacja nadal ta sama co w becie czy jeszcze lepsza? Innymi słowy da się grać w dniu premiery, czy są jakieś problemy?
Vorthax jak to wygląda? Matchmaking wyrabia się z większą ilością graczy? Detekcja obrażeń/wykrywania (netcode) została poprawiona? Optymalizacja nadal ta sama co w becie czy jeszcze lepsza? Innymi słowy da się grać w dniu premiery, czy są jakieś problemy?
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Vorthax napisał(a):
Ubisoft zrobił mi niespodzianę i nie odblokował gry - czekam aż ticketa obsłużą...
No nie gadaj!! Nieźle w ciula lecą. Czyli powtórka z zamkniętej bety kiedy też musiałeś pisać do nich po kod dostępu. A na jakiej platformie będziesz miał: Steam czy Uplay??
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Jak takie "janusze" będą w to grały to dość łatwo będzie z wygraną ... problem tylko taki że i trolli brakować nie będzie
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=n_BW1Q1lNJM
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=n_BW1Q1lNJM
-
Vorthax
- Administrator
- Posty: 848
- Rejestracja: 13 sty 2013, 0:08
- Medals: 4
- Postać PlanetSide 2: Vorthax
Wydaje mi się że jest lepiej z serwerami (ale grałem po 23:00). Netcode cały czas jest dziwny. Nie miałem disconnectów (w becie zdarzało mi się mniej więcej raz na dwa dni), ale ciężko powiedzieć czy coś się zmieniło.
Z drugiej strony - gra jest miodna, nie ma dużych problemów.
Na start można będzie odblokować 6-8 operatorów + podstawowe dodatki do broni, wystarczy do kombinowania z taktykami.
Z drugiej strony - gra jest miodna, nie ma dużych problemów.
Na start można będzie odblokować 6-8 operatorów + podstawowe dodatki do broni, wystarczy do kombinowania z taktykami.
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
To spoko. Bo to strasznie wkurzające jest jak się ginie z kierunku w który się patrzy a tam nikogo nie ma ... a na "kill camie" okazuje się że jest
Dwa ACE'y z ataku i obrony:
https://youtu.be/ZdBzTZWWJYc
Dwa ACE'y z ataku i obrony:
https://youtu.be/ZdBzTZWWJYc
-
DreDpl
- Oficer
- Posty: 1389
- Rejestracja: 11 sty 2013, 2:32
- Medals: 8
- Lokalizacja: Opole
- Postać PlanetSide 2: DreDpl
- Kontakt:
Re: Rainbow Six Siege
W ten weekend można zagrać za darmo i samemu wypróbować. Kto chętny?? Można by zagrać wspólnie skoro jest okazja.